וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה לימה הלך לעולמו בגיל 37

הפיצ'ר ששיחק 13 עונות בליגה סבל מהתקף לב שהכריע אותו. ג'ו טורה: "האנרגיה שלו היתה מדבקת. זהו אובדן גדול"

ליגת הבייסבול שהחלה רק לפני מספר שבועות תרכין את ראשה הערב (ראשון), לאחר שאחד משחקני העבר של הליגה, המגיש חוסה לימה, הלך לעולמו בגיל 37. לימה סבל מהתקף לב ונמצא ללא רוח חיים. הוא שיחק 13 עונות בליגה, ועבר מספר קבוצות ביניהן דטרויט, יוסטון, הדוג'רס, קנזס סיטי והמטס. עונתו הטובה ביותר היתה ב-1999 במדי היוסטון אסטרוס, אז גם נבחר למשחק האולסטאר.

"לימה היה אדם יוצא מהכלל", אמר נשיא הקבוצה מהרפוליקה הדומיניקנית בה שיחק בתקופה האחרונה. "זהו אובדן גדול לבייסבול ולמדינה". גם הבעלים של האסטרוס, דרייטון מקליין קיבל בהלם את ההודעה: "זה העציב אותי מאוד. הוא היה אדם מחונן על המגרש ומחוצה לו. הוא היה רוקד, הוא שר, אבל המתנה הגדולה ביותר שלו היתה שהוא היה אדם שמח מאוד. הוא פשוט האיר את המועדון עם האישיות שלו, שהיתה נכס גדול עבורנו. חוסה אהב לחיות את החיים עד יומו האחרון".

גם אשתו, דורקה אסטצ'יו ביכתה את מות בעלה, ואמרה: "הוא היה אדם מלא חיים, ללא בעיות בריאותיות, ועם הרבה תוכניות ופרוייקטים עתידיים". רק ביום שישי האחרון הגיע לימה אל האיצטדיון של הלוס אנג'לס דוג'רס והוצג אל מול מחיאות הכפיים של הקהל. "אלו חדשות נוראיות", אמר ג'ו טורה, מאמן הדוג'רס. "האנרגיה שלו היתה מדבקת. זהו אובדן גדול. הוא היה עושה לא מעט הצגות, אבל הוא ניצח משחקים, ותמיד היה לו חיוך על הפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully