וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיו: "יש לזכייה באלופות טעם של נקמה"

בלם אינטר הודה שלניצחון בגמר ליגת האלופות טעם מיוחד בשבילו. פרנק ריברי האריך את החוזה בבאיירן מינכן עד 2015

בלם אינטר לוסיו נשאל האם יש לניצחון הזה טעם מיוחד של נקמה בעקבות העובדה שבאיירן מינכן שיחררה אותו בפתיחת העונה. "כן, יש פה טעם של נקמה", אמר הברזילאי בכנות יוצאת דופן, "מפני שאף אחד לא חשב שבאיירן הייתה צריכה לשחרר אותי. אין לי מושג למה הם עשו את זה. אחרי גביע הקונפדרציות הייתי משוכנע שאשאר בבאיירן, אבל הנהלת המועדון החליטה אחרת".

יחד עם הביקורת והאכזבה מכך ששוחרר, לוסיו ממש לא נשמע מתחרט על כך. "עכשיו אני אפילו מאושר יותר ממה שהייתי בבאיירן. אני לא חושב עליה יותר מדי. אינטר היא הקבוצה היחידה שנמצאת בלבי. אני מאושר, לא רציתי להפסיד גמר נגד באיירן והחלום שלי התגשם. אני אסיר תודה לאינטר".

בתוך כך ואחרי כל השמועות שקשרו אותו לריאל מדריד, צ'לסי וברצלונה, פרנק ריברי חתם היום (ראשון) על הארכת החוזה שלו בבאיירן מינכן עד שנת 2015. החתימה נערכה במדריד, יום אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות לאינטר. "אנחנו מאוד שמחים שהגענו לסיכום על הארכת החוזה של אחד השחקנים הכי טובים בעולם", אמר נשיא באיירן מינכן קארל היינץ רומיניגה, "זו גם חתימה שמסמנת על עתידה של באיירן כקבוצה מובילה באירופה בשנים הקרובות".

הקשר הצרפתי הבינלאומי אמר שהוא "מאוד שמח" לחתום על החוזה החדש. "המשפחה שלי ואני מאוד שמחים להישאר במינכן. המועדון הפך להיות משפחה אחת גדולה בשבילי", אמר ריברי, שהגיע לגרמניה ממארסיי בשנת 2007 ושחוזהו אמור היה להסתיים ב-2011. על פי פרסומים בגרמניה, ריברי בן ה-27 צפוי להשתכר סכום של כעשרה מיליון יורו לעונה בבירת בוואריה.

נשיא באיירן מינכן אולי הנס התייחס להפסד לאינטר: "כמובן שאני מאוכזב ועצוב. ברגע שאתה מגיע לגמר, אתה רוצה לזכות בו, אך אסור לנו לשקוע באכזבה. הייתה לנו עונה נפלאה. לפני המשחק נגד אינטר אמרנו שלא ניתן להפסד להרוס לנו את התחושה ואסור לנו להתחיל להרגיש כך עכשיו".

הנס, שפירסם הודעה רשמית באתר האינטרנט של הקבוצה, הוסיף: "לאינטר יש יותר ניסיון, ואנחנו לא היינו מספיק טובים. אינטר קבוצה פנטסטית שהעיפה את ברצלונה בשלב הקודם. היו להם שלוש הזדמנויות והם ניצלו שתיים, אבל הייתה לנו הזדמנות גדולה להשוות בזמן הנכון, אך לא ניצלנו את זה. להגיד שאנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה זה קל מדי להגיד, אבל צריך לעשות דרך ארוכה ולעבור 12 משחקים. אתה יכול לקבל הגרלה אכזרית או לתפוס יום טוב וזה יהרוס לך הכל. אהיה לא מציאותי אם אומר שנגיע לגמר גם בשנה הבאה".

גם יו"ר הקבוצה קארל היינץ רומיניגה התייחס לגמר המאכזב: "אינטר הייתה יוצאת מן הכלל והיא בהחלט ראויה לניצחון. כמובן שאנחנו מאוכזבים שהפסדנו את הגמר הזה אחרי עונה פנטסטית כמו שעברנו. הייתי בחדר ההלבשה וראיתי את השחקנים מאוכזבים מאוד, אבל אנחנו עוזבים את מדריד עם ראש מורם. עכשיו נראה אם נצליח לשחזר את מה שעשינו אחרי שהפסדנו בגמר של 1999 וחזרנו לזכות בו אחרי שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully