וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ. הבקעה עלתה לליגת העל

הקבוצה המאוחדת ניצחה 84:95 באשדוד, השלימה 1:3 בסדרת חצי הגמר והצטרפה ליקנעם/מגידו. אוטר הצטיין עם 38 נק'

שלושה ימים לאחר החגיגה הגדולה בעמק יזרעאל, הגיע תורה של בקעת אונו לצהול ולשמוח. מ.כ. הבקעה גברה הערב (חמישי) על מכבי אשדוד 84:95 במשחק הרביעי בסדרת חצי הגמר, השלימה 1:3 בסדרה והבטיחה את חזרתה לליגת העל, אחרי שהייתה שם בגלגולה הקודם כגבעת שמואל. הקבוצה המאוחדת הייתה הטובה ביותר במהלך הליגה הסדירה, וכפרס על הזמן הרב בו הוליכה את הטבלה היא זכתה להצטרף להפועל יקנעם/מגידו בליגת העל. אגב, שתי העולות תיפגשנה לסדרת גמר חסרת חשיבות ממשית, על הזכות להיקרא אלופת הליגה הלאומית.

הקבוצה של דרור כהן, שהביסה את אשדוד פעמיים במשחקי הבית אבל בתווך הפסידה באולמה של יריבתה, הגיעה הפעם נחושה כדי למנוע משחק חמישי מלחיץ בשבוע הבא. אחרי רבע ראשון צמוד, הצליחה הבקעה לברוח ברבע השני ולרדת להפסקה ביתרון 41:52, כאשר מי אם לא אדריאן אוטר מוביל אותה עם אחוזים מעולים מהשדה.

שחקניו של רוני צוקרמן עוד עשו קולות של חזרה בשלהי הרבע השלישי עם נקודות של רמון קלמנטה ויוני דרעי המקומי, אבל הבקעה גילתה אופי והפעם לא נתנה למשחק לחמוק מבין ידיה. אוטר נתן הצגה גדולה אצל העולה הטרייה עם 38 נקודות (14 מ-17 מהשדה וגם 8 ריבאונדים) כאשר אילון זגורי סייע עם 16. 20 של קלמנטה לא הועילו לאשדוד, שתנסה להשיג את העלייה המיוחלת בעונה הבאה.

דרור כהן, ששיחק בגבעת שמואל בליגת העל והחזיר אותה כמאמן, היה נרגש בסיום: "זו הרגשה עילאית. השחקנים התבגרו בפלייאוף, אני גאה בהם. אני מסתכל על זה מהצד לפעמים ובאמת מרגש אותי שהחזרתי את הקבוצה לליגת העל".

רוני צוקרמן, מאמן מכבי אשדוד, פרגן למנצחת: "בספורט לא תמיד הטובים עולים, אבל במקרה הזה הטובים עלו. זו הקבוצה הכי טובה בליגה ומגיע להם. מבחינתנו יש הרגשה מסוימת של פספוס, כי השתיים הכי טובות נפגשו כאן. בסיטואציה אחרת היינו יכולים לעלות יחד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully