וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: חרמן, אחול בלוע

כוכב ארגנטינה הזמין את שריל קול, האקסית של אשלי, למחנה הנבחרת. "השחקנים שלנו הכי יפים ואנו יודעים להתייחס לנשים"

נראה שלאונל מסי לא רק מתעסק בכדורגל, אלא גם בנשים. הכוכב הגדול של ברצלונה ונבחרת ארגנטינה שמתכונן במרץ רב למונדיאל בדרום אפריקה בקיץ שם עין על אשתו לשעבר של מגן נבחרת אנגליה אשלי קול, שריל, והזמין אותה למחנה נבחרת ארגנטינה.

שריל, זמרת ושופטת בתוכנית הטלוויזיה הבריטית X פקטור, נפרדה מאשלי בחודש פברואר האחרון, לאחר שזה שוב נתפס בפרשיית אהבים שהביאה את הרומן שלהם אל קיצו. סביר מאוד להניח ששריל, שהייתה במונדיאל הקודם בגרמניה חברה נכבדת ב-WAGS (הנשים המצודדות של כדורגלני נבחרת אנגליה), לא תטוס בחברת חברותיה לשעבר ולא תעודד את אנגליה. מי שכעת נכנס לתמונה ומנסה לתקוע טריז בין הצדדים הוא הפנומן הצנום.

"אני לא יודע אם שריל תתמוך בנבחרת אנגליה במונדיאל הזה", אמר מסי, "אולי היא אף תהיה נגד אנגליה, לפחות כרגע. אם היא מחפשת נבחרת חדשה לאהוד בטורניר, היא צריכה לשקול ללכת עם ארגנטינה. אנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בעולם, יש לנו את הכדורלגנים הכי יפים והגברים הארגנטינאיים גם יודעים כיצד להתייחס לנשים", הוסיף מסי, שמתגלה לא רק ככדורגן ענק אלא גם כבחור שרמנטי.

מסי בן ה-22 לא בחל באמצעים והיה ישיר כשאף זימן את הבחורה היפהפייה בת ה-26 להגיע למחנה של האלביסלסטה בדרום אפריקה, אם זו תזכה בגביע: "היא כמובן תצטרך ללמוד לרקוד טנגו. אני לא חושב שיהיה מחסור בשחקנים שלנו שירצו ללמד אותה לרקוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully