וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנס טיילור נעצר בחשד לאונס של נערה בת 15

שחקן העבר של הג'איינטס מואשם שאנס את הנערה במלון בעיר מונטבלו. המשטרה: "אישום רשמי יוגש בסיום החקירה"

ב-NFL מנסים כבר שנים רבות לנקות את המוניטין שמתלכלך לא מעט עקב מעשיהם של חלק מהשחקנים, שעוברים בצורה כזו או אחרת על החוק. בעוד שחקן דומיננטי אחד מתמודד בימים אלו עם האשמות של תקיפה מינית (בן רות'לסברגר), שחקן עבר דומיננטי לא פחות מואשם באונס. מדובר בשחקן העבר לורנס טיילור, אחד משחקני ההגנה הגדולים בכל הזמנים. על פי ההאשמות, ביצע טיילור את מעשה האונס מוקדם הבוקר (חמישי) במלון במונטבלו, ניו יורק, ונעצר זמן מועט לאחר מכן.

ההאשמה חמורה גם ככה, אבל היא נעשית גרועה יותר כשלוקחים בחשבון שמדובר בנערה בת 15, שהובאה אל שחקן העבר על ידי סרסור. "הנערה ברחה מביתה בחודש מרץ והיה מעורב גם סרסור בעניין", אמר כריסטופר סיינט לורנס, מעיריית ראמפו. "היא גם קיבלה אגרוף בפניה, אבל אנחנו לא יודעים מי אחראי לכך".

מהמשטרה נמסר: "האשמות רשמיות יוגשו לאחר סיומה של החקירה". זוהי אינה הפעם הראשונה שטיילור מסתבך עם החוק. הוא הושעה מספר פעמים עקב שימוש בסמים, ובשנת 1996 נעצר לאחר שניסה לרכוש קוקאין משוטר סמוי. רק לפני שנה הוא הואשם בכך שעזב זירה של תאונה בפלורידה. טיילור מוכר מאוד לחובבי הפוטבול לאחר שכיכב במדי הניו יורק ג'איינטס בין השנים 1981 עד 1993. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתפקידו, ובשנת 1999 הוא תרגם את הכבוד שרכש ונכנס באופן רשמי להיכל התהילה. עתה הוא מצטרף למועדון נוסף של שחני הליגה, אם כי הרבה פחות מכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully