וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה 0:2 את ליברפול

הכחולים נותרו מושלמים מול הגדולות עם 0:2 על ליברפול, ועשו צעד לדאבל. יונייטד ניצחה 0:1 בסנדרלנד ונשארה בתמונה

אם מנצ'סטר יונייטד חשבה שהעזרה במאבק האליפות מול צ'לסי תגיע מליברפול, אז היום (ראשון) היא התאכזבה. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי ניצחו 0:2 באנפילד משערים של דרוגבה ולמפארד, השלימו שישה ניצחונות מול הקבוצות הגדולות העונה, ופתחו פער של ארבע נקודות בפסגה, אך זה היה לפני המשחק של האלופה מול סנדרלנד. יונייטד עשתה את העבודה שלה כשניצחה 0:1 והחזירה את הפער לנקודה אחת.

עכשיו נראה שאין לפני צ'לסי אף מחסום שיוכל למנוע ממנה את האליפות, כשבמחזור האחרון היא תארח את וויגן. מנצ'סטר יונייטד תנסה לנצח באולד טראפורד את סטוק ולהתפלל לנס. ליברפול גמרה את העונה באופן רשמי כשההפסד היום גמר את סיכוייה לסיים במקום הרביעי.

ליברפול - צ'לסי 2:0

הכחולים של אנצ'לוטי בדרך הבטוחה לאליפות וכנראה שגם בצדק. אחרי שניצחה פעמיים את מנצ'סטר יונייטד, השלימה דאבל על ארסנל, היום עשתה את אותו הדבר גם לליברפול האנמית, כשניצחה אותה 0:2 משערים של דרוגבה ולמפארד. המיליונרים של רומן אברמוביץ' יכולים להבטיח כבר היום את האליפות, במידה ומנצ'סטר יונייטד לא תנצח בסנדרלנד, אבל גם אם לא, כל שיזדקקו לו הכחולים כדי לזכות בצלחת הוא ניצחון על וויגן בשבוע הבא בסטמפורד ברידג'. משימה פשוטה בשביל הקבוצה, שעשויה להשלים דאבל ב-15 במאי כשתפגוש את פורטסמות בגמר הגביע.

המשחק נפתח בגישושים כשצ'לסי הייתה הראשונה לאיים על שער היריבה בדקה השמינית, כשאנלקה בעט מ-25 מטר כדור חזק במיוחד אותו הדף פפה ריינה לא טוב אך השתלט על הריבאונד. דקה חלפה וליברפול, שפתחה עם יוסי בניון בהרכב, הגיעה להזדמנות גדולה כשאקווילאני בעט מ-25 מטר, כדור ששיפשף את המשקוף ועלה לרשת החיצונית. המשחק המשיך להיות מנומנם, עד שטעות גסה של ג'רארד בדקה ה-34 עלה לה בשער. הקשר האנגלי מסר לריינה, אלא שהכדור הגיע לדרוגבה שעבר את השוער וכבש, 0:1 לצ'לסי.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה ברורה של האורחת, שחיפשה את השני שיבטיח לה את הניצחון. בדקה ה-54 היא באה על שכרה, כשמסירת רוחב של אנלקה הגיעה ללמפארד שכבש את השני. המשך המחצית נראה כמשחק בין שתי קבוצות שמרוצות מהתוצאה: קצב איטי ומעט הזדמנויות, לצד משחק כמעט נטול עבירות לחלוטין. בסיום, צ'לסי השיגה ניצחון 0:2 ויכולה כבר לקרר את בקבוקי השמפניה.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, סוטיריוס קירגיאקוס, ג'יימי קראגר (דניאל סאנצ'ז אייאלה, 54), דניאל אגר, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס, סטיבן ג'רארד, דרק קויט, אלברטו אקווילאני (דויד נגוג, 77), יוסי בניון, מקסי רודריגז (ריאן באבל, 42).

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ג'ון טרי, אלכס, אשלי קול, ברניסלב איבנוביץ', מיכאל באלאק, פלוראן מאלודה, פרנק למפארד, סלומון קאלו, דידייה דרוגבה, ניקולאס אנלקה (ג'ו קול, 90).

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 1:0

כאשר השדים האדומים עלו על כר הדשא באצטדיון האור, הם כבר ידעו שצ'לסי ניצחה באנפילד, אבל במנצ'סטר יונייטד התמקדו קודם כל בחלק שלהם במשימה והשיגו ניצחון 0:1 בסנדרלנד משער של נאני.

המשחק נפתח בשליטתה של מנצ'סטר יונייטד, אבל ההזדמנות הראשונה שלה הגיעה רק בדקה ה-23 ממהלך אישי יפה של ריאן גיגס שבעט מחוץ לרחבה לעבר המשקוף. שתי דקות חלפו וגם סנדרלנד הגיעה להזדמנות גדולה כשמלבראנק בעט כדור שהלך לחיבורים. ואן דר סאר הדף לקרן. בדקה ה-28 השיגו השדים האדומים, שהיום משחקים בשחור, את השער המיוחל אחרי מהלך קבוצתי יפה בו לקחו חלק חמישה שחקנים שבסיומו בעט נאני מקרוב פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד, שעדיין בתמונת האליפות.

גם המחצית השנייה נפתחה בשליטה של יונייטד, שהגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך החמצות של נאני ושתיים של ברבאטוב (איך לא?) שמרו על יתרון מינימלי. האלופה המשיכה להגיע למצבים טובים, אבל בעיטה של קאריק נבלמה על קו השער על ידי טרנר. עד לסיום הצליחה יונייטד לשמור על ה-0:1 ולצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת.

הרכב סנדרלנד: קרייג גורדון, ג'ון מנאש (מתיו קילגלון, 18), מיכאל טרנר, קיירן ריצ'ארדסון, פיליפ בארדסלי, לוריק סאנה, דייויד מיילר (לי קאטרמול, 37), סטיד מלבראנק, ג'ורדן הנדרסון (קנווין ג'ונס, 75), דארן בנט, פרייזר קמפבל.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'וני אוואנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה, ג'ון אושה, דארן פלטשר (ריו פרדיננד, 88), פול סקולס, ריאן גיגס, נאני (אואן הארגריבס, 90), דימיטאר ברבאטוב (מייקל קאריק, 71), ווין רוני.

משחק נוסף: פולהאם - ווסטהאם 2:3

לפולהאם: קלינט דמפסי (45), קרלטון קול (עצמי, 58), סטפאנו אוקאקה צ'וקה (79).

לווסטהאם: קרלטון קול (61), גיירמו פרנקו (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully