וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "הכל הולך נגדנו העונה"

מאמן ליברפול מאוכזב מההדחה על ידי אתלטיקו בחצי גמר הליגה האירופית: "עכשיו העתיד הוא צ'לסי, לא יודע מה יקרה בקיץ"

ליברפול קיוותה לתואר אירופי שיהפוך את העונה הנוכחית מכישלון להצלחה, אבל דווקא באנפילד, מבצרה, לא הצליחה לחלוף על פני אתלטיקו מדריד בחצי גמר הליגה האירופית, והודחה. עכשיו לאוהדים האדומים באמת שאין למה לחכות, העונה נגמרה.

ליברפול הייתה חייבת למחוק פיגור 0:1 מהמשחק הראשון, והצליחה לעשות זאת ב-90 דקות אחרי שיוסי בניון בישל שער לאלברטו אקווילאני. בהארכה בניון המשיך לנצוץ ולזרוח כשכבש לזכות האדומים והעלה אותם ל-0:2 אבל בדקה ה-102 דייגו פורלאן, אחד שאוהב לשחק באנפילד, כבש שער מצמק לספרדים, שער שהפך לכרטיס העלייה לגמר מול פולהאם.

ליברפול חסרה את פרננדו טורס, וזה פגע בה. מאמנה רפא בניטז התייחס לכך בסיום ואמר: "השחקנים אמרו בעבר שחסרים לנו שלושה, ארבעה, חמישה שחקנים, ואני מסכים איתם, זה מה שנצטרך לעשות". בניטז סבור כי העייפות היא שהכריעה את שחקניו בתוספת הזמן, וגרמה להם לספוג שער. "הם היו ממש עייפים, אפשר היה לראות שהשחקנים עבדו מאוד קשה. עבור אתלטיקו, במיוחד בדקות האחרונות, היה קל יותר לשחק על התקפות מתפרצות כי רק צריך לתת את הכדור לחלוצים".

על ההדחה הכואבת בחצי גמר הליגה האירופית אמר בניטז: "זה נכון שהכל הולך נגדנו העונה, אבל אפשר לראות שכולם עובדים קשה. העונה הזאת לא טובה מספיק, ואנחנו צריכים להתרכז בשני המשחקים הבאים ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים למען העונה הבאה".

סביב המשך דרכו של בניטז בליברפול יש הרבה סימני שאלה, ובתקשורת באנגליה ובאיטליה מדווח כי הספרדי יאמן בשנה הבאה את יובנטוס. בניטז עצמו לא מוכן להגיב לכך, ואמר רק: "עכשיו העתיד שלנו הוא צ'לסי ואני לא יודע מה יקרה בקיץ".

"היינו חייבים להבקיע ולא משנה על ידי מי", אמר גיבור הניצחון של אתלטיקו דייגו פורלאן. "זה היה משחק ממש קשה, ידענו שהם ירדפו אחרינו, ליברפול שיחקה מצוין בחצי הראשון והם היו שווים גול. כשהם כבשו את השער השני ידענו שאנחנו חייבים גול וזה מה שקרה. אחרי השער השני פחדנו כי הם קבוצה חזקה שיודעת איך לנצח. זה אחד השערים החשובים בקריירה שלי, אחרי כל כך הרבה שנית שהמועדון לא הגיע למשחק גמר יש לנו שני משחקי גמר - באירופה ובספרד - וזה אדיר ".

אז קבוצה אחת אנגליה נותרה מאוכזבת - ליברפול - אולם הממלכה בכל זאת שיגרה נציגה לגמר הליגה האירופית, ועוד איזו נציגה: פולהאם. הקבוצה הצנועה ממערב לונדון חוללה הפתעה אדירה, כשהדיחה מדרכה את המבורג הנוצצת כשניצחה אותה 1:2 בקרייבן קוטג' אחרי שפיגרה 1:0. "זה הישג גדול לעלות אחרי שפיגרנו בניגוד למהלך המשחק", אמר המאמן המאושר רוי הודג'סון, שהוביל את קבוצתו לגמר אירופי ראשון בתולדותיה, "אני חושב שעשינו ערב היסטורי. אנחנו נזכור את האווירה הזאת עוד הרבה זמן".

הניצחון של פולהאם ראוי להערכה במיוחד נוכח זהות היריבה. המבורג בעלת הסגל שכולל שחקנים כמו רוד ואן ניסטלרוי וזה רוברטו, סימנה את גמר הליגה האירופית כמטרה משום שהוא ייערך ב-12 במאי באיצטדיונה הביתי. חלומם של הגרמנים היה לזכות בגביע הנכסף במגרשם שלהם, ופולהאם ניפצה את החלום לרסיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully