וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה עלתה לליגת העל

הקבוצה מהצפון ניצחה את נס ציונה 0:1 בחוץ משער של זוראן בלדובלייב בדקה ה-75, ואחרי שהוליכה את הלאומית לאורך מרבית העונה,, הבטיחה את חזרתה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. אשקלון במקום השני אחרי 1:2 בכפר סבא

המחזור ה-33 בפלייאוף של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם שלושת משחקי הפלייאוף העליון ולאחר מכן, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, אפשר כבר לברך את עירוני קרית שמונה, שחזרה לליגת העל אחרי עונה אחת של גלות בליגה הלאומית.

רן בן שמעון ושחקניו ניצחון היום 0:1 בנס ציונה ואחרי שהוליכו את הטבלה לאורך מרבית העונה ושלטו בליגה ביד רמה, היום קיבלו את הפרס שכל כך הגיע להם. בתוך כך המאבק על המקום השני עדיין צמוד מאוד והיום עלתה אליו הפועל אשקלון, שניצחה 1:2 את הפועל כפר סבא בחוץ ועשתה בעצמה צעד גדול בדרך לחזרה מפתיעה לליגה הבכירה. רמת השרון ניצחה 2:3 את בם ים והיא עדיין במאבק לפחות על המקום השלישי, המוליך למבחנים.

מה נותר בפלייאוף העליון עד סיום העונה:

מחזור 34:

הפועל אשקלון - מכבי בת ים
עירוני קרית שמונה - עירוני רמת השרון
הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה

מחזור 35:

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון
עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא
עירוני בת ים - עירוני קרית שמונה

סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה 1:0

כ-200 אוהדים של קרית שמונה, שליוו את הקבוצה לשפלה, פתחו בחגיגות השיבה לליגת העל אחרי ניצחון חוץ קטן-גדול, שהחזיר את המועדון של איזי שרצקי לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. קרית שמונה לא כבשה העונה בשני משחקי הליגה שלה נגד נס ציונה, אבל שער אחד הספיק לה היום בשביל שלוש הנקודות, למרות שגם נקודה הייתה מעלה אותה ליגה.

דני עמוס החולה לא פתח בקבוצה של רן בן שמעון, אייל וקראט הוותיק עלה במקומו בין הקורות וכבר בדקה החמישית נפסל שער של עמיר נוסבאום בטענה לעבירה. בהמשך השתלטה נס ציונה על המגרש ואף הגיעה להזדמנויות טובות יותר, אלא שיוסי אסייג לא הצליח למצוא את המסגרת בשתי הזדמנויות בדקות 28 ו-40.

בדקה ה-52 סופסוף הצליחה האורחת להגיע להזמדנות טובה ראשונה, כשעמיר נוסבאום הגיע ראשון לכדור קרן ונגח למשקוף של נס ציונה. בדקה דקה 70 בעט יוסי אסייג לכיוון החיבור ו-וקראט איגרף לקרן, אבל בדקה ה-75 סופסוף נפרצו הסכרים עם שער לטובת האורחת, כשזוראן בלדובלייב ניצל כדור רוחב של אלרואי כהן וכבש מקרוב.

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 2:1

הקבוצה של אורי מלמיליאן, שהשתחלה לפלייאוף העליון בדקה ה-90, פתחה את השלב המכריע עם שני ניצחונות רצופים, היום השיגה את השלישי ופתאום היא קרובה-קרובה לליגת העל.

אשקלון פתחה את המשחק עם מספר ניסיונות מחוץ לרחבה, אבל ההזדמנות האמיתית הראשונה הגיעה בצד השני, כשפטריק דופלה קיבל כדור למצב של אחד על אחד מול יניב והבה בדקה ה-11, אבל השוער בלם את החלוץ הליברי ומנע מקבוצתו ספיגה. עוד שלוש דקות חלפו וגם חוליאן גרסיה קיבל הזדמנות מצוינת בתוך הרחבה, אבל בעט מזווית לא קלה לגופו של והבה.

בדקות הבאות המשחק התאזן, אבל בדקה ה-36 נשבר השוויון כשקובי דג'אני התקדם עם הכדור ושלח בעיטה חזקה, מ-18 מטרים, שנעצרה רק ברשת העליונה של יניב מזרחי. 0:1 חשוב לאשקלון, במה שגם הייתה תוצאת המחצית.

אשקלון הכפילה את היתרון בדקה ה-63, אחרי שיחיאל צגאי העלה כדור חופשי, ההגנה המארחת קפאה ועומרי רון המחליף נגח באין מפריע מקרוב פנימה. הקבוצה מהדרום נראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל חמש דקות לאחר מכן הכשיל שוקי נגר את טל משעלי המחליף בתוך הרחבה ונתן שקורי שלח את הפנדל פנימה. כפר סבא ניסתה, אבל לא הצליחה להשוות וירדה מהמקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני רמת השרון - מכבי בת ים 2:3

הקבוצה מהשרון איבדה גובה בשבועות האחרונים, אבל ידעה שיש לה עדיין סיכוי להגיע למקום השלישי המוליך למבחנים וחשוב מכך, שהיא צריכה לחזור לפורמה לקראת חצי גמר הגביע ביום שלישי. רמת השרון עלתה ל-0:2 בתוך 10 דקות אחרי שאורן ניסים כבש את הראשון בדקה ה-58 ורותם שמול הכפיל בדקה ה-68, אבל ליאנדרו סימיוני צימק בדקה ה-71 ואקקי אקקי מקוצ'בזה השווה בדקה ה-79 אחרי פנדל מוצלח. למרות זאת, רמת השרון סירבה לוותר ובדקה ה-86 נעזרה בשער עצמי של השוער קובי שאלו כדי להשיג את שלוש הנקודות ולצבור ביטחון לקראת יום שלישי.

פלייאוף אמצעי

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 2:1

בקרב ישיר על המקום השביעי והלא משמעותי סיימו המארחים עם ידם על העליונה. דודי אלישע העלה את האורחים ליתרון מוקדם מאוד במשחק, כשכבר בדקה ה-8 מצא את הרשת. ראשון ירדה להפסקה בפיגור, אבל הצליחה להשוות בדקה ה-60 מרגליו של מסאיי דגו. ראשון ניסתה לשמור על התוצאה, אבל בדקה ה-85 כבש רובי שריקי את השער הכריע, והעניק 3 נקודות שלא משנות הרבה לנצרת עילית.

אחווה עראבה - מכבי הרצליה 2:2

אחרי שסיימה את העונה בצורה מאכזבת מאוד, וספגה שני הפסדים חסרי חשיבות בפלייאוף האמצעי שלא מוביל לשום מקום, רצו המארחים להתעודד עם ניצחון שישפר להם מעט את טעמה של סיום העונה. אלכס לויט העלה את עראבה ליתרון כבר בדקה ה-18, ועד המחצית ניסו המארחים להגדיל את יתרונם ללא הצלחה. הרצליה פתחה טוב את המחצית השניה והצליחה להשוות בדקה ה-55 מרגלי עדי סופר, אבל לויט כבש את שערו השני במשחק בדקה ה-62. דווקא כשהיה נדמה שעראבה תצליח להשיג ניצחון, הגיע שער בדקה ה-90 של ברק לביא שקבע 2:2, ושוב הותיר את המארחים מאוכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully