וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאליפות של הפועל תהיינה השלכות מבחינתנו"

27.4.2010 / 10:12

בחיפה מעכלים את המהפך: "לא צריך להרחיב, נחכה שתיגמר העונה". אלישע לוי זכה לגיבוי, אך גם לביקורת: "למה כליבאת?"

במכבי חיפה התעוררו הבוקר (שלישי) למציאות חדשה – מאז המחזור השלישי הובילו הירוקים את הטבלה, אבל אחרי הניצחון אתמול האדומים עלו לפסגה דווקא שלושה מחזורים לסיום. שחקני הקבוצה נראו אתמול המומים מההפסד ואחד מהם אמר: "עשינו טעות ואולי נשלם עליה ביוקר. יהיה קשה מאוד לקחת אליפות במצב הזה, אבל אנחנו מאמינים". שחקן אחר הוסיף: "אין ספק שנעשתה טעות כשהוחלט לא לפתוח עם שלומי ארבייטמן, היינו צריכים ללכת על כל הקופה".

ההפסד גרר אתמול תגובות קשות מצד אוהדי הקבוצה, שהנושא העיקרי עליו דובר אתמול מחוץ לאצטדיון היה שיטת הקיזוז של אבי לוזון. גורם במכבי חיפה אמר אתמול לסובבים אותו: "אם הפועל תזכה באליפות, יהיה לכך השלכות כבדות מבחינתנו. לא צריך להרחיב או לפרט עכשיו, נחכה שהעונה תסתיים".

נושא השיחה העיקרי אתמול בקרב השחקנים היה דווקא מהראן לאלה. "הוא הוציא עלינו חוזה", אמר שחקן במכבי חיפה. "מהעונה שעברה אנחנו מדברים על זה שצריך לדעת לשמור אותו. כל פעם שהוא משחק נגדנו קורה משהו, הוא כבש חמישה שערים נגדנו בשנה. אי אפשר להסביר את זה, הוא יודע בדיוק איך לחמוק מהבלמים שלנו".

ההישג של לאלה נגד חיפה הוא באמת מדהים. בעונה שעברה הוא כבש שער בתיקו 2:2 בקריית אליעזר, ואחרי פחות מחודש צמד בניצחון 2:0 בבלומפילד במסגרת גביע הטוטו. אחר כך נפגשו הקבוצות שוב בגביע המדינה ולאלה שוב הכניע את ניר דוידוביץ'. העונה, דווקא במשחק החשוב ביותר בין הקבוצות, לאלה שוב כבש והוריד את חיפה למקום השני.

ביקורת נמתחה על אלישע לוי בעקבות ההחלטה להכניס לשדה המשחק את מוחמד כליבאת. "כל העונה משדרים שבוקארי שחקן לגיטימי, אבל בפועל אלישע עושה טובה שהוא מחמם אותו. מה ציפו, ששחקן נוער יעלה וישנה את המשחק כשהוא תקוע באגף? היה לו את בוקארי וזגורי על הספסל", נאמר על כך. בחיפה לא מתכוונים לדון בחוזה של אלישע לוי בעונה הבאה עד שהעונה תסתיים, אך ראוי לציין כי בהנהלת המועדון מגבים את המאמן למרות ההפסד. אתמול אמר עליו בכיר בקבוצה: "אנשים שכחו שהוא הביא אותנו לליגת האלופות. אי אפשר לקטול מאמן בגלל הפסד אחד".

בכרמל דיברו אתמול על העובדה שהקבוצה זקוקה למעידה של הפועל תל אביב באחד מהמשחקים שנותרו, אבל איש מאנשי המועדון לא דיבר על אפשרות שהקבוצה תזכה באליפות בהפרש שערים. "אם איך שההתקפה מתפקדת, לא נוכל לסגור פער של שלושה שערים במשחקים שנותרו", אמר אחד השחקנים. שחקן אחר הוסיף: "קשה מאוד להביס את מכבי תל אביב בבלומפילד או את בית"ר".

כעת ייעשה ניסיון של הצוות המקצועי לאושש את השחקנים מההפסד. עוזר המאמן גיורגי דרסיליה היה אתמול האיש היחיד ששוחח עם השחקנים ואמר להם: "נותרו עוד שלושה מחזורים, אפשר לתקן ולזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully