וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה: "לא נופיע למשחק השלישי מול מ.כ הבקעה"

26.4.2010 / 11:11

לאחר ההפסד במשחק השני בסדרה, הודיעה הקבוצה כי לא תופיע בשל שיפוט מגמתי. תגובת הבקעה: "המטרה: יצירת פחד"

יממה לאחר ההפסד למ.כ הבקעה, שלחה קבוצת הגברים של אליצור רמלה הבוקר (שני) מכתב לאיגוד הכדורסל בו היא מודיעה שלא תופיע למשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית מול מ.כ הבקעה, זאת במישה שלא תתבצע בדיקה רצינית של השיפוט במשחק. באיגוד הכדורסל אישרו כי הבוקר אכן הגיע מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל וליו"ר איגוד השופטים.

מי שיזם את המהלך הוא ראש עיריית רמלה יואל לביא, שנכח באולם ואף התבטא כנגד צמד השופטים ליאור בייניש ואיתן כהן. לביא עצמו מתכנן מסיבת עיתונאים בנושא. יו"ר רמלה מוטי כהן אמר הבוקר בתגובה לוואלה! ספורט: "השיפוט במשחק היה מגמתי, לא נופיע למשחק".

במ.כ הבקעה, שניצחה 68:71 בזכות שלשת ניצחון של נועם מטלון, הופתעו מהביקורת כנגד השופטים. הקבוצה עצמה הוציאה מכתב לאיגוד הכדורסל בו נכתב: "נדהמנו מהביקורת של יואל לביא על השיפוט במשחק הליגה האחרון. מצער מאוד שאדם כמו יואל לביא, שהעמיד את עצמו כזכור לבחירתו לתפקיד יו"ר איגוד השופטים, יוצא בהתקפה כנגדם, שהמטרה אחת ויחידה - יצירת פחד לקראת המשחק השלישי בין הקבוצות.

"מי שנכח במשחק ראה את האמת", נרשם עוד בהודעה, "שאם לקבוצה כלשהי יש זכות לבוא בטענות על השיפוט זו לקבוצתנו, שכבר במחצית הראשונה רוב שחקני הקבוצה ספגו עבירות על ימין ושמאל. כמו שלא הוצאנו הגה כשהפסדנו בבית במשחק הראשון, כך גם נהגנו אתמול כספורטאים, כשהשופטים הם חלק מהמשחק ועושים כמיטב יכולתם. לכל המעוניין יש קלטת של המשחק, שם יכולים לבדוק בבירות את טענות רמלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully