וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני א.א. פאחם ממשיכה להוליך

מוליכת הצפון הביסה 0:5 את מכבי בדרבי של א.א. פאחם. ג'ת ניצחה בקלות 0:3 את כרמיאל. טירת הכרמל ירדה לליגה ב'

משחקי המחזור ה-28 בליגה א' יצרו מתח שיא בצמרת. המוליכה עירוני אום אל פאחם הביסה 0:5 בדרבי העירוני הלוהט את מכבי אום אל פאחם, לעיני כ-3,000 צופים. כבר בדקה ה-4 העלה מוחמד ג'בארין את עירוני ל-0:1, ובדקה ה-23 הכפיל עמאר פדאל את יתרונה. בדקה ה-35 הורחק יניב אברג'יל לאחר שהתווכח עם מאמן עירוני סמיר עיסא, ועד למחצית לא נכבשו עוד שערים. בדקה ה-73 אורן זילקה כבש את השלישי לעירוני, מוחמד ג'מאל העלה ל-0:4 בדקה ה-81 ורפי כהן קינח עם החמישי של המוליכה בדקה ה-85.

24 שעות אחרי הניצחון המרשים של המוליכה עלתה לכר הדשא סגנתיה, מכבי עירוני ג'ת, והוכיחה שגם היא ראויה למקום הראשון. ג'ת ניצלה שערים של יוסי ג'נאח (35, 57) ומיכה ששון (78) על מנת להכניע את הכרמיאלים 0:3 חלק, ושוב שתי המוליכות של הליגה צמודות בצמרת, כשהפרש שערים בלבד מחזיק את אום אל פאחם במקום הראשון.

נועלת הטבלה עירוני טירת הכרמל אירחה למשחק בית קריטי את בני טמרה, כשהיא יודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי כלשהו לשרוד בליגה. טירת הכרמל כשלה במשימתה, נפרדה מבני טמרה בתיקו 0:0 ובתוך כך ירדה לליגה ב' ונפרדה מליגה א'.

תוצאות יתר המשחקים:

מכבי כפר קרע - עירוני טבריה 1:0
אסי גלבוע - מכבי כפר קנא 0:1
הפועל עפולה - מכבי צור שלום 0:7
הפועל כפר קנא - עירוני קרית אתא 0:1
מכבי טמרה - בני ג'דידה 1:3

אחרי שהבטיחה עלייה לליגה הלאומית במחזור הקודם, עלתה מוליכת ליגה א' דרום הפועל הרצליה משוחררת ושמחה למשחק החוץ שלה נגד מכבי קרית גת. זה נגמר ב-2:4 לזכות שחקניו של בני טבק. עוז אחדות העלה את הרצליה ל-0:1 בדקה ה-13 ועופר סהר הכפיל את יתרונה בדקה ה-26. בדקה ה-36 השלים סהר צמד וקבע 0:3 להרצליאנים. בדקה ה-40 יוגב אלקבץ צימק לזכות קרית גת והקבוצות ירדו למחצית כשהאורחים מובילים 1:3. במחצית השנייה צימק שרון יעקב ל-3:2, אבל עוז אחדות השלים צמד והבטיח שלוש נקודות להרצליה כשקבע 2:4.

בית"ר כפר סבא השתבכה בתחתית ולא הצליחה להיחלץ וירדה מתחת לקו האדום בגלל שהובסה 4:0 על ידי צפרירים חולון. צמד של ניר דדון ושערים של איציק קדושים ויוסי פליקר העניק לחולונים את הניצחון הגדול. יחס השערים של כפר סבא גרוע יותר מזה של הפועל מבשרת ציון, שנוצחה 1:0 בכפר יונה על ידי עירוני המקומית, משער של עידן ששון בדקה ה-24.

תוצאות יתר המשחקים:

עירוני חדרה - הפועל נחלת יהודה 0:1
עירוני נתיבות - מכבי יבנה 1:2
הפועל ערד - מכבי השקמה/רמת חן 2:3
בני טייבה - כפר שלם 0:2
מכבי קרית מלאכי - עמישב פתח תקוה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully