וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סנסציה בפתיחת הפלייאוף

רמלה הדהימה את הבקעה עם 78:88, אשדוד גנבה גם היא את הביתיות עם ניצחון על הפועל חיפה. יקנעם/מגידו ניצחה את יבנה

הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (חמישי), כשכבר במשחק הראשון נרשמה הסנסציה הגדולה ביותר: מ.כ הבקעה, הקבוצה שמועמדת יותר מכולן להעפיל לליגת העל בעונה הבאה, ושסיימה כמובילה של הליגה בעונה הסדירה, נחלה הפסד ביתי למדורגת שמינית, אליצור רמלה 88:78, ואיבדה את יתרון הביתיות שלה. מי שעוד איבדה את יתרון הביתיות שלה היא הפועל חיפה, שנחלה הפסד 102:96 למכבי אשדוד. יקנעם/מגידו נתנה רבע שלישי גדול וניצחה 83:87 את יבנה ועלתה גם היא ל-0:1. קרית טבעון שלחה מסר ברור ליריבתה לסדרת הפלייאוף, כוכב יאיר/כפר סבא עם דריסה במשחק הראשון, 75:105.

מ.כ הבקעה - אליצור רמלה 88:78

בשני המפגשים ביניהן העונה, יצאה הבקעה עם ידה על העליונה, אבל דווקא עכשיו, כשהכסף מונח על הספסל, משהו השתבש אצל המדורגת ראשונה. המארחים דווקא פתחו לא רע והוליכו בסיום הרבע הראשון ביתרון 6, אלא שאז התעוררה רמלה, החלה להשתלט על קצב המשחק, טסה ל-10:29 ברבע השני וירדה ביתרון 13 בסיום המחצית. האוהדים המקומיים לא היו פשוט לא יכלו להאמין בעוד רמלה הגדילה את יתרונה, אבל המארחים לא אמרו את המילה האחרונה, ופצחו בריצה משלהם ברבע האחרון. דקה לסיום והצליחה הבקעה להוריד ל-6 בלבד, אבל האורחים חזרו ליתרון דו ספרתי, ומשם הבקעה כבר לא חזרה.

אור זינדרמן הוליך את קלעי רמלה עם 21 נקודות (5 מ-6 לשלוש), ג'טין יאנג היה מצויין עם 19 ו-5 אסיסטים, דיימון פטרסון הותיק הוסיף 15 (6 מ-7 מהשדה) ואסף 11 ריבאונדים, ואושרי אלמושנינו סיים עם 12. את הבקעה הוליך אדריאן אוטר עם 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 חסימות, גיא קנטור נתן משחק טוב עם 19, ונועם מטלון הוסיף 11 למפסידים.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור יבנה 83:87

יקנעם/מגידו, שסיימה במקום השני גם נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב, אבל היא, להבדיל מהבקעה, יצאה עם הניצחון הביתי. המשחק היה חלש מאוד ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 10:10. שתי הקבוצות התעוררו התקפית בהמשך, ולמחצית ירדה מגידו ביתרון נקודה בלבד. רבע שלישי נהדר של גיא כהן מהמארחים סחף אותם לריצת 16:24 ויתרון 9 לקראת 10 הדקות האחרונות. יבנה עוד הצליחה לחזור ולצמק מעט את הפער, אבל המארחים החזיקו מעמד ועלו ל-0:1 בסדרה.

גיא כהן הוליך את קלעי יקנעם/מגידו עם 24 נקודות (5 מ-6 לשלוש) והוסיך עם 4 ריבאונדים, דניס קאר סייע לו עם 18 ו-9 ריבאונדים, אילן נניקשווילי הריץ היטב את ההתקפה עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, בעוד אייל שולמן קוע 14. ליבנה קלעו יאן מרטין 26 (7 מ-12 לשלוש), בריאנט מרקסון 18 ו-6 ריבאונדים, טל קרפלס ואנטון שוטבין 15 נקודות כל אחד.

קרית טבעון - כוכביאיר/כפר סבא 75:105

האורחים הגיעו במטרה להפתיע, והיו קרובים קרובים לאורך מרבית המחצית הראשונה, אותה סיימו בפיגור מינימלי של 2 נקודות בלבד. אלא שאז הגיעה ההתפוצצות של קרית טבעון, שטסה ליתרון דו ספרתי בעוד האורחים נותרו הרחק מאחור. ברבע האחרון המשיכה הדריסה, כשטבעון לא מורידה לרגע את הרגל מהגז, מגיעה עד יתרון 30, ושולחת מסר ברור לקראת המשך הסדרה בין השתיים.

בריאן אוסברי היה בלתי ניתן לעצירה בקרית טבעון, והוליך את קלעיה עם 35 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד קובי אייזיק, טמיק אריאלי ושלומי יאסו סייעו לו עם 15 נקודות כל אחד. את כוכב יאיר/כפר סבא הוליך ריימונד היקס עם 18 נקודות, שלומי הרוש קלע 16, וזליקוביץ' הוסיף 12 לאורחים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל חיפה - מכבי אשדוד 102:96

המשחק החם ביותר של המחזור התקיים בחיפה, שם פגשו המקומיים, שחולמים על דרבי אפשרי בעונה הבאה את אשדוד הלוחמנית. שתי הקבוצות פתחו בקצב התקפי נהדר, ולקראת סיום הרבע הראשון התחממו הרוחות, כשרוב בראון חדר אל הסל, סחט עבירה מעדי פרג שפתחה פצע במצחו. השופטים נתנו עבירה בלתי ספורטיבית, אבל זה לא הרגיע את בראון שניסה לתקוף בחזרה את שחקני אשדוד. חבריו לקבוצה עצרו אותו, ואז הפנה בראון את זעמו אל היציע ואוהדי אשדוד, ורק בעזרת עזרה מהמאבטחים נמנע ממנו להתעמת עם האוהדים. חיפה לא התרגשה וירדה ביתרון 3 במחצית. המארחים כבר פתחו יתרון 7, אבל אשדוד חזרה, עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון, ולא נתנה למארחים להתקרב, בדרך לניצחון חוץ יקר במיוחד.

עדי פרג הוליך את קלעי אשדוד עם משחק ענק של 25 נקודות, אבל גם הוסיף 8 איבודים ולא מעט טראש טוק עם כל שחקני חיפה, בעיקרם בראון. טל דן גם הוא היה גדול עם 24 ו-7 ריבאונדים בעוד אופיר פרחי ורמון קלמנטה הוסיפו 12 נקודות כל אחד. רוב בראון התאושש מכל המהומה וסיים עם 30 נקודות ו-9 ריבאונדים שלא הספיקו לניצחון, בעוד אילן ברקוביץ' תורם 15 ו-4 אסיסטים. אלעד אליהו הוסיף 13, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. באשדוד אמרו בסיום המשחק כי בכוונתם להגיש תלונה במשטרה כנגד רוב בראון ועוזר מאמן חיפה, הורוביץ.

בפלייאוף התחתון:

הפועל לב השרון - עירוני קרית אתא 70:71
הפועל בארי - מכבי באר יעקב 80:92
מכבי הוד השרון - הפועל נצרת עילית 70:98

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully