וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי? כדורגל זה לא משחק של איש אחד"

מאמן אינטר ז'וזה מוריניו נשמע אופטימי לקראת המפגש מול ברצלונה (שלישי, 21:45, ספורט5): "הסיכויים הם 50-50"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל

על הכל היו מוכנים להמר באופ"א לפני פתיחת ליגת האלופות השנה, אבל על כך שברצלונה תיאלץ לנסוע למשחק חוץ מול אינטר בחצי הגמר (שלישי, ספורט5, 21:45) באוטובוס בגלל התפרצות של הר געש באיסלנד בטח לא חלמו שם.

חוץ ממטוס, תיאלץ הקבוצה של פפ גוארדיולה להסתדר גם ללא אנדראס אינייסטה הפצוע, כשתנסה להמשיך בדרכה אל עבר תואר ליגת האלופות השני ברציפות. אם אכן תזכה העונה, בארסה תהיה הראשונה בליגת האלופות שזוכה פעמיים ברציפות (האחרונה שזכתה שנתיים ברציפות הייתה מילאן וזה היה בגביע האלופות ב-1990).

כוכב ברצלונה לאונל מסי לא התאמן עם הקבוצה ביום ראשון האחרון, אבל צפוי להיות כשיר למשחק בסן סירו ולפתוח בהרכב, שבועיים לאחר ההצגה הענקית והרביעייה שכבש מול ארסנל ב-1:4 של הבלאוגראנה. שחקן נוסף שיהיה כשיר לאחר שבועיים של פציעה הוא המגן השמאלי אריק אבידל. הספרדים מגיעים למפגש הטעון אחרי שסיימו ב-0:0 בדרבי מול אספניול בשבת, מה שצימק את הפער מריאל מדריד לנקודה אחת בלבד.

בלם ברצלונה ג'ראר פיקה לא מתרגש מהנסיעה הארוכה. "זו לא הדרך האידיאלית להגיע למילאנו, אבל אין תירוצים לקראת המשחק. אולי הנסיעה הארוכה תקרב בין השחקנים ודווקא תעזור לנו לנצח את אינטר. אנחנו לא רגילים לנסיעה כל כך ארוכה, אבל עם מוסיקה וכמה סרטים זה ממש לא נורא". פיקה התייחס גם למשחק עצמו: "יש לנו הזדמנות להגיע לגמר שני ברציפות ואנחנו לא רוצים לבזבז אותה. אנחנו יודעים שאינטר תעשה לנו חיים קשים. אנחנו חייבים להוציא תוצאה טובה, שתשלח אותנו לגומלין עם הרבה ביטחון. אינטר מכירה אותנו טוב יותר ממה שהכירה אותנו לפני המשחק בשלב הבתים והם יבואו מוכנים יותר מבחינה טקטית. הביטחון שלהם גבוה אחרי שעברו את צ'לסי והעובדה שהגמר עומד על כף המאזניים תדליק בהם את האש".

בתום הנסיעה הארוכה התייצבו הקטלאנים לאימון המסכם, והמאמן פפ גוואדיולה מילא את חובתו במסיבת העיתונאים שם אמר: "היו לנו 14 שעות באוטובוס כדי לצפות בכמה משחקי כדורגל ולנתח אותם. צריך לזכור שאנחנו לא משחקים נגד כלומניקים, אלא נגד קבוצה שמהווה עלינו איום ממשי. כמובן שאנחנו יכולים לנצח, אבל צריך לזכור שאפשר גם להפסיד כי מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה. אני מקווה שנוכל לשמור על הרמה שהצגנו מול ארסנל ולהגיע לכמויות מצבים דומות".

"גווארדיולה יכול להחשב למאמן הטוב בעולם"

מהצד השני, מגיעים הנראזורי במצב רוח מרומם למפגש הקריטי אחרי הניצחון על יובנטוס, שקטע תקופה לא טובה עבורם, אבל זוכרים את התיקו הביתי 0:0 מול בארסה בשלב הבתים ואת ההפסד 2:0 בקאמפ נואו, שהיה אמור להיגמר בתוצאה גבוהה יותר.

כמו בשני המפגשים הקודמים, גם הפעם יעמוד במוקד סמואל אטו, שישחק מול האקסית בה העביר חמש עונות מצוינות. "האם תהיה לי מוטיבצית יתר? בעיקר כאב ראש. אני ממש לא פסימי, אבל אני מרגיש שאנשים פשוט לא מאמינים שאנחנו יכולים לעבור את ברצלונה". אטו כמובן התייחס גם לשאלה הקבועה: האם תחגוג במידה ותכבוש מול ברצלונה? "בסן סירו בוודאי שאחגוג, אבל אולי אם אכבוש בקאמפ נואו אז לא אחגוג". אטו דיבר גם, איך לא, על לאונל מסי: "הוא פשוט אלוהי הכדורגל נכון להיום".

גם מגן וקפטן אינטר חאבייר זאנטי התייחס להתמודדות המסקרנת. "אני מקווה שאנחנו טובים מספיק כדי לנצח את ברצלונה, למרות שהיא הקבוצה הכי איכותית בעולם כרגע. אנחנו משחקים הרבה משחקים ברציפות, כשכל אחד מהם דורש מאמץ, אבל כשמתעייפים חייבים להשתמש באינטליגנציה. רק ככה אפשר להתגבר על רגעים פחות טובים".

ומי שהיה כמובן אחראי ל"ציטוטי המוטיבציה" לקראת המשחק הזה היה לא אחר מאשר המאמן ז'וזה מוריניו, שזכר היטב את שני המפגשים השנה מול בארסה בשלב הבתים בליגת האלופות. בסן סירו זה הסתיים בתיקו מאופס, ובקאמפ נואו ניצחו הקטלאנים 0:2. מוריניו התייחס לזה ואמר: "לא הייתה לנו אז היכולת להתמודד מול השליטה של ברצלונה. אבל זה היה בנובמבר, ברצלונה טובה היום בדיוק כמו שהיא הייתה בנובמבר, אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בחודש הזה. אני מקבל את זה שבעולם הכדורגל מכתירים את ברצלונה כפייבוריטית, אבל לדעתי הסיכויים במפגש הזה הם 50-50".

בנוסף, מוריניו התבקש להתייחס ולחוות את דעתו על יכולתו הנוכחית של כוכב ברצלונה ליונל מסי ואמר: "מסי? כדורגל זה לא משחק של איש אחד, אבל אין ספק שהוא דורש תשומת לב מיוחדת". המאמן הפורטוגלי לא חסך במילים גם כלפי מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, ואמר: "אני בהחלט מסכים עם מי שאומר שלאפורטה עשה בחירה יותר טובה כשהוא העדיף את גווארדיולה על פני כמאמן ברצלונה. הוא בהחלט האיש המתאים ביותר לקבוצה הזאת, ואני כבר אמרתי לו באופן אישי שאני מקוהו שהוא יישאר שם לתמיד. גוואדיולה יכול להחשב למאמן הטוב ביותר בעולם, כי בשנה שעברה הוא השיג כל תואר אפשרי. אם אני אזכה שוב בכל התארים, גם אני אוכל להחשב כמאמן הטוב ביותר בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully