וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אעלה לשחק, ואני לא צוחק"

לאור מכת הפציעות החמורה שפוקדת את פורטסמות, מאיים המנג'ר להפליא בכישוריו על המגרש. תובע מצ'לסי מיליון ליש"ט

מנג'ר פורטסמות אברהם גרנט יפגוש ב-15 למאי בגמר הגביע האנגלי באצטדיון וומבלי המפואר את הקבוצה שזרקה אותו אחרי שהוליך אותה לגמר ליגת האלופות, צ'לסי, אלא שהמאבק עימה לא נותר רק על כר הדשא, כעת מתברר שהוא עשוי להגיע גם לבית המשפט, לאחר שבאנגליה דווח כי גרנט טוען שהכחולים חייבים לו עדיין בונוסים על העונה שלו כמנג'ר בקבוצה, בגובה של כמיליון ליש"ט.

בדיווח מצוין כי חרף העובדה שגרנט שומר על קשרים חמים עם הבעלים של המועדון רומן אברמוביץ', הרי שהוא עדיין דורש לקבל את הכסף שהקבוצה חייבת לו, כך לדבריו, על ההישגים שלו עם הקבוצה - סיום הליגה במקום השני וההגעה לגמר האלופות.

בצ'לסי טוענים שהם סגרו את כל תנאי הפיצויים של גרנט עם העו"ד שלו, אנתוני ג'וליוס, המוערך מאוד באנגליה. מאז מאי 2008 נמצא העו"ד בחלופת מכתבים עם מועדון הפאר. ג'וליוס, כך נטען, הוא זה שייעץ ודוחף את גרנט לאחרונה לתבוע את המועדון, אלא שהמנג'ר הישראלי אינו מעוניין לגרור את הצדדים לבית המשפט.

אם לא די בבעיה הכלכלית מול צ'לסי ובצרות הניהוליות הרבות הפוקדות את גרנט בפורטסמות, הרי שהוא סובל גם ממכת פציעות גדולה מאוד בקבוצה. במשחק הליגה נגד וויגאן רשמה פומפי ארבעה שחקנים בלבד כמחליפים, וגרנט שוב תקף את הנהלת הפרמיירליג בעניין, כשהוא מוצא אותה אשמה כיוון שהיא מנעה מפומפי לקנות שחקנים.

"הפרמיירליג ידעה שזה מה שיקרה", אמר גרנט, "כשהם מנעו מבעדנו להביא שחקנים במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר. אם הסיטואציה תמשיך כך, אני אהיה חייב לשחק, ואני לא צוחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully