וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים חתמה שבוע שחור עם תבוסה קשה 3:0 מול מכבי תל אביב שמתקרבת לאירופה. בוזגלו, אבידור ושטרית כבשו

תל אביב מעולם לא הייתה כל כך מאוסה על אנשי ואוהדי בית"ר ירושלים כמו בשבוע הנוכחי. זה התחיל עם ההפסד הביתי למכבי תל אביב בשבת שעברה, נמשך עם ההדחה בידי הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע באמצע השבוע, והסתיים היום (שבת) כששוב הייתה זו מכבי תל אביב שלא ספרה את הבית"רים בדרך ל-0:3 חלק ומרשים במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. מחזיקת הגביע היוצאת לא ניצחה העונה בבלומפילד וכדי להגיע לאירופה תצטרך כנראה לחכות לזכייה של מכבי חיפה באליפות ושל הפועל תל אביב בגביע, כי רק כך תוכל לסיים במקום הרביעי ולהשיג את המטרה. לשמחתה של בית"ר, לבלומפילד היא כבר לא תצטרך לחזור העונה.

מאור בוזגלו שחקן מכבי תל אביב. איתי חסיד
הצופים עוד לא הספיקו להתיישב. בוזגלו/איתי חסיד

הצופים עוד לא הספיקו להתמקם וכבר מאור בוזגלו הבהיר לאיזה כיוון הולך המשחק. בדיוק כמו שני מפגשי הליגה הקודמים. בוזגלו חטף כדור מאלירן דנין המנומנם ומזווית קשה מצא את הפרצה בין אריאל הרוש לקורה כדי לקבוע 0:1 כבר אחרי 17 שניות. בית"ר ירושלים עוד ניסתה להגיב באופן מיידי, והגיעה למצב לא רע, אבל אחרי ההחמצה שלה פשוט הרימה ידיים. החלק הקדמי הנייד של מכבי תל אביב, בהנהגת בוזגלו ועם חילופי מקומות תכופים בין יובל אבידור לעמנואל מאיוקה, לא עשה הנחות להגנה הכבדה של בית"ר ירושלים. האנוכיות של מאיוקה מנעה שער או שניים מהצהובים, אבל בפעם שכן מסר הצליח החלוץ הזמבי לבשל לאבידור את ה-0:2 בדקה ה-31.

דוד אמסלם לא הצליח למצוא פתרון לשליטה המוחלטת של התל אביבים ובמיוחד לא הסתדר ללא עידן טל המוצהב. הקישור הבית"רי נראה אנמי מתמיד ולא הפעיל את החלוצים המתוסכלים, כשברק יצחקי היה עצבני במיוחד ורק הודות לחסדיו של מנשה משיח נשאר על המגרש את כל 90 הדקות. המחצית השנייה לא הייתה שונה, כשגם הרחקתו של איגור טומאסיץ' בצהוב שני בדקה ה-64 לא גרמה לאורחים להעביר הילוך, כשאלירן דנין ראה גם הוא אדום רבע שעה לאחר מכן. כדי להעצים את הניצחון של המארחים, הגיע השער הנפלא של אורי שטרית, הראשון שלו מאז עלה לקבוצה הבוגרת, לאחר בישול של מחליף אחר, תמיר כחלון, בדקה ה-86. מכבי תל אביב משיגה שלוש נקודות שהיו קלות משחשבה וקרובה להבטיח את המקום השלישי והכרטיס לאירופה. הבעלים מיטש גולדהאר יכול להמשיך במסע הרכש.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! בוזגלו חטף לדנין ופרץ על קו הרוחב, משם ספק העביר כדור, ספק בעט לפינה הקרובה. מה שבטוח, הכדור נכנס וזה 0:1 למכבי תל אביב אחרי 17 שניות בלבד.

דקה 2: בית"ר ניסתה להגיב מיד כשכדור רוחב של עזריאל הגיע לבן שושן, אבל שטראובר הצליח לעצור.

דקה 15: אבידור דהר בשמאל והעביר כדור למאיוקה בצד השני, החלוץ הזמבי הוריד לבוזגלו שבעט מחמישה מטרים ונבלם לקרן.

דקה 17: מאיוקה קיבל כדור נהדר מול בנאדו, הטעה את הבלם הוותיק ומבקום למסור לבוזגלו או אבידור בעט חלש לידיים של הרוש.

דקה 31: גול! מאיוקה שעט על פני 30 מטרים, משך אליו את בלמי בית"ר והוציא כדור רוחב אותו אבידור ניתב מקרוב אל הרשת ללא קושי. 0:2 קל למכבי תל אביב.

דקה 36: הרוש הצליח רק להדוף כדור רוחב, ראלדס הגיע לריבאונד ושלח את הכדור החוצה כשהוא נלחץ בין שני שחקני הגנה.

דקה 64: מכבי תל אביב נותרת ב-10 שחקנים. טומאסיץ' פגע בצורה קשה בריקן, ראה צהוב שני וסיים את המשחק בצדק.

דקה 79: משיח ממשיך בשליפות המוצדקות. דנין, שביצע עבירה מכוערת במחצית הראשונה, נענש עם צהוב שני ויצא למקלחת מוקדמת. שתי הקבוצות עם 10 שחקנים.

דקה 84: ישראלביץ' הוכשל ברחבה על ידי איינבינדר המחליף, הפעם משיח בהחלטה לא נכונה בחר לא לשרוק.

דקה 86: גול! התקפה נפלאה של מכבי תל אביב. מלול מסר לכחלון שבתרגיל נפלא עבר את המגן שלו והוציא רוחב, המחליף הנוסף שטרית הגיח מצד שמאל ומהאוויר המשיך בנגיעה רכה לרשת. 0:3 גדול לצהובים, שער ראשון בקריירה לשטרית.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, איגור טומאסיץ' (הורחק, 64), שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יובל אבידור (תמיר כחלון, 68), מאור בוזגלו (אורי שטרית, 78), עמנואל מאיוקה (איליה יברויאן, 85).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, אלירן דנין (הורחק, 79), קובי מויאל (טוטו תמוז, 73), אבי ריקן, ג'וניור ויסה (דן איינבינדר, 65), חן עזריאל (סבסטיאן ואסקז, 46), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully