וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטגה מנסה לעשות עוד קאמבק בריבר פלייט

למרות בעיית השתייה ויצר הרסני, מקבל החמורון צ'אנסים בלתי נגמרים במועדון שהעלה אותו לגדולה. האם זה יהיה האחרון?

הוא נחשב לגאון כדורגל, לאחד ממספרי ה-10 האולטימטיביים והטובים ביותר שיצאו מארגנטינה, אבל הקריירה של אריאל אורטגה גוועת לאיטה והחמורון מאבד בשנים האחרונות הרבה מהכבוד שרחשו לו. אלא שלמזלו, העבר המפואר והעובדה שהוא אחד מהשחקנים האהובים בריבר פלייט קונה לו שוב ושוב צ'אנסים.

בעונות האחרונות הפך אורטגה לצל של עצמו. הקשר המחונן, שחגג לפני כחודש וחצי יום הולדת 36, עשה כברת דרך מרשימה הן בארגנטינה והן באירופה. בשני הטורנירים האחרונים החמיץ אורטגה משחקים רבים, החסיר אימונים ובעיקר היה מכור לטיפה המרה, ממנה הוא לא מצליח להיגמל וקשה לו להתנתק. אלא שהמיז'ונריוס נותנים לו אינסוף אפשרויות לצאת מהמשברים האישיים שפוקדים אותו ברבות הימים, והוא, ברוב המקרים, בועט בדלי פעם אחר פעם.

"אני רוצה להישאר מה שיותר זמן בריבר", אמר אורטגה ביום חמישי האחרון. "אני אוהב להיות כאן, אני מרגיש טוב ובכושר". החמורון הצהיר שהוא ייפגש בקרוב עם ראשי המועדון בכדי ליישב מספר סוגיות. "אם לא נבוא לעמק השווה, אעבור למועדון אחר", אמר, אולי כדי ללחוץ את ריבר לפינה בעניינו. "כדורגל עושה לי טוב ואני מרגיש בסדר עכשיו. בכדורגל הכל יכול לקרות", ומי כמו אורטגה יודע שלפחות לגביו זה כך.

אריאל אורטגה שחקן ריבר פלייט חוגג עם אנדרס ריוס. רויטרס
אחד האהובים במונמנטאל. אריאל אורטגה מחובק/רויטרס

כולם אוהבים את אריאל

מספר 10, שגדל בקבוצה משכונת נונייז, זוכה להערצת ההמון, למרות ואולי בגלל שלל הבעיות שלו - השתייה, הנהיגה בגילופין ותאונות הדרכים שבאות בעקבות זה, היצר ההרסני והאופי הבעייתי. אלא שבריבר עדיין סוגדים לו ולמה שעשה עם הקבוצה בעבר. הקהל לא שוכח כל כך מהר את השנים הנפלאות שלו בשתי הקדנציות הראשונות (1991-1996 ו-2000-2002), והוא רוצה לראות אותו עושה קאמבק אחרון מוצלח.

המאמן הקודם שפוטר לא מכבר מהקבוצה, לאונרדו אסטרדה, ניסה לתת לו צ'אנס כל פעם מחדש. השניים שיחקו ביחד בקבוצה בשנות ה-90' המהוללות שלו ו"השחור" זכר לחמורון חסד נעורים, אולם אורטגה אכזב אותו. הוא סירב לקח את ההזדמנות שניתנה לו. החמורון לא הגיע לאימונים בצורה סדירה, וגם כשכן כבר היה מגיע, זה היה באיחור או כשהוא עושה באימון מה שחפצה נפשו - עוזב מוקדם מיתר השחקנים, לא עוקב אחר הוראות המאמן ועוד.

נראה כי כל שחקן אחר היה גומר כבר מזמן מחוץ למועדון כמו ריבר, אבל הוא נהנה מחסינות בלתי נגמרת שמגובה באהבה בעיקר מאוהדי הקבוצה ומהנשיא דניאל פסארלה. בימים האחרונים בתפקיד אסטרדה כבר נואש ממנו, אבל פסארלה, שאימן בעבר את ריבר ואת אורטגה, אוהב אותו מאוד וגם הוא, כמו הרבה אחרים בהנהלת המועדון, לא רצה להסיג ידיו ממנו. נראה שגם כעת, עם מינויו הטרי של המאמן אנחל קאפה לקבוצה במקומו של אסטרדה, תינתן לאורטגה הזדמנות נוספת.

לאחר תקופה ארוכה שהיה מחוץ לסגל, נקרא החמורון לקראת משחקה של הקבוצה נגד גודוי קרוז. הקבוצה האדומה-לבנה תארח את מוליכת הטבלה המפתיעה של טורניר הקלאוסורה במונמנטאל ואולי אורטגה, למרות שקשה להאמין, יחזור להראות קמצוץ מהיכולת הגדולה שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully