וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד: "התואר הזה מגיע לנו"

איתן נוח

12.4.2010 / 22:15

מאמנת רמה"ש חגגה אליפות שניה ברציפות, אחרי ה-1:3 בגמר על אשדוד. סאם: "אנחנו מספר 1". עדן ענבר: "הן טובות יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אוסטפלד: "עשינו את העבודה"

זה היה קשה, זה היה דרמטי, זה היה הפכפך וצמוד מהרגיל, ובכל זאת: אלקטרה רמת השרון שבה הערב (שני) מאשדוד עם האליפות השישית בתולדותיה. האלופה ומחזיקת הגביע של אורנה אוסטפלד נסעה דרומה עם יתרון 1:2 בסדרת הגמר, ובידיעה כי ניצחון אחד נוסף יסדר לה אליפות שניה ברציפות. לאחר שפיגרה בשלבים רבים של המשחק התעוררה הקבוצה מהשרון בדיוק ברגעים הנכונים, וסל גדול של אמברוסיה אנדרסון, שלוש שניות לסיום, העניק לאורחות ניצחון 63:64 במשחק, 1:3 בסדרה, וסיום מתוק לעונה מצוינת.

מאמן האלופה, אורנה אוסטפלד, לא ידעה את נפשה מרוב אושר בסיום: "אמברוסיה לא הייתה כל המשחק, אבל היא קלעה את הסל הכי חשוב וזה מה שקובע. הקבוצה השנה נבנתה בקטן, הלכנו צעד אחר צעד, ישבנו כצוות עם רפי בוגוטין, שהוא מאמן נוסף ולא עוזר, ועשינו את העבודה. מגיע לנו, יש לנו מועדון הכי טוב בארץ, בין הטובים באירופה, זה לא משהו שרואים כל פעם. השחקניות נתנו נשמה וניצחנו את המשחק".

כוכבת הערב, אמברוסיה אנדרסון הנרגשת, אמרה בסיום: "היינו צריכות את הסל, מצאתי את הדרך. אני לא יודעת איך נחגוג הערב".

שרי סאם, שחגגה אליפות ראשונה בישראל עם רבע אחרון נפלא, סיכמה: "היינו קבוצה טובה כל העונה. אני שמחה שחברותיי לקבוצה התעלו הערב וניצחנו את המשחק הכי חשוב. היינו יחד מהרגע הראשון, אנחנו מספר 1. הייתה לנו עונה נהדרת".

ענבר: "מגיע לרמת השרון לחגוג"

מנגד, עדן ענבר, מאמן מכבי אשדוד, בחר לפרגן קודם כל לאלופה הטרייה: "הן יותר טובות, מגיע להן כל הכבוד. הסדרה הזו הייתה שלהם כמעט מההתחלה, אבל היא הייתה שווה משחק חמישי. חשבתי שננצח היום, אבל מגיע לרמת השרון לחגוג. עשינו דבר מדהים העונה. הבכי של השחקניות מעיד על האופי שלהן ועל המאמץ שלהן העונה. המשחק היה אצלנו בידיים, אבל עשינו טעויות ב-10 השניות האחרונות. השחקניות ראויות לכל שבח על מה שעשו, לא נעים להפסיד".

אורנית שוורץ הוסיפה: "להפסיד משחק בבית, במיוחד משחק של אליפות, זה לא מה שתיכננו. מה שמנחם זו האווירה והתחושה שהקהל המדהים שידר. אני מקווה שהתחלנו כאן מסורת לשנים הבאות. צריך להמשיך את העבודה מלמטה, קורה כאן דבר טוב באשדוד. אנחנו עושים את הכל מהבטן, מאהבה, ובגלל זה כל כך כואב לנו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully