וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס: "אגרום לדונגה לקחת אותי בחשבון"

המגן השמאלי בן ה-37 חווה עדנה מחודשת בקורינתיאנס וחולם על זימון לנבחרת ברזיל: "אם זה יקרה, אהיה המאושר באדם"

מאז מונה דונגה למאמן נבחרת ברזיל לאחר מונדיאל 2006, הוא ערך אינספור ניסיונות בעמדת המגן השמאלי. ז'ילברטו, מרסלו, אדריאנו קוראה, ריצ'רליסון וז'ואן מלדונאדו לא ניצלו את ההזדמנות שהוענקה להם, בעוד שחקנים כמו מקסוול ופאביו אורליו זומנו ולא שולבו בצורה משמעותית. אנדרה סנטוס, שחקנה של פנרבצ'ה הטורקית, זכה לעדנה של שמונה משחקים רצופים ואז איבד את מקומו לטובת מישל בסטוס, הקיצוני השמאלי של ליון, כאשר שניהם צפויים להיות אלו שיתחרו על העמדה הבעייתית בדרום אפריקה למרות שאין שביעות רצון גדולה מתפקודם. פלא שבברזיל יש גל תמיכה מחודש ברוברטו קרלוס?

המגן הנפלא בעל רגל שמאל האימתנית, שחגג בשבת את יום הולדתו ה-37, חווה עדנה מחודשת מאז נטש את פנרבחצ'ה והצטרף לחברו משכבר הימים, רונאלדו, הפעם בקורינתיאנס. השחקן שרשם 131 הופעות בינלאומיות וכיכב גם בריאל מדריד, נכווה מהביקורות לאחר המונדיאל הקודם, אך כעת חש כי יש לו את התמיכה והאפשרות לתקן. "ב-16 השנים שלי בנבחרת, אני חושב ש-12 מהן היו מוצלחות מאוד", אמר רוברטו קרלוס לתקשורת בברזיל. "היום קשה מאוד למצוא מגן שמאלי. רוב השחקנים השמאליים מעדיפים לשחק בכנף או בצד שמאל של הקישור, ולא כמגינים".

אמן הבעיטות החופשיות מקווה שדונגה, עימו שיתף פעולה במונדיאל 1998, יעניק לו את הזימון המיוחל. "אם ישלחו לביתי פקס מההתאחדות, אהיה המאושר באדם", הודה רוברטו קרלוס. "אני לא יכול להכחיש שהמונדיאל יושב לי חזק בראש, ולכן אעבוד קשה ואגרום לדונגה לקחת אותי בחשבון, אם כי אין לי כוונה ליצור אשליות מיותרות. בסך הכל אני כבר בן 37 וכשחזרתי לליגה הברזילאית לא חשבתי על קאמבק לסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully