וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל הרצליה מקררת שמפניות

קבוצתו של טבק הביסה 1:4 את טייבה ומתקרבת ללאומית. בצפון, ג'ת שומרת על המקום הראשון אחרי 1:5 על צור שלום

ארבעה מחזורים לסיום העונה בליגה א', פשוט קשה לראות מצב שבו הפועל הרצליה תאבד את המקום הראשון ולא תעלה לליגה הלאומית. השחקנים של בני טבק המשיכו בנחישות שלהם גם היום (שישי) במשחק החוץ נגד שמשון בני טייבה וסיימו אותו עם 1:4 מצוין, שמציב אותם בפער של שבע נקודות מהמקום השני. יניב דוד כבש בדקה השמינית, יובל פוגלמן הכפיל (34), ניר ביטון (52) ועופר סער (82) כבשו, מומה מסארווה רק צימק (65).

מכבי השקמה/רמת חן, שעדיין חולמת על אפשרות לסגור את הפער, ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי קרית גת. רק בדקה ה-81 הצליח חיים שאבו לכבוש שער לקבוצה מרמת גן, שמצליחה לבסס את המקום השני. הפועל חדרה הדועכת קיוותה לסיים בשלום את המפגש עם שכנתה בטבלה, צפרירים חולון, אבל ראתה את ניר דדון כובש את השער המפתיע לאורחים בדקה ה-30 וקובע 0:1 לחולונים.

המצב בתחתית ממשיך להיות חם כשעמישב פתח תקוה אמנם נותרה מתחת לקו האדום במקום ה-15, אבל כפתה 0:0 על הפועל כפר שלם החמישית, שמשאיר אותה בחיים כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. הפועל ערד יכולה לצבור הרבה ביטחון אחרי 0:2 על מכבי יבנה, שהגיע לאחר שערים של דודו פלס (33) ונתנאל פרץ (62).

משחקים נוספים:

מכבי קרית מלאכי - הפועל נחלת יהודה 1:0
לנחלת יהודה: קובי אבדייב 82

עירוני נתיבות - עירוני כפר יונה 0:2
לנתיבות: ויקי בוכובזה 40, פנדל, מאור פחימה 56

צפון: עירוני ג'ת עם ניצחון שלישי רצוף

במחוז הצפון המצב הרבה יותר פתוח, אבל מכבי עירוני ג'ת השלימה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 1:5 על מכבי צור שלום האומללה, שאמנם תישאר כנראה בליגה, אבל ספגה מהלומה קשה מהמוליכה. אילן טל (44, פנדל, 58), רוברט ארחיל (50) ויוסי ג'נח (56, 81) התעללו ביריבה ומקדימים בשלוש נקודות את עירוני אום אל פאחם, שתשחק בשבת בבית נגד מכבי כפר קנא.

הפועל עפולה, שעדיין נאבקת על המקום השלישי, הפסידה 1:0 לעירוני טבריה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הגיע אבי עמר בדקה ה-70 והכריע את ההתמודדות. עירוני קרית אתא ניצלה את המעידה של עפולה וגברה 0:1 על הפועל בני ג'דידה, כששי דהן כבש את שער הניצחון בדקה ה-44.

בתחתית עירוני טירת הכרמל השיגה ניצחון שני ברציפות שמשפר את מעמדה אחרי 2:3 דרמטי. נור סרסור העלה את קרע ליתרון (21), וויאם זידאן השווה (43), אופיר מלול הפך (53) ושימי פרץ קבע 1:3 (65) לפני שמאוייד לוואבנה הצליח לצמק בפנדל (90).

יתר המשחקים:

אסי גלבוע - הפועל בני טמרה 1:0
לבני טמרה: עבד מורג'אן 75

הפועל כפר קנא - מכבי אום אל פאחם 0:2
לכפר קנא: אחמד עארף 42, פנדל, 44

מכבי טמרה - מ.ס. כרמיאל צפת 1:1
לטמרה: אניס אבו רומי 17; לכרמיאל צפת: אמיר עטיה 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully