וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי כבש רביעייה, ברצלונה הביסה את ארסנל 1:4

ממרום גובהו ובמו רגליו העלה לאונל מסי את ברצלונה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שכבש את כל השערים ב-1:4 על ארסנל. שער 39 לפנומן בכל המסגרות העונה, רגע לפני שהוא פוגש את ריאל מדריד באל קלאסיקו. אינטר מחכה בחצי הגמר אחרי 0:1 על צסק"א מוסקבה, מוריניו מת מפחד?

עזבו ברזיל, עזבו ספרד, עזבו אנגליה. נבחרת ארגנטינה הפכה הערב (שלישי) סופית למועמדת הבכירה, או לפחות למי שעומדת באותה שורה עם האחרות, לזכייה במונדיאל. לסיבה גם יש שם, קוראים לה לאונל מסי. הפנומן הארגנטינאי העלה הערב במו רגליו את ברצלונה לחצי גמר ליגת האלופות כשכבש את כל ארבעת השערים ב-1:4 על על ארסנל (3:6 בסיכום המשחקים) והראה פעם נוספת שכמעט ואין דרך לעצור אותו.

השחקן הטוב בעולם כבש פעמיים שלושער מאז ה-14 במרץ והערב הוא הגדיל והעלה את המאזן שלו ל-39 שערים העונה בכל המסגרות במדי ברצלונה. רגע אחרי שהשופט הגרמני וולפגנג סטארק שרק לסיום, הוא הפך לכאב הראש של מנואל פלגריני והגנת ריאל מדריד, שייפגשו אותו ביום שבת בערב למשחק שכרגע נראה כזה שיכריע את אליפות ספרד וגם לבעיה של הנבחרות שיפגשו אותו במונדיאל. בעצם גם לצרה של ז'וזה מוריניו.

למה מוריניו? כי המאמן הפורטוגלי ואינטר יהיו אלו שיפגשו את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 0:1 על צסק"א במוסקבה משער של ווסלי סניידר כבר בדקה השישית. הנראזורי השלימו את העלייה עם 0:2 בסיכום המשחקים ולסיבוב הבא כבר יגיעו כאנדרדוג מוחלט. ככה זה כשאתה פוגש את ברצלונה.

שחקן ברצלונה לאונל מסי חוגג שער. רויטרס
הכי טוב בעולם. מסי/רויטרס

ברצלונה - ארסנל 1:4

בניגוד למשחק בלונדון, דווקא כשהיא בדרכים ארסנל פתחה את המשחק עם יותר תעוזה ולחץ גבוה במגרש, אלא שברצלונה מניעה את הכדור טוב יותר מכל קבוצה אחרת בעולם והיא שברה על הקו הגבוה של האנגלים בקלות והגיעה ראשונה למתצבים מסוכנים. יחד עם זאת, הלחץ של התותחנים נשאו פרי בדקה ה-18 כשחטיפה בודדת הספיקה כדי לצאת מהר ולעלות ליתרון שהיה שווה באותו שלב העםלה לחצי הגמר.

לצערו של ארסן ונגר, שחסר הערב בין היתר את אנדריי ארשבין, ססק פברגאס, וויליאם גאלאס ואלכס סונג, השער של הקבוצה שלו רק העיר את הענק שעד אותו רגע נמנם. משחק הגנה חלש של הלונדונים רק הקל את העבודה על מסי, החסרון של זלאטן כלל לא הורגש, בוז'אן פינה לארגנטינאי את הבמה וזה החזיר בהצגה.

דקה 4: לאו מסי בעט כדור חזק ואלכסוני בחצי גובה, משמאל לימין, אלמוניה שיפשף עם האצבעות והכדור חלף סמוך לקורה, בדרך לקרן.

דקה 11: מסי השתלט על כדור כ-18 מטרים מהשער ובעט כדור מסוכן שחלף מעט מעל המשקוף של אלמוניה. הארגנטינאי הקטן עם סיכון שני של השער האנגלי בדקות הפתיחה.

דקה 18: גול! דיאבי איבד במרכז המגרש, נאסרי חטף מיד מגבי מיליטו, הכדור חזר לדיאבי ששלח את תאו וולקוט לאחד על אחד עם ואלדס, האנגלי העביר רוחב לבנדטנר בתוך הרחבה, זה החמיץ, אבל מיד השתלט על הכדור וכבש מול הרשת החשופה. 0:1 לארסנל, שבמצב הזה עולה שלב.

דקה 21: גול! מסי ניסה כדור עומק, הכדור חזר אליו מרגלו של סילבסטרה והפעם הוא לקח בעיטה אדירה מ-18 מטרים שנעצרה רק ברשת העליונה של אלמוניה. שער פנטסטי ו-1:1 שמעלה את הבלאוגרנה לחצי הגמר.

דקה 37: גול! מסי הכניס כדור עומק לאבידל שהעביר כדור רוחב, הגנת ארסנל הדפה, אבל לא מספיק רחוק ומסי עצמו השתלט, התקדם קצת והקפיץ ברגל ימין מעל אלמוניה שיצא לעברו. 1:2 לברצלונה.

דקה 42: גול! קייטה ניצל את ההגנה החדירה והרעועה של ארסנל כדי להעביר כדור עומק למסי, זה התקדם עד למפגש פנים אל פנים עם אלמוניה והקפיץ מעליו את השלישי. 1:3 לברצלונה.

דקה 69: מסירת רוחב של דיאבי לא נתקלה במענה של הגנת ברצלונה, רוסיצקי קיבל את הכדור בעמדה לא רעה אבל שלח מ-16 מטרים גבוה מעל המשקוף.

דקה 72: מסי מיהר להוציא כדור חופשי במרכז המגרש והשאיר את פדרו לבדו באזור הרחבה של ארסנל, אלמוניה יצא, פדרו הקפיץ החוצה.

דקה 88: גול! מסי קיבל את הכדור בתוך הרחבה והתגבר על שני שחקני הגנה, אלמניה עצר את הניסיון הראשון שלו, אבל בפעם השנייה זה נגמר ברשת. 1:4 ענק לברצלונה.

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, רפא מארקז, דייגו מיליטו, אריק אבידל (מקסוול, 53), צ'אבי, סרג'יו בוסקטס, סיידו קייטה, פדרו (אנדרס אינייסטה, 86), ליאונל מסי, בוז'אן (יאיא טורה, 56).

ארסנל: מנואל אלמוניה, בקארי סאניה, מיקאל סילבסטרה (עמנואל אבואה, 64), תומאס ורמאלן, גאל קלישי, דנילסון, אבו דיאבי, תומאס רוסיצקי (אדוארדו, 73), סמיר נאסרי, תאו וולקוט, ניקלאס בנדטנר

ניקלאס בנדטנר שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
חגיגות שנמשכו שלוש דקות בלבד. בנדטנר/רויטרס

צסק"א מוסקבה - אינטר 1:0

אחרי השער הקשה שהשיגה אינטר בשבוע שעבר באיטליה, היא הגיעה מעט לחוצה אבל בטוחה בעצמה למוסקבה עם מטרה ברורה: להכריע את המשחק כמה שיותר מהר ולא לאפשר לצסק"א לחלום על מהפך. כבר אחרי שש דקות ווסלי סניידר ניצל טעות קשה של איגור אקינפייב בשער הרוסי, שעלה לקבוצתו ביוקר. מכאן צסק"א ידעה שרק שלושה שערים יזכו אותה במקום לחצי הגמר.

אינטר, שבשלוש העונות האחרונות נפלה כבר בשלב שמינית הגמר, יכולה להתהדר כעת בהישג המרשים של חצי הגמר, כשהחלומות על קפיצת מדרגה בצמרת האירופית נשארים אצל ז'וזה מוריניו, בלי קשר לשאלה האם הוא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה. צסק"א, שקיוותה לעשות צרות, יכולה גם היא להיות שבעת רצון מההישג שלה, שכן עד השנה היא לא עברה מעולם את שמינית הגמר וההגעה למעמד הזה נחשב להישג מצוין עבור המועדון הרוסי.

דקה 6: גול! בעיטה חופשית שטוחה של ווסלי סניידר מ-22 מטר עברה את החומה הלא יציבה של צסק"א מוסקבה וחמקה מידיו של איגור אקינפייב, שאיפשר לכדור לעבור בין רגליו וראה את אינטר עולה ל-0:1 מוקדם.

דקה 23: תומאש נסיד קיבל כדור מצוין אחרי הרחקה לא טובה של הגנת אינטר, שעט קדימה ושיחרר כדור מסוכן מקצה הרחבה שחלף ליד השער של ז'וליו סזאר.

דקה 35: דייגו מיליטו קיבל כדור מצוין והתעלם מההגנה הרפויה של צסק"א מוסקבה כדי לעשות את הסיבוב ולשחרר כדור, שאקינפייב הצליח לעצור היטב.

דקה 44: צ'ידי אודיהה המחליף התקדם ושיחרר בעיטה חזקה ומפתיעה מרחוק, אבל סזאר הצליח להדוף לקרן בקצות האצבעות.

דקה 49: אודיהה פגע בצורה אגרסיבית בסמואל אטו וספג כרטיס צהוב שני שהשאיר את צסק"א בעשרה שחקנים.

דקה 57: כדור מצד שמאל הגיע למארק גונזאלס, שהימר על בעיטה, אבל סזאר היה במקום כדי לשמור על הכדור.

דקה 70: סטנקוביץ' ניסה לאיים על השער עם בעיטה מסוכנת, אבל אקינפייב שוב היה במקום.

צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב, אלכסיי ברזוצקי, ואסילי ברזוצקי (צ'ידי אודיהה 14 - הורחק 49), סרגיי איגנשביץ', גרגורי שניקוב, קייסוקה הונדה (אלביר רחימיץ' 77), דייוידס סמבראס, פאבל ממאייב, מארק גונזאלס, אלן דזאגוייב, תומאש נסיד (גילרמה 71).

אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, דז'אן סטנקוביץ', ווסלי סניידר (סולי מונטארי 86), גוראן פאנדב (כריסטיאן קיבו 63), סמואל אטו, דייגו מיליטו (מריו באלוטלי 74).

ווסלי סניידר שחקן אינטר חוגג כיבוש שער. רויטרס
גמר את המשחק אחרי שש דקות. סניידר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully