וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודוי קרוז עשתה היסטוריה, בוקה ג'וניורס בקרשים

הקבוצה המפתיעה של השנה ניצחה את ולז 0:2 והתקרבה למוליכה אינדפניינטה. בוקה הפסידה לרוסאריו בקרב תחתית

שני משחקים התקיימו לפנות בוקר (שני) במסגרת המחזור ה-12 בליגה הארגנטינאית. גודוי קרוז רשמה היסטוריה קטנה, כשב-פעם הראשונה גברה הקבוצה על ולז סארספילד. גודוי קרוז ניצחה 0:2, ובזכות התוצאה היא צימקה את הפער מהמוליכה אינדפניינטה לשלוש נקודות בלבד. רודריגו סלינאס, שנכנס כמחליף, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-71, שתי דקות מאוחר יותר היה זה סזאר קראנזה שהכפיל את התוצאה. זה היה ערב מיוחד גם עבור מאמנה של גודוי קרוז, עומאר אסאד, שבילה את כל קריירת המשחק שלו במדי ולז סארספילד.

שתי הגדולות של בואנוס איירס, בוקה ג'וניורס וריבר פלייט - ממשיכות להפסיד. בוקה הפסידה בקרב תחתית טעון לרוסאריו 2:1, וגם איבדה את חואן ריקלמה בכרטיס אדום. מילטון קראגילו כבש את שער הניצחון לרוסאריו, שנותרה במקום ה-19 אבל צימקה את הפער מבוקה לשלוש נקודות בלבד. בוקה עדיין מוליכה בשש נקודות על נועלת הטבלה, אתלטיקט טוקומן.

ריבר פלייט נותרה במקום ה-16 אחרי שהפסידה ללאנוס 1:0 משער שכבש סבסטיאן בלאנקו בדקה ה-40. ריבר רחוקה רק בנקודה מיריבתה העירונית הגדולה. ובצמרת, אסטודיאנטס איבדה נקודות יקרות במאבק על התואר, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 נגד באנפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully