וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר מבקש מחילה, דומנק לא סולח

מנג'ר ארסנל הודה שטעה כשפתח עם גאלאס מול ברצלונה, מאמן נבחרת צרפת לא מקבל את ההתנצלות וחושש למונדיאל

מספר ימים לאחר משחק התיקו 2:2 של ארסנל עם ברצלונה במשחק הראשון של שלב רבע הגמר בליגת האלופות שנערך באצטדיון האמירויות, מתוודה מנג'ר התותחנים ארסן ונגר שטעה כשהעלה בהרכב את הבלם הצרפתי וויליאם גאלאס, לאחר שזה החסיר שמונה משחקים עקב פציעה.

"זה היה הימור שלא להשתלם לפתוח עם גאלאס וזו הייתה טעות", אמר ונגר כמתנצל. "אני לא חושב שזה יעלה לו בגביע העולמי". לאחר מכן ניסה המנג'ר לגבות את עצמו: "הוא הצהיר שהוא כשיר לשחק והיו לי דיווחים חיוביים לגבי מצבו הרפואי מהמרכז לשיקום בו הוא עבד 10 ימים. הוא גם התאמן ארבעה ימים עם הקבוצה. אולי היינו צריכים לתת לו יותר זמן, אבל הוא קפץ ורץ".

כזכור, גאלאס נפצע במהלכה של המחצית הראשונה ולאחר שאנדריי ארשבין הוחלף גם הוא עקב פציעה, הבלם הצרפתי של ארסנל לא יכול היה להמשיך. אחת ההשלכות של המקרה עלו לתותחנים ביוקר כאשר לוונגר לו נותרו חילופים בסיום כשהיה צריך להחליף את ססק פברגאס, שגם נפצע, ובסוף המשיך כשהוא מדדה ומחריף את פציעתו.

"גאלאס בן 32, בקרוב 33". הוסיף ונגר. "אתה שואל שחקן בעל ניסיון אם הוא מרגיש שהוא יכול לשחק, האם הוא עבד מספיק חזק, האם הוא מרגיש מוכן למשחק - אם הוא אומר כן אתה חייב להאמין לו".

מי שכמובן רתח מזעם הוא מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומנק. האחרון צוטט בתקשורת הבריטית כשאמר לחבריו שהוא רותח על ההחלטה של ונגר. "זה מרגיז וחסר אחריות לתת לו לשחק כל כך מוקדם לאחר הפציעה. אני מקווה שהוא יהיה כשיר למונדיאל". דומנק הזהיר את שחקניו ואמר להם שהם צריכים להגיע כשירים לתחילת מחנה האימון של הנבחרת ב-18 למאי, כעת לא בטוח שזה המקרה לגבי גאלאס. דומנק, שצפה במשחק מהיציע, לא שוחח אחריו עם ונגר כנראה עקב המאורע.

"נבחרת צרפת חשובה", אמר ונגר, "אבל כך גם ארסנל והוא (גאלאס) מקבל שכר מארסנל ולא מהנבחרת הצרפתית. אנחנו חייבים להשתמש בשחקנים שלנו כשהם מצהירים על עצמם שהם כשירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully