וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל לנבחרת? תלוי את מי שואלים

23.3.2010 / 15:00

באיגוד הכדורסל יציעו לשחקן מכבי תל אביב הקלות כדי שישחק בנבחרת. השחקן: "לא מתאים לי לשחוק את הגוף בלי כסף"

באיגוד הכדורסל ממשיכים בהכנות לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה שייערך בחודש אוגוסט, במסגרתו תנסה הנבחרת בהנהגתו של המאמן החדש אריק שיבק לתפוס את אחד הכרטיסים לאליפות אירופה שתיערך בליטא. במסגרת ההכנות מנסים ראשי הצוות המקצועי של הנבחרת לשכנע את המתאזרח דיויד בלות'נטאל להתייצב לראשונה בקריירת המשחק שלו לצד הנבחרת, לאחר שלא עשה זאת עד היום. שיבק אף שוחח עם השחקן, וקבע כי יפגש איתו באפריל כשיחזור לישראל.

בעוד באיגוד מתכננים לשחקן מסלול אימונים מיוחד, בו יצטרף לאימוני הנבחרת רק שבועיים לפני התחלת המשחקים, נתן הבוקר (שלישי) פורוורד מכבי תל אביב ראיון לעיתון "גלובס" ובו שפך את תוכניותיו לקיץ הקרוב, "בקיץ אני בקליפורניה. הייתי רוצה להעביר את שלושת חודשי המנוחה היחידים שיש לי בשנה עם הבת הגדולה שלי, המשפחה והחברים. בסופו של דבר כדורסל זאת גם דרך להרוויח כסף. לא כל כך מתאים לי לשחוק את הגוף שלי חודשיים ובלי כסף. מבחינתי, להיות עם הנבחרת בקיץ זאת תהיה טעות פיזיולוגית וכלכלית".

מי שעוד צפוי לקבל מהאיגוד הקלות מסוימות על מנת שיסכים להשתתף בקמפיין הוא שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. שיבק שוחח עם כספי מספר פעמים מאז התמנה לתפקיד, והפורוורד שבתקופה האחרונה מקבל פחות דקות בקבוצתו. בסקרמנטו היו רוצים כי כספי יגיע לעונה הבאה לאחר מנוחה, אך השחקן רמז בראיונות כי יעשה מאמצים על מנת לחזור למדים הלאומיים לאחר שבאליפות אירופה האחרונה נעדר ממשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully