וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי שבר את הקרח ברומניה

אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, אוניראה אורזיצ'ני גברה 1:2 על האחרונה, אלבה יוליה. רוסיה: קאזאן ניצחה, ללא נאתכו

אחרי חמישה ליגה ארוכים ועוד שני הפסדים לליברפול בליגה האירופית, לרוני לוי יש סוף כל סוף ניצחון עם אוניראה אורזיצ'ני. המאמן הישראלי, שצבר עד כה בליגה ארבע נקודות מארבע תוצאות תיקו, ראה את שחקניו חוזרים מפיגור ומנצחים היום (שני) בחוץ 1:2 את אוניראה אלבה יוליה, נועלת הטבלה, לה היה זה הפסד שביעי ברציפות.

האורחים פתחו טוב יותר והיו קרובים להבקיע, אך בדקה ה-39 המגן ניקולאי בוצ'וריצ'ה הכניע את דניאל טודור לאחר כדור קרן וקבע 0:1 מפתיע מאוד לזכות אלבה יוליה במחצית. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השוויון, כשכדור חופשי של פאבלו ברנדאן הארגנטינאי מ-20 מטרים עבר את החומה וחדר פנימה. אוניראה הנלהבת ניצלה את המומנטום ובדקה ה-53 השלימה את המהפך עם שער של מריוס אונופראש. בעקבות הניצחון עלתה אוניראה אורזיצ'ני למקום הרביעי עם 41 נקודות, רק שתיים פחות מקלוז' המוליכה.

*** רוסיה: רובין קאזאן, ללא ביברס נאתכו, גברה בחוץ 0:1 על טום טומסק משער של אלכסנדר בוחארוב בדקה ה-77. אלופת רוסיה בשנתיים האחרונות היא היחידה עם מאזן מושלם בחלוף שני מחזורים ונמצאת כמובן בראש הטבלה. ביום ראשון הבא קאזאן תארח את המדורגת שנייה, טרק גרוזני, בה משחק זאב חיימוביץ', בתקווה שעל המגרש יהיה דרבי ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully