וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן לשחקנים במחצית: "אל תמסרו לרפאלוב"

22.3.2010 / 10:17

שחקנים בחיפה סיפרו כי עוד לפני שהקפטן ביקר אותם, הוא רתח על הקשר שהוחלף מיד אחר כך. ארבייטמן: "לא נטמון ראש בחול"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

מסתבר שההפסד 2:1 של מכבי חיפה לבני סכנין במשחק שנעל את המחזור ה-27 בליגת העל היה הרבה יותר ממכה קלה בכנף עבור המועדון הירוק. בחיפה פחות התרגשו אחרי שני ההפסדים הקודמים של הקבוצה (למכבי תל אביב ולמכבי נתניה), אבל נראה שההפסד בדוחא, השלישי של הקבוצה העונה, הוציא את השחקנים מכליהם, בעיקר את הקפטן של הקבוצה יניב קטן.

הבוקר (שני) מתברר כי קטן, שביקר בסיום בחריפות את חבריו ("לשחקנים כאן אין כבוד, אתם צריכים להתבייש, יש כאן שחקנים שמשחקים עם פוזה, בושה") והשליך נעליים וחולצה על הרצפה, רתח על הקשר ליאור רפאלוב במחצית.

רגע לאחר מכן הודיע אלישע לוי כי רפאלוב יוחלף בוולדימיר דבאלישווילי, וייתכן שיש קשר בין שני הדברים. שחקנים העידו כי קטן צעק על הקשר וסינן לעברם: "הוא לא משחק, אל תמסרו לו", אך הגנו על חברם לקבוצה כשאמרו: "לא ברור למה נטפלים לשחקנים ספציפיים, כל הקבוצה לא שיחקה טוב".

יניב קטן, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
זעם על חבריו בסיום, ועל ליאור רפאלוב במהלך המשחק. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

ארבייטמן: "ניקח את הצד החיובי מההפסד"

הבלם שי מימון נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר לחבריו: "חבל שעד שקיבלתי הזדמנות והפסדנו". גם הבלם דקל קינן, שטעה בשער השני, נראה מאוכזב, אך במועדון אמרו עליו: "הוא הביא לנו עשרות נקודות, המשחק הזה לא מהווה קנה מידה".

מי שניסה לשדר אופטימיות בקרב הקבוצה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן: "איננו טומנים ראשנו בחול, לא שיחקנו טוב אבל ולמרות ההפסד ניקח את הצד החיובי. אנחנו מסוגלים להתעורר במהירות ועדיין - הכול תלוי ברגלים שלנו", אמר החלוץ.

חיפה תארח ארבעה משחקי בית בחמשת המשחקים הקרובים. עד משחקי הפליאוף היא תארח את הפועל פתח תקוה ואת הפועל חיפה ותצא למשחק חוץ מול בני יהודה. "מהמעידה הזאת נצא מחוזקים יותר ונעשה הכל כדי להחזיר לאוהדים הנפלאים את החיוך, כפי שאנו עושים במהלך כל העונה הנוכחית - גם בגביע וגם בהמשך המאבק בליגה", הוסיף ארבייטמן.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת שמציג במחזורים האחרונים ולדימיר דבאלישווילי וכמו כן מהיכולת של סאדאת בוקרי. בחיפה טוענים כי שחקן הרכש חייב להתחזק מבחינה פיזית. באימון שנערך היום נטלו חלק כל שחקני הסגל מלבד עלי עוסמאן, שנפצע במהלך המשחק אמש. עוסמאן, אגב, סובל ממתיחה ברצועה ולכן לא נראה שיפתח מול הפועל רמת גן מחרתיים במסגרת הגביע וספק אם ייכלל בסגל. את מקומו של דקל קינן המוצהב ימלא ז'ורז'ה טשיירה שיפתח לצד שי מימון. ולדימיר דבאלישווילי אמור לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully