וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מול אתלטיקו, בנפיקה נגד ליברפול

הגרלת משחקי רבע גמר הליגה האירופית העלתה דרבי ספרדי. פולהאם תפגוש את וולפסבורג והמבורג את סטנדארד ליאז'

אחרי הקינוח שקיבלנו בשמינית הגמר עם לא מעט דרמות ומתח, הליגה האירופית הבטיחה שלא יהיה משעמם גם בשלב רבע הגמר, אחרי שהיום (שישי) הוגרלו המשחקים, כמו גם שלב חצי הגמר. במוקד המשחקים ייערך דרבי ספרדי בין ולנסיה לאתלטיקו מדריד, שיבטיח נציגה ספרדית בחצי הגמר.

השתיים נפגשו השנה כבר פעמיים בליגה, כאשר בסיבוב הראשון הן נפרדו ב-2:2 אחרי שער דרמטי בדקה ה-90 של מקסימיליאנו רודריגז מאתלטיקו. בסיבוב השני אתלטיקו ניצחה, ממש לא מזמן 1:4 אחרי שולנסיה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

ליברפול עם יוסי בניון וסטיבן ג'רארד, ייצאו למשחק חוץ אצל בנפיקה אחרי שעברו אמש את ליל, ויקוו לסיים את העבודה באנפילד. פולהאם, שהצליחה לשלוח את יובנטוס הביתה עם לא מעט כישרון, תנסה לעשות צעד נוסף לעבר הגמר כשתפגוש את אלופת גרמניה, וולפסבורג. המבורג, שתארח את הגמר, זכתה להגרלה הכי קלה, לפחות על הנייר, כשהיא תשחק נגד סטנדארד ליאז' והישראלי רמי גרשון.

גם בחצי הגמר אמור להיות מעניין, כשדרבי גרמני עשוי לצוץ במידה והמבורג ווולפסבורג יעפילו. ליברפול, במידה ותצלח את משוכת בנפיקה, תפגוש את ולנסיה או אתלטיקו מדריד, למפגש שלא יוכל לאכזב.

משחקי רבע הגמר ייערכו בתחילת החודש הבא, כשהמשחק הראשון יתקיים ב-1 באפריל, והגומלין ישוחק שבוע מאוחר יותר, ב-8 באפריל. חצאי הגמר יתקיימו ב-22 וב-29 באפריל, בעוד הגמר שיפגיש את שתי הפיינליסטיות, יתקיים ב-12 במאי בהמבורג.

משחקי רבע הגמר:

פולהאם - וולפסבורג
המבורג - סטנדארד ליאז'
ולנסיה - אתלטיקו מדריד
בנפיקה ליסבון - ליברפול

משחקי חצי הגמר:

המבורג/סטנדרד ליאז' - פולהאם/וולפסבורג
ולנסיה/אתלטיקו מדריד - בנפיקה/ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully