וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "זה מתחיל להרגיש כמו קודם"

בסקרמנטו עוקבים אחרי השיפור של הפורוורד, שמוסיף: "מרגיש טוב יותר מבחינת הזריקות". פול ווסטפאל: "יש לו התלהבות"

האם המשחקים האחרונים של עמרי כספי בסקרמנטו מרמזים שהפורוורד הישראלי חוזר לעצמו? ב'סקרמנטו בי' הקדישו כתבה לנושא ומעריכים שכספי מתחיל להיראות טוב כפי שנראה בחלק הראשון של העונה.

מבחינת הסטטיסטיקה מציינים שם שכספי קלע בשני המשחקים האחרונים 8 מ-16 מהשדה. הנתון הזה לא מדהים, אבל מדובר בשיפור משמעותי לעומת חמשת המשחקים שקדמו, כאשר הוא סיים עם 31.3 אחוזים (10 מ-32 מהשדה).

כזכור, בלילה שבין שלישי לרביעי כספי סיים עם 10 נקודות בהפסד ללייקרס, מה שסיים מבחינתו חמישה משחקים רצופים שבהם קלע כמות חד ספרתית, הרצף הארוך ביותר שלו העונה. זה קרה אחרי השיא הקודם של כספי, שהיה במהלך חודש נובמבר ועמד על ארבעה משחקים עם ניקוד חד ספרתי.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו מבחינת הזריקות שלי", אמר כספי בראיון איתו. "זה מרגיש כאילו דברים חוזרים להיות כמו קודם והרגשתי את זה במשך כמה ימים. אני שמח שאני מתחיל לקלוע במשחק. אני פשוט שמח שאני מקבל הזדמנות לשחק, וכשאני עולה על הפרקט אני פשוט מאמין וחושב שאני צריך לתת הרבה אנרגיה ולהיות אגרסיבי".

גם מאמנו, פול ווסטפאל, מגלה יכולת טובה בהגנה ומקווה לשיפור בקבלת ההחלטות של הישראלי. "הוא צריך לשפר את ההגנה הקבוצתית כחלק מהמטלות שלו", אמר ווסטפאל. "יש לו התלהבות, אבל לפעמים אין אצלו יישום. הוא הביא את האנרגיה וההתלהבות וזו נקודת פתיחה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully