וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מול בארסה, באיירן נגד יונייטד

הגרלת משחקי רבע גמר ליגת האלופות עמדה בציפיות וסיפקה שני מפגשים מרתקים. ליון פוגשת את בורדו, אינטר את צסק"א

ליגת האלופות הגיעה לשלב שמונה האחרונות והיום (שישי) בניון, שוויץ, התקיימה ההגרלה האחרונה של העונה במפעל, שבהחלט עמדה בציפיות, כאשר שמונה האחרונות המתינו בסבלנות לראות את מי הן יפגשו בדרך אולי לגמר שייערך בסנטיאגו ברנבאו ב-22 במאי.

במרכז ההגרלה נמצאים שני מפגשים, שהם גם שחזור של גמרי המפעל בעשור האחרון. ארסנל, שהעפילה על חשבון פורטו בשמינית הגמר, תפגוש את מחזיקת הגביע, ברצלונה, אחרי שהשתיים נפגשו בגמר ב-2006. באותו משחק, למי שהספיק כבר לשכוח, ניצחו הקטלאנים 1:2 אחרי שסול קמפבל העלה את התותחנים ליתרון, אבל בעשרה שחקנים היה להם קשה מול סמואל אטו (76) וג'וליאנו בלאטי (81).

באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, שנפגשו בגמר ב-1999, נפגשות אף הן למשחק מעניין במיוחד, שהסתיים בזמנו בניצחון 1:2 של השדים האדומים. בצרפת שמחים לדעת שתהיה בוודאות נציגה בחצי הגמר, אחרי שליון הוגרלה נגד בורדו. אינטר וז'וזה מוריניו, ששלחו את צ'לסי וקרלו אנצ'לוטי הביתה, יפגשו את צסק"א מוסקבה, שתנסה לעשות צרות, אחרי שהדיחה כבר את סביליה.

ומה מחכה לנו בחצי הגמר? באיירן מינכן או מנצ'סטר יונייטד יפגשו את הנציגה הצרפתית, ליון או בורדו. אינטר ומוריניו או צסק"א מוסקבה ישחקו בחצי הגמר נגד המנצחת בקרב בין ארסנל לברצלונה.

משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-30/31 במארס, אחרי ליל הסדר, כאשר הגומלין יתקיים שבוע מאוחר יותר, ב-6/7 באפריל. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-20/21 באפריל והגומלין כעבור שבוע ב-27/28 בחודש.

משחקי רבע הגמר:

ליון - בורדו
באיירן מינכן - מנצ'סטר יונייטד
ארסנל - ברצלונה
אינטר - צסק"א מוסקבה

חצי גמר:

באיירן מינכן/מנצ'סטר יונייטד - ליון/בורדו
אינטר/צסק"א מוסקבה - ארסנל/ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully