וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: טבעון ניצחה גם בבקעה

טמיר אריאלי וחבריו הפתיעו את מוליכת הטבלה, 92:99. אשדוד הובסה ברמלה 92:71, יבנה הופתעה בביתה על ידי לב השרון

חודש לפני תום העונה הרגילה, נערך הערב (שלישי) המחזור ה-22 בליגה הלאומית. במשחק המרכזי של המחזור אירחה מ.כ. הבקעה, המוליכה, את הפועל קרית טבעון, השלישית, כאשר בסיום הפתיעה הטבעונים 92:99. מכבי אשדוד, שממשיכה לחלום על עליה, הובסה ברמלה 92:71, בעוד חברתה לצמרת, יקנעם/מגידו, צלחה את הביקור של קרית אתא כדי לנצח 61:78. יבנה הלא יציבה הפסידה בביתה ללב השרון 91:88, כאשר בארי השיגה ניצחון חשוב בנצרת עילית, 93:104.

מ.כ. הבקעה - הפועל קרית טבעון 99:92

המשחק המרכזי של המחזור הבטיח וגם קיים, כאשר זכינו למשחק התקפי במיוחד בסיומו הנחילו האורחים הפסד ביתי העונה למוליכת הטבלה מהבקעה. טמיר אריאלי ובריאן אוסברי הציגו יכולת מצוינת, ועל אף שההתמודדות הלכה צמוד לרוב אורכה, רבע אחרון מצוין של קרית טבעון סידר לה את הניצחון, שמשיב אותה למאבק על המקום השני בטבלה. בריאן אוסברי הוביל את טבעון עם 33 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד קובי אייזיק הוסיף 22 וטמיר אריאלי 17. מנגד, 20 של אילון זגורי לא הספיקו למוליכת הטבלה, שקיבלה 13 נקודות בלבד מאדריאן אוטר.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 71:92

אחרי ההפסד במחזור הקודם ליבנה קיוותה אשדוד לשוב למסלול הנצחונות כדי לשמור על המקום השני, אלא שלרמלה היו תכניות אחרות לגמרי. מחצית שניה מצוינת של של המארחת עזרה להם להשיג את הניצחון החשוב, אולי בדרך לפלייאוף העליון.

אליצור יבנה - הפועל לב השרון 91:88

אחת הקבוצות הכי פחות יציבות בליגה שוב הפסידה, דווקא כאשר היה נראה שהיא בדרך לייצר המשכיות. המשחק הערב הלך צמוד לכל אורכו, כאשר בסופו של דבר הוכיחו האורחים קור רוח מרשים, בדרך לניצחון המרשים.

מכבי הוד השרון - הפועל חיפה 98:94

הקבוצה של צביקה הורוביץ לא ממש יציבה העונה, אך הערב היא הצליחה לצאת עם ידה על העליונה גם במשחק הצמוד מול הוד השרון, שמצבה בתחתית ממשיך להיות לא פשוט. חיפה, מנגד, ממשיכה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. רוב בראון כרגיל הוביל את חיפה עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, כאשר אילן ברקוביץ' סיים עם 19 ו-11 אסיסטים. מנגד, הוביל סטנלי ברנדי את המפסידים עם 26 ו-13.

הפועל יקנעם/מגידו - קרית אתא - 61:78

נועלת הטבלה הצליחה להיצמד ליקנעם/מגידו ב-20 הדקות הראשונות, אבל אז פתחו המארחים יתרון 10 בסיום הרבע השלישי, וברבע האחרון הרימה קרית אתא את הידיים. הניצחון שומר את יקנעם/מגידו ברביעייה המובילה, וחזק בתמונת העלייה.

הפועל נצרת עילית - הפועל בארי 104:93

נצרת עילית קיוותה לנצל את יתרון הביתיות שלה במטרה לברוח מהתחתית, אבל נכנעה בסופו של דבר, ומצבה ממשיך להיות לא פשוט בחלק התחתון של הטבלה. האורחים צריכים להיות מאוכזבים מאוד, כיוון שהיו במשחק לאורך כל הערב, ובמחצית הוליכו בנקודה, אלא שבארי ניצלה רבע רביעי מצויין, השיגה את ניצחון, ועשתה עוד צעד לכיוון הצמרת. דייויד פאריס הוביל את בארי עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים, כשליאור רובינשטיין הוסיף 22. 24 נקודות של אורן בן חמו לא עזרו לנצרת עילית.

מכבי באר יעקב - אליצור כוכב יאיר 88:100

באר יעקב קיוותה להמשיך את המומנטום מהמחזור הקודם, שהותיר אותה מעל לקו האדום, ועלתה לוחמנית מאוד למשחק החשוב. דווקא האורחים מכוכב יאיר הוליכו בפתיחה, והחזיקו בפער של 5 בסיום הרבע הראשון, אבל המארחים השוו, ובמחצית זה 40:40. מאותו רגע והלאה, השתיים היו צמודות, ולאחר 40 דקות הראה הלוח על שיוויון 85:85. או אז הגיעה ריצה נהדרת של באר יעקב, שטסה ל-3:15 בחמש הדקות הנוספות, בדרך לניצחון הקריטי 88:100, שמכניס לה המון אוויר במאבק התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully