וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ריאל הוא לא מועדון שקל לשחק בו"

סר אלכס התאכזב עבור רונאלדו אחרי ההדחה מליגת האלופות, והזכיר לכוכבו לשעבר: "ביונייטד השחקנים זוכים להגנה"

גלי התגובות להדחתה הסנסציונית של ריאל מדריד מליגת האלופות המשיכו לזרום גם הבוקר (ראשון) כשאלכס פרגוסון התייחס לאכזבה של שחקנו לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו, שבמקרה או לא במקרה התרחשה באותה שעה בה קרעה יונייטד את מילאן 0:4 במשחק הגומלין שלה בשמינית הגמר, והעלתה מחדש את השאלה האם הכוכב הפורטוגלי פעל נכון כשעזב הקיץ את אולד טראפורד לטובת הכסף הגדול של פלורנטינו פרז.

פרגוסון, שיוכל לחזור היום עם השדים האדומים לפסגת הפרמיירליג עם תיקו ומעלה מול פולהאם (15:30, ספורט 2), סיפר ל-"דיילי אקספרס" כי התאכזב עבור רונאלדו שלא יזכה לחזור לגמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, אך לא פספס את ההזדמנות לעקוץ את הלבנים ולהשוות את התנאים במדריד לאלו במנצ'סטר.

"אני לא חושב שריאל מדריד הוא מועדון שקל לשחק בו", אמר סר אלכס. "תמיד מתנהל קרקס מסביב לשחקנים. הקהל תוקף את השחקנים לעתים קרובות והתקשורת לא נותנת להם מנוחה. כריסטיאנו יודע מה הערך של מנצ'סטר יונייטד. אצלנו השחקנים זוכים להגנה, וכשהם מגיעים להתאמן אף אחד לא מפריע להם".

על עתידו של רונאלדו, שמקפיד לא לפסול את האפשרות שבעתיד הוא יחזור ליונייטד, אמר פרגוסון: "אני רוצה להאמין שיום אחד הוא יחזור. אבל אף פעם אי אפשר לדעת. בכל מקרה אני לא חושב שהוא יישאר בריאל עד סוף הקריירה. יהיו לו אתגרים חדשים בדרך והוא סוג השחקן שיקבל אותם בברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully