וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ארבע בעקבות קרית שמונה

נס ציונה ניצחה 0:2 את אשקלון והיא חזק במאבק על המקום השני עם 41 נקודות, בדיוק כמו רמת השרון, כפר סבא ובת ים

בעוד עירוני קרית שמונה כבר יכולה לתכנן את החגיגות בעיר לקראת החזרה לליגת העל, הקבוצות שמתחתיה ממשיכות להילחם בחירוף נפש על המקומות בפלייאוף העליון, ואולי להתקרב לעלייה. בסוף השבוע המצב רק הסתבך.

הפועל כפר סבא הלוהטת נעצרה על ידי אחווה עראבה שגברה עליה 1:2, עירוני בת ים חזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 על הפועל מרמורק, מי שלא ניצלה זאת היא רמת השרון, שנכנעה 1:0 למכבי הרצליה והמאבק על המקום שני מתלהט כשכרגע נקודה בודדת מפרידה בין המקום השני לשישי, וגם נס ציונה בתמונה עם 0:2 על אשקלון בשבת. הכח עמידר רמת גן השיגה ניצחון חשוב בחלק התחתון, כשגברה 1:2 על נצרת עילית.

אחווה עראבה - הפועל כפר סבא 1:2

עם מאזן מצוין בתקופה האחרונה, של ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, הפועל כפר סבא רצתה לנצל את משחקי סוף השבוע כדי להתקדם לעבר המקום השני, אבל נכנעה ליריבה אחרת מהצמרת הגבוהה.

בסיבוב הקודם עראבה זכתה בניצחון טכני 0:3, הפעם הספיק לה ניצחון קטן יותר, אבל היא אספה שלוש נקודות חשובות אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון. רונן שוורצמן כבש את הראשון בדקה ה-33 ורבאז גוצירידזה ביסס את היתרון של המארחת בדקה ה-80. שער מצמק של מאור לובין בדקה ה-84, הספיק רק לצמק עבור הקבוצה מהשרון.

עירוני בת ים - הפועל מרמורק 0:3

שני הפסדים לכפר סבא והכח עמידר הציבו את בת ים במקום החמישי ואין כמו הקבוצה הגרועה בליגה, הפועל מרמורק, כדי להחזיר את המארחים למסלול הניצחונות. אקקי מיקוצ'דזה עם צמד בדקות 12 ו-45 ושלומי משה עם שער בדקה ה-83, עשו את העבודה הקלה עבור המארחת. נועלת הטבלה עם הפסד עשירי ברציפות וראש שלה כבר בהכנות לליגה א' בעונה הבאה.

מכבי הרצליה - עירוני רמת השרון 0:1

צמד הניצחונות האחרונים על הפועל מרמורק והפועל ירושלים החלשות, החזירו את החיוך לאנשי מכבי הרצליה, והניצחון היום, בזכות שער בודד של אנתוני פארקר בדקה ה-70 אחרי בישול מצוין של אופיר חיים, קירב את הקבוצה עוד צעד גדול לפלייאוף העליון. האורחים עדיין מתקשים לשמור על יציבות, אבל לעומת זאת הצליחו לשמור על המקום השני בזכות הפרש שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 2:1

כמו להרצליה, גם לנצרת עילית היו שאיפות להדביק את המתחרות על הפלייאוף העליון, אך מולם ניצבה קבוצה שנלחמת על חייב בתחתית וכנראה זקוקה לנקודות הרבה יותר. הכח עמידר רמת גן קטעה במחזור הקודם רצף מוזר של חמש תוצאות תיקו בעזרת ניצחון על בת ים, והערב השיגה עוד שלוש נקודות חשובות. קובי חסן, אחד משחקני החיזוק שהגיעו להכח בחלון ההעברות של ינואר, מצא את הרשת כבר בדקה החמישית. קובי שריקי הצליח להשוות בדקה ה-40 עבור נצרת עילית, אך זה החזיק שתי דקות בלבד עד לשני של חסן, שרשם חזרה נהדרת מבחינתו אחרי ארבעה משחקים בהם ריצה עונש הרחקה.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:2

שתיים שיצרו ביניהן יריבות מסוימת עוד בעונה הקודמת בליגה הארצית, נפגשו בשבת למשחק שהיה חשוב בעיקר למארחת, וגם התוצאה בהתאם. נס ציונה ניצחה במחזור הקודם והערב היא הצטרפה לקבוצות במקום השני, כשהתגברה על הפועל אשקלון מחוסרת העניין. אחרי מחצית מאופסת הגיע השער של נס ציונה, אותו כבש גאגה צ'קטיאני בדקה ה-50. אריק רומאו הקמרוני הורחק משורות אשקלון בחלוף שמונה דקות ויוסי אסייג סגר עניין בדקה ה-75. עם אחת ההגנות הטובות בליגה, נס ציונה בהחלט יכולה להעפיל לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully