וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון הדיחה את ריאל מדריד מליגת האלופות

גמר האלופות יתקיים בברנבאו, אבל ריאל תראה אותו בטלוויזיה אחרי 1:1 שלא הספיק נגד ליון. יונייטד הביסה את מילאן

אחרי שראינו את ארסנל מתגברת על פיגור מהמשחק הראשון ואת באיירן מינכן נאבקת בפיורנטינה אבל עולה לרבע ליגת האלופות, הערב (רביעי) נרשמה ההפתעה הראשונה של שלב שמינית הגמר.

ליון היא זו שעשתה זאת עם 1:1 נגד ריאל מדריד, תיקו שכולו ניצחון אחרי ה-0:1 בסטאד דה ז'רלאן במשחק הראשון. ריאל הגיעה גאה בעצמה אחרי שעלתה למקום הראשון בטבלה, סרחיו ראמוס הצהיר ערב המשחק ש"ננצח 0:3", אבל נראה שמחר כולם יאכלו במדריד את הכובע וינסו לנפק הסברים שלא ישכנעו אף אחד מהאוהדים.

במשחק הרבה פחות דרמטי הביסה מנצ'סטר יונייטד את מילאן ודייויד בקהאם שנכנס כמחליף, 0:4 ו-2:7 בסיכום שני המשחקים. מנצ'סטר נרשמת כאנגליה השנייה ברבע הגמר, עוד איטלקיה מסיימת את דרכה, ובשבוע הבא תנסה אינטר להציל את המולדת במשחק לא פשוט נגד צ'לסי. בשנים האחרונות זה לא כל כך עבד.

מנצ'סטר יונייטד - מילאן 0:4

ערב משחק הגומלין בין מנצ'סטר יונייטד למילאן, עסקו כולם בחזרה של דייויד בקהאם לאולד טראפורד. במהלך ההתמודדות אף קראו חלק מהאוהדים המקומיים "תכניסו למגרש את בקהאם" עד שלאונרדו החליט שזה הזמן והשלח את הקשר הוותיק לכר הדשא בדקה ה-64. על הדשא עצמו הפסטיבל היה שייך למנצ'סטר יונייטד ולכוכב אדום אחר, ווין רוני.

החלוץ שנגח שני שערים ב-2:3 של קבוצתו בסן סירו, הוסיף אחד בנגיחה היום, אחר כך מצא חור נוסף בהגנה האורחת כדי להשלים עוד צמד, פארק ופלטשר הבקיעו גם כן ומנצ'סטר יונייטד עלתה בריצה קלה נגד קבוצה עצובה ומעציבה.

למי שגדל על הכדורגל האירופאי של תחילת ה-90 בוודאי לא היה קל לראות את מילאן, אבל בעצם לא קל לראות אותה כבר תקופה ארוכה. האימפריה של אריגו סאקי ופאביו קאפלו, של פרנקו בארזי ופאולו מאלדיני, נראתה הערב פגיעה, מיושנת, משוללת תשובות וחסרת אונים. מילאן נראתה בדיוק כמו אותן אולימפיאקוס, פ.ס.וו או ספורטינג ליסבון, קבוצות שהפוטנציאל שלהן לא מרשה יותר מרבע גמר, קבוצות שמתביישות להביט למנצ'סטר יונייטד בגובה העיניים.

הרוסונרי חסרו הערב את פאטו הפצוע, אבל זה בוודאי לא תירוץ. כשהמאמן של אחת מהקבוצות הגדולות בעולם מציב את מאסימו אמברוסיני כבלם בתחילת המחצית השנייה, סופג צמד בתוך 13 דקות ועדיין לא מגיב, אפשר לדעת שמשהו רע קורה במילאנלו.

דקה 3: ווין רוני ניהל מסירות כפולות עם אנטוניו ולנסיה ובסיום ההתקפה שלח בעיטה שטוחה וחזקה מ-16 מטרים, הכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 8: נאני הדף לא טוב בראש כדור חופשי שהגיע בעוצמה טובה לראש של רונאלדיניו, אבל הנגיחה של הברזילאי חלפה כחצי מטר מהשער של ואן דר סאר.

דקה 13: גול! גארי נוויל הגביה כדור אלכסוני מימין, רוני עלה נהדר, הקדים את בונרה, ונגח לפינה הימנית התחתונה של אביאטי. 0:1 קל למנצ'סטר יונייטד.

דקה 46: גול! נאני פרץ באגף השמאלי והעביר כדור למרכז הרחבה, ההגנה האיטלקית נעלמה ונאלמה ו-ווין רוני גילגל פנימה מתוך הרחבה. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 54: אבאטה מצא את עצמו חופשי עמוק בצד ימין ועלה כדור טוב לתוך הרחבה, אבל הונטלאר נגח ממצב נהדר מעל המשקוף.

דקה 59: גול! סקולס התנהל בחופשיות במרכז המגרש ומצא את פארק בתוך הרחבה, הקוריאני בעט שטוח מימין לשמאל והכניע את אביאטי. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 74: כדור חוזר מההגנה האדומה הגיע לבקהאם, שהפציץ מהאוויר, 20 מטרים מהשער, היישר למרכז השער, ואן דר סאר הדף לקרן.

דקה 88: גול! הפעם רפאל היה זה שהעלה כדור אלכסוני וקשתי מצד ימין, ההגנה האורחת קפאה ודארן פלטשר אמר תודה ונגח פנימה מקרוב. 0:4 למנצ'סטר יונייטד.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל (רפאל, 66), נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, דארן פלטשר, פול סקולס (דארון גיבסון, 73), ג'י סונג פארק, אנטוניו ולנסיה, נאני, ווין רוני (דימיטאר ברבאטוב, 66).

מילאן: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה (דייויד בקהאם, 64), דניאלה בונרה (קלרנס סיידורף, 46), טיאגו סילבה, מארק ינקולובסקי, אנדראה פירלו, מתיו פלאמיני, מאסימו אמברוסיני, רונאלדיניו, מרקו בוריילו (פיליפו אינזגי, 69), קלאס יאן הונטלאר.

ריאל מדריד - ליון 1:1

ריאל פתחה את המשחק בסערה והגיעה למספר מצבים טובים בתוך רבע השעה הראשונה, כשאחרי שש דקות רונאלדו כבר כובש שער אופייני של כוח ונחישות. אבל בהמשך הבלאנקוס החמיצו.

למחצית השנייה ליון עלתה עם נחישות לא רק להגן, אלא גם לנסות לעקוץ. כשריאל לא הצליחה לכבוש וגילתה שזה יהיה יותר קשה משזה נראה בדקות הראשונות, הלחץ החל לתת אותותיו. ואז מיראלם פיאניץ' כבש רבע שעה לסיום ושם זה כבר היה גמור. ריאל מדריד רצתה להגיע לגמר בסנטיאגו ברנבאו ופישלה, למנואל פלגריני נשארה זכייה באליפות או שכנראה הליכה הביתה.

דקה 1: ריאל פתחה בסערה, קאקה נשלח לכדור עומק 20 שניות מהפתיחה, אבל ניצב בזווית קשה ולוריס יצא היטב את הבעיטה של הברזילאי.

דקה 6: גול! גוטי שלח כדור עומק ארוך וחותך לרונאלדו, זה נכנס בעוצמה לתוך הרחבה ובעט חזק ושטוח משמאל לימין, לוריס ספג בין הרגליים. 0:1 לריאל מדריד ובמצב הזה אנחנו הולכים להארכה.

דקה 26: הפעם הגיע תורו של היגואין למצוא חור בהגנה האורחת אחרי כדור עומק, לוריס יצא אל מחוץ לרחבה, הארגנטינאי חלף על פניו, אבל מול הרשת החשופה בעט לקורה.

דקה 28: קאקה כיווץ סיבוב את כל ההגנה הכחולה, הכדור הגיע ממנו להיגואין שמתוך הרחבה בעט שטוח לכיוון הפינה, לוריס ירד והדף.

דקה 55: רונאלדו דהר למתפרצת דרך האגף השמאלי ומצא את קאקה במרכז, הברזילאי התארגן ושלח בעיטה חזקה ושטוחה החוצה.

דקה 75: גול! מהלך קבוצתי נהדר של הצרפתים הסתיים ברגליים של פיאניץ', שכבש מול קסיאס. 1:1 ועכשיו ריאל חייבת שני שערים ללא מענה כדי לעלות שלב.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, אזקייל גאראי, ראול אלביול, אלברו ארבלואה (ממאדו דיארה, 84), לסאנה דיארה, אסטבן גראנרו (רפאל ואן דר וארט, 64), גוטי, קאקה (ראול, 77), כריסטיאנו רונאלדו, גונזאלו היגואין.

ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, ז'אן אלן בומסונג (מקסים גונאלון, 46), כריס, עלי סיסוקו, ז'רמי טולאלן, ז'אן מאקון (קים קלסטרום, 46), מיראלם פיאניץ' (אדרסון, 84), ססאר דלגאדו, סידני גובו, ליסנדרו לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully