וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "כספי תשוש, הוא לא חזק ומהיר כבעבר"

מאמן סקרמנטו צפוי להמשיך לתת לכספי מנוחה, הישראלי יודע: "התאמנתי חזק מדי בהתחלה". לגבי הנבחרת: "נראה בקיץ"

עמרי כספי אומנם ממשיך להצהיר כי הוא מתכוון לקחת חלק במשחקיה של נבחרת ישראל בקיץ, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, אך כפי שהדברים מתפתחים כרגע, חובבי הכדורסל הישראלים שמצפים לראותו במדי הנבחרת עלולים להתאכזב.

כספי, שלא לקח חלק באליפות אירופה בקיץ שעבר על מנת להתכונן לעונת הרוקי שלו ב-NBA, נכנע בתקופה האחרונה לעומס. כזכור, במשחק של הקינגס אמש (שני) מול אוקלהומה כספי לא שותף, מאחר שהמאמן פול ווסטפאל סבור שהישראלי זקוק למנוחה על מנת להחזיר אותו לכושר. גם כספי די מסכים עם ההחלטה של המאמן.

"עמרי התחרותי רוצה לשחק 48 דקות בכל 82 המשחקים, אבל לפעמים זה בלתי אפשרי עבור הגוף שלי", העיד כספי על עצמו, "לפעמים זה טוב לנוח קצת, לקחת יום מנוחה".

"אולי התאמנתי חזק מדי בהתחלה", המשיך כספי, "בשלושת החודשים הראשונים לא לקחתי אפילו יום אחד של מנוחה. לא ידעתי איך אני אמור להתכונן לעונה של 82 משחקים, זה משהו שאצטרך ללמוד".

"לנו, השחקנים הבינלאומיים, יש מחויבויות גדולות עבור הנבחרות המקומיות שלנו", סיכם כספי, "בשנה שעברה פרשתי מהנבחרת, וזה לא היה עניין גדול כמו שיהיה אם אפרוש גם השנה. נצטרך לבחון את זה בקרוב".

יש לציין כי על אף ההסתייגויות, קשה להאמין כי כספי לא יופיע לנבחרת זו השנה השנייה ברציפות, ובסקרמנטו כבר יודעים כי כספי צפוי ללבוש את המדים הלאומיים, בהתחייבות שלדבריו תיקח ממנו "ארבעה שבועות של הכנות וארבעה שבועות של משחקים" בין החודשים יולי לספטמבר.

הלילה הקינגס ישחקו נגד הבלייזרס בפורטלנד, וכספי לא ערך אימון מלא עם קבוצתו. "היו לו רגעים טובים באימון, אבל הוא עדיין מתקשה", סיפר ווסטפאל, שרמז כי הישראלי לא צפוי לחזור לשחק כל כך מהר, "הוא נראה לי תשוש. הוא לא נראה מהיר וחזק כפי שהיה. אני חושב שגם הוא קצת מפקפק ביכולותיו". כספי, כזכור, קלע רק 6.5 נקודות בממוצע בשבעת המשחקים האחרונים שלו ב-38 אחוז מהשדה (19 מ-50) ורק 20 אחוז מהשלוש (2 מ-10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully