וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאדריאנו מתחיל לשתות, הוא לא יכול להפסיק"

חלוץ נבחרת ברזיל, שמחזיק בהיסטוריה עשירה של חיבה לטיפה המרה, לא הופיע לאימון פלמנגו, וסגן נשיא המועדון הסביר מדוע

לפני בערך ארבעה חודשים, סיפר אדריאנו מדוע עזב את אינטר כדי לחזור לברזיל. "לא יכולתי להפסיק לשתות", התוודה החלוץ, וסיפר שמצא נחמה בטיפה המרה לאחר שאביו מת, וכי היה מופיע לאימונים "במצבים מפחידים". במצב שפוף למדי, שב אדריאנו למולדתו ולפלמנגו, לה עזר לזכות באליפות ראשונה מזה 17 שנים לפני כשלושה חודשים. אלא שהבוקר (שני), מתברר כי בעיות השתיה של החלוץ הבעייתי לא נותרו באיטליה.

ביום שישי האחרון לא הופיע אדריאנו לאימון פלמנגו, כאשר דיווחים בתקשורת המקומית קשרו זאת לעימות שהיה לו עם חברתו לחיים במהלך מסיבה. בקבוצה הודיעו כי לא ישתתף במשחק הליגה נגד רסנדה וסגן נשיא המועדון, מרקוס בראץ, אף אמר: "הבעיות של אדריאנו ידועות לשמצה ומוכרות. הוא הולך לטפל בבעיה שלו עד יום ראשון ואז להתאמן קשה כל השבוע כדי לחזור לכושר".

אלא שהבוקר, יממה אחרי יום ראשון המדובר, החליט בראץ להרחיב על הבעיה המדוברת. "הוא התגבר על בעיית השתיה שלו אבל היא התחילה שוב בגלל המצב האישי שהוא נאלץ לעבור. כשהוא מתחיל לשתות, הוא לא יכול להפסיק". סגן נשיא פלמנגו מיהר להכחיש את השמועות לפיהן אדריאנו אף משתמש בסמים, אך אישר כי החלוץ לא יצטרף לפלמנגו במשחק גביע הליברטאדורס שלה בונצואלה ביום רביעי. מאז שב למולדתו הבקיע אדריאנו 27 שערים ב-48 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully