וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער דרג ב' תתקיים בתל אביב

מזכ"ל פיב"א נאר זאנולין, השוהה בביקור בארץ, אישר את קיום הטורניר בסוף יולי. 20 נבחרות ו-400 שחקנים צפויים להגיע

איגוד הכדורסל יארח זו השנה השנייה ברציפות את אליפות אירופה. בשנה שעברה הייתה זו אליפות אירופה לנערות דרג ב', שהתקיימה באילת והשנה זו אליפות אירופה לנוער דרג ב' שתתקיים בתל אביב.

מזכ"ל פיב"א נאר זאנולין, שהגיע לישראל ביום חמישי האחרון, סייר באולמות הכדורסל ובבתי המלון בתל אביב, בהם יתארחו הנבחרות וישוחקו המשחקים. זאנולין צפה בהיכל נוקיה ביום חמישי האחרון בניצחונה של מכבי תל אביב על סיינה, וכן נלווה אמש (שבת) ליו"ר האיגוד, שי שני, לסיור בירושלים וצפייה במשחק הליגה בין הפועל ירושלים לברק נתניה. הבוקר (ראשון) הוא קיים פגישת עבודה עם ראשי איגוד הכדורסל בישראל.

20 נבחרות, 400 ספורטאים ומאמנים וכן כ-50 שופטים ואנשי צוות יגיעו לאליפות מרחבי אירופה. במהלך השהות בישראל יטיילו הנבחרות ברחבי המדינה ובתל אביב, ויזכו להכיר ולטעום ממדינת ישראל.

מנהל האליפות עמוס פרישמן אמר : "אני מוקיר תודה גדולה לפיב"א על שנתנה לאיגוד הכדורסל את הזכות לארח בישראל את אליפות אירופה, זו השנה השנייה ברציפות. האליפות תהיה מבחינה ארגונית ברמה גבוהה ביותר ונעשה את הכול על מנת שתהיה מוצלחת. נהפוך את הנבחרות שבאו לשגרירים טובים של מדינת ישראל ונקווה שנבחרת ישראל תעפיל לדרג א'. זה המקום לומר תודה גדולה והוקרה לעיריית תל אביב על העזרה הגדולה ושיתוף הפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully