וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם הפוליטיקאים נגד דומנק

שרת הספורט הצרפתית קיבלה מכתב מפוליטיקאי מקומי שדרש את פיטוריו של מאמן הנבחרת: "אנחנו שוקעים ממשחק למשחק"

ריימונד דומנק לא ממש פופולארי בצרפת, זה לא סוד. מאמן הנבחרת הלאומית, שהוביל את הצרפתים לסדרה של שנים רעות למדי, היה קרוב לפיטורים מספר פעמים, אלא שבכל פעם הוא הצליח לעשות את המינימום הנדרש על מנת להישאר בתפקיד. היום (שישי) מתברר כי לא רק הקהל הצרפתי שונא את דומנק, ולא מספיק שחלק משחקני הנבחרת יצאו כנגדו, כעת הצטרפה גם הפוליטיקה למאבק כנגד המאמן הכושל.

מספר ימים אחרי ההפסד 2:0 לספרד במשחק ידידות, פרנסואה מישל גונו, חבר במפלגת UMP, שלח היום מכתב לשרת הספורט הצרפתיה, ראמה יאדה, בה דרש שהשרה תעשה ככל שביכולתה על מנת למצוא לדומנק מחליף. "ממשחק למשחק, הנבחרת שוקעת עמוק יותר והופכת מושא ללעג", הסביר גונו, במכתב שהתפרסם בעיתון "פוטבול 365".

"פרשנים ואזרחים הבינו שהאחריות חוזרת למאמן הנבחרת הזאת, ריימונד דומנק. הציבור הצרפתי סבל באופן קשה מהמשבר הכלכלי, הם לא צריכים את ההשפלה הגלובלית שמחכה להם בדרום אפריקה בקיץ הקרוב", הוסיף גונו בחריפות. אגב, פיפ"א אוסרת על התערבות פוליטיקאים בהחלטות שנוגעות לנבחרות לאומיות, ובין כה וכה, ההתאחדות הצרפתית כבר הודיעה שדומנק יסיים את חוזהו המקורי, שיפקע עם תום הגביע העולמי בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully