וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 2:6 את ויאריאל

ריאל הביסה 2:6 את ויאריאל במשחק בו הקבוצות שכחו להגן. 11 דקות לסהר בהפסד אספניול. 0:1 לאלמריה על אתלטיקו

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך ביום ראשון בערב, לאחר שנפתח אמש (שבת) עם שלושה משחקים, ביניהם הניצחון הגדול של ברצלונה 0:4 על ראסינג סנטאנדר בקאמפ נואו. במשחק המרכזי של הערב אירחה ריאל מדריד והמאמן מנואל פלגריני את קבוצתו לשעבר, ויאריאל, והביסה אותה בקלילות יחסית בסנטיאגו ברנבאו 2:6. לפיכך, הפער בצמרת בין המוליכה ברצלונה והשנייה ריאל שב לשתי נקודות בלבד.

אתלטיקו מדריד קיוותה להמשיך את המומנטום שלה אחרי הניצחון המצוין שלה על ברצלונה, הראשון על האלופה העונה, אך נוצחה על ידי אלמריה 1:0, והיא לא מצליחה להתרחק מהתחתית. אתלטיק בילבאו הביסה בסן מאמס הביתי את טנריפה 1:4. ספורטינג חיחון השיגה ניצחון חוץ נאה על סראגוסה 1:3. בשני משחקים נוספים שהתקיימו, גברה מלאגה על אספניול המידרדרת 1:2, כשבן סהר נכנס כמחליף בדקה ה-79. במשחק נוסף נפרדו אוסאסונה ו-ויאדוליד בתיקו 1:1.

ריאל מדריד - ויאריאל 2:6

יממה לאחר שברצלונה הגדילה את היתרון בפסגה לחמש נקודות, אירחה הקבוצה של מנואל פלגריני את הצוללת הצהובה. כזכור, המאמן הצ'ילאני של ריאל הגיע אליה בקיץ לאחר קדנציה מוצלחת מאוד במדריגל, ופגש אותה בפעם השנייה מאז עקר לעיר הגדולה.

הבלאנקוס חזרו לסנטיאגו ברנבאו לאחר ההפסד במשחק הראשון במסגרת שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות 1:0 לליון בחוץ. פלגריני פתח עם סרחיו ראמוס וראול אלביול כבלמים, מרסלו פתח מגן שמאלי בעוד שאלבארו ארבלואה שיחק בצד ימין. את הקישור האחורי איישו לסאנה דיארה וצ'אבי אלונסו, כשהשלישייה הקדמית מנתה את כריסטיאנו רונאלדו, קאקה ואסטבן גראנרו. גונזאלו היגואין פתח כחלוץ בודד.

18 דקות עברו בשלווה על יושבי הברנבאו עד אשר הם קפצו בפעם הראשונה, כשרונאלדו שלח בעיטה חופשית אימתנית לפינה הגבוהה של דייגו לופז. הבעיטות של רונאלדו לעתים נראות כמו טיולי שיוט מונחים. מלאכת מחשבת. לאחר הכיבוש חשף רונאלדו חולצה עם הכיתוב: מדיירה (באנגלית), והתייחד עם הנספים בשטפונות באי הפורטוגלי.

עוד לפני שהתיישבו אוהדי ריאל, כבר נפסק פנדל. היגואין חדר לרחבה ונפל, ספק הוכשל על ידי איבן מרקאנו, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, וקאקה לא התקשה להכפיל את התוצאה בדקה ה-20. אלא שלאחר 11 דקות, בניגוד למהלך המשחק, מרכוס סנה צימק בבעיטה חופשית מרשימה ביותר מ-20 מטרים.

בדקה ה-54 ארבלואה העביר כדור על הקו לרונאלדו, שבנגיעה אחת העביר רוחב נהדר למרכז, היגואין הגיח מאחור וכבש את השלישי. ושוב, בדקה ה-66, ויאריאל הגיחה כמעט משום מקום וחזרה למשחק לאחר דאבל פס מצוין בין רובר פירס לנילמאר, שהסתיים בגול דרדל'ה של הברזילאי. בדקה ה-71 רונאלדו שלח את מרסלו, שהוציא רוחב להיגואין, הארגנטינאי כבש בקלילות מארבעה מטרים את הרביעי והשני שלו. בדקה ה-79 רונאלדו בישל עוד אחד, הפעם לקאקה, שהבקיע את החמישי, בדקה ה-87 רונאלדו הוכשל ברחבה, ואלונסו בעט פנימה, אלא שהושפט פסק על פנדל חוזר, הבאסקי לא התקשה וכבש בשנית, ובסיום 2:6 ענק. ריאל מחברת ניצחון חמישי ברצף, והיא מקצצת את הפער בחזרה מבארסה לשתי נקודות.

אתלטיק בילבאו - טנריפה 1:4

הקבוצה הבאסקית של חואקין קאפרוס המשיכה את העונה הטובה שלה כשהשיגה ניצחון מספר 11 בליגה. לשם השוואה, בשנה שעברה, שבה נאבקה הקבוצה נגד הירידה, היא השיגה 12 ניצחונות במשך כל העונה. פרננדו יורנטה העלה את בילבאו ליתרון אחרי 18 דקות בפנדל, וטנריפה נשארה מאותה דקה ב-10 שחקנים לאחר שחוסה אנטוניו קולבראס הורחק. גאיסקה טוקרו הוסיף עוד אחד אחרי חמש דקות. בדקה ה-54 אנדוני איראולה העלה את בילבאו כבר ל-0:3. אלפארו צימק (59), אבל איגור גבילונדו חתם את התוצאה בדקה ה-63. טנריפה עדיין מתחת לקו האדום והמלחמה שלה לעלות מעליה תהיה מתישה.

סראגוסה - ספורטינג חיחון 3:1

הקבוצה מאסטוריה קצרה ניצחון משמעותי. פעם הלה רומארדה של סראגוסה היה אחד המגרשים המפחידים בליגה, אלא שבעונה הנוכחית היא לא מצליחה לשמור הרבה על הבית. מאטה ביליץ' העלה את האורחים ליתרון שבע דקות לסיומה של המחצית הראשונה, כאשר לואיס מוראן כבש את השער השני (63). בדקת הסיום של המשחק נכבשו שני שערים: ראשון כבש חאבייר אריזמנדי מסראגוסה, שצימק ל-2:1, אבל דויד בארל חתם את התוצאה. חיחון צוברת נקודות ליום סגריר, סראגוסה עדיין מגרדת את הקו האדום מלמעלה.

מלאגה - אספניול 1:2

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ממשיכה ללכת מדחי אל דחי והיא סופרת הפסד מספר 11 העונה. פרננדו העלה את הקבוצה מאנדלוסיה ליתרון כבר בדקה ה-13, כשבדקת הסיום של המחצית הראשונה ויקטור רואיז איזן. המילה האחרונה במשחק הייתה של הביתיים, כשויקטור אובינה כבש את שער הניצחון רבע שעה לסיום. החלוץ הישראלי בן סהר, שפתח על הספסל, החליף את חאבייר מארקז בדקה ה-79, אבל לא הצליח להביא את השוויון. מלאגה עוברת את אספניול בטבלה, שמתחילה להריח מצדה כבר את הקו האדום.

אלמריה - אתלטיקו מדריד 0:1

הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס הגיעה גאה למשחק החוץ שלה באלמריה, לאחר שהייתה בשבוע שעבר לראשונה שמנחילה הפסד לברצלונה בליגה העונה (1:2). הקולצ'ונרוס לא הצליחו להבקיע, מה שעשו דווקא טוב בוויסנטה קלדרון נגד בארסה, כמו גם אלמריה, שבדקה ה-87 שברה מצידה את הקרח עם שער של פאבלו פיאטי. אתלטי עם הפסד 10 העונה.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - ויאדוליד 1:1
לאוסאסונה: חאבייר קמוניאס (86), לוויאדוליד: אריס מדוניאנין (80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully