וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין קאזאן ניצחה 0:3 את הפועל תל אביב

שחקני הפועל ת"א קפאו על המשטח ברוסיה בכפור של מינוס 16 מעלות, והובסו 3:0 בידי קאזאן, שנהנתה מיום גדול של בוחארוב

קור עז, משטח קשה, ספק מתמשך לגבי קיום המשחק, שעה לא נוחה ויריבה עיקשת ועדיפה - עם כל אלה לא הצליחה להתמודד היום (חמישי) הפועל תל אביב. הקבוצה הישראלית שכל כך הצליחה בשלב הבתים והשיגה ניצחונות משכנעים, פשוט קפאה בקור הרוסי, ספגה שני שערים מרגלי אלכסנדר בוחארוב האימתני במחצית הראשונה, עוד אחד מסרגיי סמאק בשנייה ונוצחה 3:0 על ידי רובין קאזאן. עכשיו האדומים יכולים לברוח מהכפור בטטרסטן ולשוב לארץ. פה מצפה להם מזג אוויר חם בהרבה וגם דרבי לוהט מול מכבי תל אביב ביום שני, שלושה ימים לפני הגומלין בו יארחו את האלופה הרוסית, עם סיכוי קלוש למחוק את הפיגור המשולש.

אלכסנדר בוחארוב שחקן רובין קאזאן (ימין) מקבל ברכות מהשוער סרגיי ריז'יקוב והקשר אלן קסאייב. רויטרס
פגרה? הוא חד כתער. בוחארוב מקבל ברכות מריז'יקוב וקסאייב/רויטרס

כבר בדקה הראשונה, כשהמשטח הנורא לא הציג יותר מדי שטחים ירוקים והקור עמד על מינוס 12 מעלות, היה ברור כי שחקני הפועל תל אביב נמצאים בבעיה. שחקני קאזאן, למרות שעבורם היה זה משחק רשמי ראשון העונה אחרי פגרת חורף ארוכה, הציגו את משחקם הרגיל המבוסס על יכולת קבוצתית וכדורים ארוכים, כמתבקש במזג אוויר שכזה.

המארחים גילו את נקודת החולשה של הפועל באגף השמאלי, שם החליף גל שיש את דדי בן דיין הפצוע, ושלחו לשם את הכדורים. בדקה ה-14 מסירה ארוכה מצאה את אלכסנדר בוחארוב, שהתגבר בקלות על וואליד באדיר ועקף גם את וינסנט אניימה כדי לבעוט לרשת. שער נוסף של בוחארוב נפסל, אבל החלוץ הרוסי לא התרגש ובדקה ה-23 ירה מהאוויר את השני והעניק לקבוצתו יתרון מוצדק במחצית בה שלטה ללא עוררין.

אלי גוטמן, שפתח את המשחק עם שלושה קשרים הגנתיים, הכניס עם פתיחת המחצית השנייה את ערן זהבי במקום זוראב מנטשאשווילי החלש, כשגם מהראן לאלה פינה את מקומו לטובת ערן זהבי. החילופים, מיותר לציין, לא הועילו. קאזאן הממושמעת הרחיקה את שחקני הפועל משערה, ולא איפשרה לשכטר וורמוט האנמיים לאיים על השוער סרגיי ריז'יקוב שרק לאחרונה התאושש מפציעה.

שכטר עוד ניסה במהלכים סוליסטיים להשיג את שער החוץ המיוחל, אך נראה כי קורבן ברדייב הזהיר את שחקניו מפניו והם נתנו לו לכדרר באזורים בהם היה חסר תכלית. בדקה ה-69 שב בוחארוב לפעולה, כשהפעם הסתפק בבישול לקפטן הדומיננטי סרגיי סמאק שגילגל לרשת החשופה אחרי עוד יציאה מיותרת של אניימה. הפועל תל אביב כלל לא הגיעה למשחק, ירדה מובסת בצדק וכבר יכולה לחשוב אך ורק על הדרבי.

מהלך המשחק

דקה 4: בוחארוב נותר חופשי בתיבת החמש, אך התקשה לבעוט מול אניימה, שהדף פעם אחת ברגליו וראה כדור נוסף טס מעל השער.

דקה 6: מנטשאשווילי איבד כדור כ-30 מטרים מהשער, אבל בוחארוב החליט לבעוט מחוץ לרחבה ישירות לידיו של אניימה.

דקה 14: גול! כדור ארוך של קאזאן הגיע לבוחארוב, שהקפיץ מעל באדיר, ניצל יציאה רעה של אניימה ובעט לרשת החשופה. 0:1 לקאזאן.

דקה 18: בעיטה של סמאק נעצרה אצל אניימה, שהצליח למנוע עוד שער מהקפטן הרוסי ואז נכנע לבוחארוב, אבל השער נפסל בטענת נבדל לא מוצדקת.

דקה 23: גול! הרחקה רעה של הגנת הפועל השאירה את הכדור ברחבה, ובוחארוב ירה מהאוויר מ-10 מטרים למרכז השער, כדור שגם אניימה לא יכול לעצור. 0:2 מוצדק לקאזאן העדיפה.

דקה 63: ניסיון ראשון של האדומים למסגרת. נאתכו בעט ישר לידיו של ריז'יקוב.

דקה 69: גול! שוב בוחארוב עשה כרצונו בהגנת הפועל וסחב את אניימה לפינה השמאלית. אז הוציא החלוץ כדור רוחב לסמאק ששלח לרשת הפנויה. 0:3 לרובין קאזאן.

דקה 79: סמאק הקפיץ לקסאייב, שהשתלט על הכדור ברחבה ונבלם אצל אניימה.

דקה 80: נאתכו הגיח מאחור ובעט חזק ומעל השער.

הרכב קאזאן: סרגיי ריז'יקוב, ויטלי קאלשין, סזאר נבאס, לאשה סלוקבדזה, כריסטיאן אנסלדי, רפאל מוראבסקי, כריסטיאן נובואה, סרגיי סמאק, גוקדניז קרדניז (אנדריי גורבאנץ, 88), אלכסנדר ריאזנצב (אלן קסאייב, 40), אלכסנדר בוחארוב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, גל שיש, זוראב מנטשאשווילי (ערן זהבי, 46), אביחי ידין (דניאל דה רידר, 75), ביברס נאתכו, גיל ורמוט, מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 46), איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני רובין קאזאן חוגגים. Misha Japaridze, AP
בשבוע הבא בישראל. שחקני קאזאן/AP, Misha Japaridze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully