וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "ריאל מדריד התייחסה אלי כאילו הייתי אף אחד"

החלוץ עדיין לא שכח את התקופה הרעה בספרד. כעת, בסנטוס, כבר טוב לו: "אם זה היה תלוי בי, הייתי נשאר כאן כל הקריירה"

שלושה שבועות מאז חזר למולדתו, ונראה שלרוביניו טוב בסנטוס. חלוץ נבחרת ברזיל, שעזב באמצע העונה הנוכחית את מנצ'סטר סיטי בהשאלה לאחר שלא זכה לדקות משחק מרובות, שב לקבוצת נעוריו לאחר שמאס ביבשת הישנה. מאז הוא כבר הספיק להבקיע שער ניצחון מדהים עם העקב, ולחייך לא מעט. "סנטוס זה הבית שלי, אני מרגיש מצוין כאן ומאוד נהנה לשחק פה. אני במדינה שלי, קרוב למשפחה שלי, ואני רוצה להישאר כאן כמה שאוכל", אמר היום (חמישי) החלוץ הברזילאי.

"אם זה היה תלוי בי הייתי נשאר כאן למשך כל הקריירה, אבל יש לי חוזה עם מנצ'סטר סיטי ואני לא שוכח שהמועדון התנהג איתי טוב מאוד", הוסיף רוביניו. נדמה כי התקופה בריאל מדריד היתה בגדר טרגדיה מתמשכת לחלוץ, והוא עדיין לא שכח אותה. "הם רצו לקנות שחקן אחר, את כריסטיאנו רונאלדו, והתייחסו אלי כאילו הייתי אף אחד. זה מאוד פגע בי.

"ההחתמה של רונאלדו בסוף לא יצאה לפועל והם שקלו מחדש את המצב, אבל לא רציתי להמשיך שם. רציתי לעזוב את מדריד, ומנצ'סטר סיטי הראתה בי אמון. זה היה מאוד שונה מהשנה שביליתי במדריד". כעת, המטרה שעומדת כנגד רוביניו היא לשוב לסגל נבחרת ברזיל לקראת המונדיאל המתקרב בדרום אפריקה. "אני רוצה להיות השחקן הכי טוב במונדיאל. אני ראה את עצמי מניף את הגביע העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully