וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אני מרוצה מהרמה שלי"

הישראלית, שהעפילה לרבע הגמר בדובאי אחרי 2:6, 5:7 על ווז’ניאקי ותפגוש את נה לי: "הייתי אגרסיבית ושלטתי בנקודות"

אם למישהו היה ספק ששחר פאר חוזרת בדהרה לקדמת הסבב, הישראלית נתנה הבוקר (רביעי) איתות נוסף לכך שהיא מסתערת. פאר, המדורגת 22 בעולם, הבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות של טורניר דובאי (פרסים בסך שני מיליון דולר), אותו טורניר שהיא לא נכנסה אליו בשנה שעברה לאחר שלא קיבלה ויזה, כשהעפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון מפתיע על המדורגת 3 בעולם, קרוליין ווז'ניאקי 2:6, 5:7. הניצחון של פאר הוא על המדורגת הגבוהה ביותר בסבב.

הישראלית, שעד היום לא ניצחה באף אחד משלושת המשחקים שלה מול הדנית, התעללה במדורגת ראשונה בטורניר במערכה הראשונה ושברה אותה לא פחות מארבע פעמים. במערכה השנייה זה כבר הלך הרבה יותר צמוד, אבל פאר ניצלה את המומנטום כדי לשלוח את הדנית הביתה ולנקום בה על ההפסד מלפני מספר שבועות באליפות אוסטרליה הפתוחה, אז פאר הובסה (6:4, 6:0).

אחרי הניצחונות גם על ינינה וויקמאייר ווירג'ינה רזאנו, הניצחון היום מזכה את שחר פאר בסכום נאה של 40 אלף דולר ו-225 נקודות דירוג, כשהיריבה הבאה שלה אמורה להיות נוחה יותר אולי מבחינת הדירוג, אך בטח לא תהיה יריבה קלה: נה לי, שמדורגת 10 בעולם. הסינית התגברה על מריון ברטולי בשמינית הגמר אחרי שהפסידה 6:3 במערכה הראשונה, אבל התאוששה עם 5:7 ו-0:6 נאה שסידרו לה מקום בין שמונה האחרונות.

האבטחה סביב פאר ממשיכה להיות צמודה, כאשר שבע דקות לאחר המשחק היא כבר הייתה במלון. על המשחק עצמו אמרה הישראלית: "שיחקתי טוב מאוד. לאורך כל המשחק הייתי אגרסיבית ושלטתי בנקודות. לא הגשתי הכי טוב, אבל מכות ההחזרה היו מצויינות. היה מאוד מאוד חם ושתינו כבר היינו עייפות מאוד. אני מאוד מרוצה מהרמה שאני מציגה בטורניר, אני מקווה להמשיך לשחק טוב גם בהמשך. אני שוב רוצה להודות לכולם על התמיכה היוצאת דופן שאני מקבלת".

ווז'ניאקי אמרה: "היא שיחקה ממש טוב. היא שמרה על הקצב כל הזמן. היו לי טעויות לא מחויבות בשלב מוקדם של המשחק ולא הצלחתי להפעיל עליה לחץ". על שינוי המגרש מהמרכזי למגרש מספר 1, היא אמרה: "אם זה פגע בה, זה פגע בי באותה צורה. אני מעדיפה להיות בטוחה מאשר להצטער על זה. שינוי המגרש יצר מעט בעיה, מכיוון שהוא היה מעט מהר יותר מאשר במגרש המרכזי, אבל התנאים היו אותו דבר לשתינו ואני לא יכולה להתלונן".

מהלך המשחק

פאר הצליחה להפתיע אפילו את עצמה בתחילת המשחק כששברה את ההגשות של ווז'ניאקי ועלתה ל-0:1, אבל פאר התקשתה עם ההגשות של עצמה ומהר מאוד נשברה בחזרה ל-1:1. מאבק השבירות נמשך גם במשחקון השלישי, ופאר השיגה שבירה שנייה כשעלתה ל-1:2. במשחקון הבא פאר העלתה את אחוזי ההגשה שלה ומשחקון מצוין שלה העלה אותה ל-1:3. פאר הצליחה לשבור פעם נוספת, שלישית במשחק, אבל מיד לאחר מכן נשברה בעצמה, והובילה 2:4. פאר לא התייאשה ולמרות שפיגרה במשחקון השביעי, היא שברה באופן מפתיע פעם נוספת, עלתה ל-2:5 ומהר מאוד השלימה את המשימה עם זכייה במשחקון ההגשה שלה, שסידר לה 2:6 בסוף המערכה הראשונה.

ווז'ניאקי הצליחה מעט לשפר את ההגשות במערכה השנייה ואחרי משחקון צמוד היא עלתה ל-0:1 בתקווה לשנות את המומנטום. פאר עשתה את שלה והשוותה ל-1:1, כשבמשחקון השלישי היא השיגה שבירה ראשונה במערכה הזו ועלתה ל-1:2. אלא שווז'ניאקי שברה בחזרה ושמרה על ההגשות, זאת כדי להפוך ל-2:3. למרות האחוזים הרעים בהגשות במערכה הזו, פאר הסתדרה עם ווז'ניאקי והשוותה ל-3:3. שבירה שנייה של פאר במערכה הזו הגיעה מיד במשחקון הבא, שהעלה את הישראלית ל-3:4, אבל ווז'ניאקי חזרה ל-4:4. עוד שבירה של פאר הגיעה בהמשך, מה שהעלה אותה ל-4:5, אבל ווז'ניאקי החזירה עם עוד שבירה ל-5:5. עוד שבירה לפאר סידרה לה 5:6 ומפה הישראלית דהרה לניצחון 5:7 במערכה ובמשחק כולו.

שחר פאר טניסאית ישראלית. Kamran Jebreili, AP
הרבה רגעים של אושר, דווקא בדובאי. פאר עם אחת ממארגנות הטורניר/AP, Kamran Jebreili

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully