וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: התחתית לא הצליחה לשנות משהו

הבקעה מחצה את באר יעקב 74:101 ונותרה ראשונה, יקנעם מגידו ניצחה את נצרת עילית. הפועל חיפה הביסה את אשדוד

ממשיך להיות צמוד בצמרת הליגה הלאומית: מ.כ. הבקעה והפועל יקנעם/מגידו לא מצמצו במחזור ה-18 ולשתיהן יש את אותו מאזן בראש הטבלה ועומדות על 5:13 לקראת המשך המאבק ביניהן. הבקעה ניצחה בחוץ את מכבי באר יעקב 74:101 ואילו יקנעם/מגידו לא התקשתה מול האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית, 79:91. המשחק המרכזי הפגיש את מכבי אשדוד והפועל חיפה, שתיהן קבוצות מצוינות, שניסו לצמק את ההפרש מהמוליכות שמונה מחזורים לסיום הליגה הרגילה, אבל במשחק הייתה קבוצה אחת - חיפה - שניצחה בקלות 88:105. הפועל קרית טבעון איבדה גובה אחרי הפסד לאליצור רמלה 99:87.

מכבי באר יעקב - מ.כ. הבקעה 101:74

ימים לא טובים עברו עד לא מזמן על הקבוצה של דרור כהן, שרשמה לפני מספר שבועות שלושה הפסדים בארבעה משחקים, אבל הערב היא השלימה ניצחון רביעי ברציפות ומשכנע במיוחד נגד באר יעקב, שנתנה פייט במחצית הראשונה, אבל הכוח שלה לא הספיק בשנייה. באר יעקב עוד הובילה 15:17 בסוף הרבע הראשון, אבל הבקעה הפכה ל-30:32 עד המחצית. מחצית קטלנית של השחקנים מהבקעה לא השאירו שום סיכוי לבאר יעקב, שתמשיך להילחם עם קבוצות ברמה שלה על הזכות להישאר בליגה.

מכבי אשדוד - הפועל חיפה 105:88

מכבי אשדוד קיוותה לעצור את רצף ההפסדים שעמד על שלושה ערב המשחק, אבל להפועל חיפה היו תוכניות שונות לגמרי. החיפאים השתלטו על העניינים כבר מתחילת המשחק והשאירו את אשדוד על 14 נקודות בלבד ברבע הראשון וירדו בסיומו ביתרון 21. הפער הזה קוזז מעט עד המחצית, כשחיפה סיימה ביתרון 35:53, אבל גם במחצית השנייה חיפה הייתה גדולה על אשדוד והשלימה את הניצחון, שמחזיר אותה למקום השלישי. רמון קלמנטה הוביל את קלעי אשדוד עם 21 נקודות, עדי פרג קלע 19. אצל המנצחים רוב בראון קלע 31 נקודות ולירן מורן הוסיף 20.

הפועל יקנעם מגידו - הפועל נצרת עילית 79:91

שחקניו של אוהד יתום, שרצו להישאר לפחות צמודים לבקעה וקיוו למעידה שלה, החלו את המשחק מצוין וירדו להפסקה ביתרון של 39:47. הלחץ נגד האחרונה בטבלה נמשך כשהם ברחו עד 16 הפרש, יתרון השיא עד אותו שלב, ולמרות שיתרונה הגיעה גם ל-22, נצרת עילית הצליחה לנצל את הגארבג' טיים כדי לשפר עד כמה שהיא יכולה את הסטטיסטיקה. מריו מטלון הצטיין בשורות המארחים עם 27 נקודות, דניס קאר תרם 16. אצל נצרת עילית קלעו ברד ביירסון ואורן בן חמו 19 נקודות כל אחד.

אליצור רמלה - הפועל קרית טבעון 87:99

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על אליצור יבנה, בקרית טבעון ביקשו בסך הכל לצרף ניצחון שני רצוף נגד רמלה, שלא התקשתה לגבור בשבוע שעבר על קרית אתא. המשחק כולו היה צמוד מן הפתיחה, כשהרבע הראשון הסתיים ב-13:13 והמחצית ב-35:35. במחצית השנייה רמלה נתנה גז והבטיחה את הניצחון בזכות רבע אחרון מצוין שלה.

אליצור יבנה - הפועל בארי 59:67

הקבוצה הכי לא יציבה בליגה חזרה למגרשה הביתה אחרי ההפסד לקרית טבעון בשבוע שעבר, והצליחה לגבור על בארי המסוכנת לא מעט בזכות יאן מרטין, שקלע 26 נקודות ונעזר באנטון שוטבין, שקלע 23. ליאור רובינשטיין כיכב בבארי עם 35 נקודות שלא הספיקו.

הפועל לב השרון - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 98:94 (בהארכה)

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא יודעת שיש לה סיכוי לא רע להשתחל לפלייאוף השנה, ולא איפשרה ללב השרון להרוס לה את התוכניות. אחרי שהפתיעה את מכבי אשדוד בשבוע שעבר, כוכב יאיר נגררה להארכה, שבה האורחים היו דומיננטיים יותר וניצחו את המשחק הצמוד.

מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא 70:82

מכבי הוד השרון, שנלחמת על מקום בפלייאוף, עשתה צעד חשוב בדרך למטרה שלה עם ניצחון קליל על קרית אתא החלשה, שהגיעה עם מאמן חדש, שי מינסטר, שלא הצליח להושיע ונשאר עמוק בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully