וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר העביר שני מיליון שקלים לחשבון מכבי נתניה

דור בלך

16.2.2010 / 12:06

במועדון מעריכים כי מדובר בחלק מתהליך העזיבה של הבעלים, כדי לנקות התחייבויות. בקבוצה ידרשו מנירנברג דמי השבחה

דניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה, עמד בהצהרתו מאתמול (שני) והפקיד שני מיליון שקלים בחשבון המועדון בכדי לדווקא שהעונה הנוכחית תסתיים בצורה מאוזנת וללא חובות - זאת אחרי שבמכבי נתניה בנו השנה על מכירת כרטיסים ומנויים רבה יותר.

בנתניה מעריכים כי זה חלק מתהליך עזיבת הקבוצה של יאמר, במטרה להשאיר אותה ללא חובות. גורמים בנתניה ציינו כי מרבית הכסף הגיע מהרווחים ממכירת איתי שכטר ודדי בן דיין להפועל תל אביב, כמו כן יאמר עדיין מחזיק במחצית מכרטיסו של שכטר וצפוי לקבל חצי מסכום מכירתו העתידי לאירופה. בכל אופן, יאמר צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה בימים הקרובים ולהצהיר האם יעזוב את הקבוצה ויעבירה בחינם לכל דורש, או שימשיך עונה נוספת. אם אכן ימשיך, המתווה צפוי להיות דומה לזה של העונה הנוכחית בה כמעט ולא היה מעורב וכמעט ולא השקיע מכיסו.

מכבי נתניה שלחה הבוקר מכתב להנהלת נירנברג בו דרשה דמי השבחה עבור אלמוג כהן. הנהלת נירנברג טרם ראתה את המכתב, שכן היום נחגג חג קתולי בכל רחבי דרום גרמניה והנהלת הקבוצה בחופשה. בכל מקרה, הנהלת הקבוצה הגרמנית צפויה להודיע לנתניה כי הם יסכימו לשלם את הסכום שתקבע הועדה למעמד השחקן של אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully