וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סיפור הצלחה, מאת ויקטור הוגו

מונפלייה המפתיעה השתוותה לבורדו המוליכה, בזכות שער של ויקטור הוגו מונטאניו ב-0:1 על גרנובל. ליון ניצחה 0:1 את לאנס

המתח חזר אל הליגה הצרפתית בשבועיים האחרונים. הדעיכה הקלה של בורדו, הרבה בגלל עומס המשחקים, העניקה הזדמנות פז לקבוצות לצמק את הפער ומי שניצלה זאת טוב מכולם היא מונפלייה המפתיעה, שרק העונה שבה לליגה הבכירה. הקבוצה של רנה ז'יראר ניצחה הערב (שבת) 0:1 את גרנובל האחרונה ונצמדה לבורדו כשלשתיהן 48 נקודות, ולאלופה יש משחק חסר אותו תשלים מחר מול סנט אטיין. ליל נמצאת רק ארבע נקודות מאחוריהן, לאחר 1:3 קל על בולון הלפני אחרונה. גם מארסיי רשמה ניצחון, עם 1:2 דרמטי במשחק הצמרת במונאקו, כאשר ליון תסגור את הערב עם משחק הבית מול לאנס.

מונפלייה - גרנובל 0:1

מי האמין בתחילת העונה שהמפגש הזה יהיה קרב קצוות? מונפלייה, לה ניבאו מאבקי הישרדות עד לרגע האחרון, הגיעה לאחר חמישה ניצחונות רצופים והשיגה את השישי כדי להיצמד לבורדו בפסגה. גרנובל האחרונה הדהימה עם 0:5 גדול על אוקזר לפני שבוע, אך הפעם חזרה לגודלה הטבעי. מי אם לא ויקטור הוגו מונטאניו, החלוץ הקולומביאני הנפלא של מונפלייה, נגח לרשת בדקה ה-28 אחרי הגבהה של סולימאן קמארה, במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר.

ליל - בולון 1:3

עוד סוג של קרב קצוות נערך בסטאד מטרופול, לשם הגיעה בולון הלפני אחרונה. שחקניו של רודי גרסיה, שהפסידו העונה בבית רק במחזור הראשון, רצו לשמור על המקום השלישי ועשו זאת עם עוד ניצחון ביתי. לודוביק אוברניאק פתח את מסכת השערים בדקה השישית וחתם בדקה ה-43. בתווך הבקיע אדיל ראמי את השני של ליל בדקה ה-11, ואילו באיו אדפמי, לשעבר שחקן הפועל ירושלים ובני לוד, צימק עבור בולון בדקה ה-28.

מונאקו - מארסיי 2:1

עם שבעה ניצחונות מול הפסד בודד ב-2010, כולל הדחות של ליון ובורדו מהגביעים, אירחה הערב מונאקו השישית את מארסיי המקדימה אותה בזכות הפרש שערים. האורחים הגיעו לביקור אצל השכנה בנסיכות ללא ברנדאו הפצוע, אך לוצ'ו גונזאלס וחאתם בן ארפה חזרו להרכב לאחר הרחקות, וגם הקפטן ממאדו ניאנג שב להוביל את ההתקפה.

בדקה ה-37 הוכשל ניאנג ברחבה, ובעצמו הכניע את סטפן רופייה. שלוש דקות לאחר מכן העביר אלחנדרו אלונסו כדור רוחב, וחלוץ הרכש מוסא מאזו ניתב את הכדור פנימה. דידייה דשאן, שהוביל את מונאקו לגמר ליגת האלופות לפני שש שנים, כבר חשב שלא ישיג את הנקמה על ההפסד הביתי בסיבוב הקודם, אבל שער עצמי של ניקולא נ'קולו בדקת הסיום העניק למארסיי את שלוש הנקודות החשובות. הקפטן המקומי, אלחנדרו אלונסו, עוד הספיק לקבל אדום בתוספת הזמן.

נאנסי - פריס סן ז'רמן 0:0

חודשיים לא קלים עברו על אנשי פריס סן ז'רמן. הקבוצה שיצאה לפגרה כשהיא במקום החמישי, צנחה עד למקום ה-15 בעקבות ארבעה הפסדים רצופים שהביאו לערעור מעמדו של המאמן אנטואן קומבוארה. ממאדו סאקו, שסטר לעיתונאי השבוע לאחר הניצחון בגביע מול וסול, נכלל בהרכב ממנו נעדר סטפן ססניון המורחק, אבל גם הוא לא סייע לפ.ס.ז' להשיג יותר מנקודה במשחק חלש.

ליון - לאנס 0:1

שלושה ימים לפני המשחק הראשון בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות מול ריאל מדריד, ליון ביקשה להוסיף למאזנה שלוש נקודות חשובות בליגה, כדי להישאר לפחות בתמונת המקומות המוליכים לצ'מפיונס בסיום העונה. עד הדקה ה-77 זה היה נראה כמו משימה בלתי אפשרית עבורה, אך אז סזאר דלגאדו קיבל כדור מצוין מליסנדרו והבקיע את שער הניצחון, שהשאיר את לאנס מתוסכלת, בעיקר אחרי העלייה המפתיעה לשמינית גמר הגביע על חשבון מארסיי. בכך ליון שבה למקום הרביעי ורחוקה כעת חמש נקודות בלבד מבורדו.

משחקים נוספים:

ואלנסיין - ניס 1:2
לואלנסיין: רודי מאטר (51), פיליפ סבו (90). לניס: לוק רמי (75)

לה מאן - סושו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully