וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה דורשת לבטל את חצי גמר גביע המדינה

12.2.2010 / 12:04

במשטרה התרעמו על סירוב ראשי איגוד הכדורסל לסמן אוהדים ביציע. שי שני: "דרישות הזויות הנהוגות במשטרים אפלים"

משטרת ישראל הודיעה היום (שישי) לעיריית תל-אביב ולחברת "היכלי הספורט" על כך שהיא מבקשת לבטל את קיומם של משחקי חצי גמר גביע המדינה לגברים, המתוכננים ליום שני הקרוב, רק בשל סירוב האיגוד לסמן את האוהדים כדרישתה. באיגוד הכדורסל הודיעו היום כי הם לא מתכוונים לקבל את ההחלטה ההזויה כהגדרתם של המשטרה, הדורשת לתייג ולעשות סלקציה בין אוהדי הכדורסל השונים.

יו"ר האיגוד, שי שני, הנחה את היועצים המשפטיים של איגוד הכדורסל לתקוף את ההחלטה באופן מיידי גם באמצעות פנייה לבתי המשפט. שני אמר היום: "במשטרת ישראל התבלבלו ככל הנראה, ואין להם מה לעשות מעבר להמצאת דרישות הזויות הנהוגות במשטרים אפלים. חבל שהמשטרה נלחמת באוהדים בכל דרך אפשרית כאילו היו עבריינים מועדים, במקום לעזור להם להעביר את המשחקים בהנאה. הנחיתי את כל הגורמים לפעול על מנת להחזיר את הספורט לאוהדים ולהוציאו מידי המשטרה".

במכתב ששלח נצ"מ יורם אוחיון, מפקד מרחב יפת"ח, נכתב בין השאר: "הוצגה דרישה חד משמעית לפיה יסומנו בסרט ויתוייגו באמצעות צמיד שאינו ניתן להסרה והעברה, קהל הצופים היושב בחלקו התחתון של היכל הספורט, וכל זאת על מנת להבטיח את שלומם של קהל הציבור שיפקוד את היכל הספורט באירוע. אי קיום התנאי יעמיד את חיי הציבור שיפקוד את האירוע הסכנה ממשית ומוחשית, ולפיכך לא יאושר האירוע לפעילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully