וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה את הפועל כפר סבא 0:5

אלירן סיימון גרם לפנדל והבקיע עצמי שהוביל לתבוסת כפ"ס, 5:0 למכבי חיפה. גם ארבייטמן, דבאלישווילי וגדיר השתתפו בחגיגה

עם 12 נקודות יתרון בליגה על הפועל תל אביב וכשברקע דיבורים על אליפות סגורה וחתומה, מכבי חיפה רוצה להשאיר גם את חלום הדאבל בחיים, והערב (שלישי) היא עשתה את הצעד הראשון לשם. הירוקים פגשו בקרית אליעזר את הפועל כפר סבא מליגת המשנה, בידיעה שמעתה והלאה יש להם בעיקר מה להפסיד, ולא התקשו להביס 0:5 ולהעפיל לשמינית הגמר. מעתה והלאה, ניתן לשער שמשחקי האלופה יהיו קשים יותר, אך העונה, מלבד היכולת המקצועית, נדמה שמכבי חיפה גם מציגה יכולת מנטלית גבוהה, כזו שלא מאפשרת לה נפילות מתח או מפלות יוצאות דופן. לפחות לא עד עתה.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה, עם אוהד הקבוצה, ואסילי. ניר חורי
הקהל כבר שכח? גולסה ביציע/ניר חורי

על אף שבארונה חמישה גביעי מדינה, האלופה לא זכתה במפעל כבר 11 שנים, ונדמה שהיא כבר מחכה לשוב למעמד הנשיא. הערב, גם ללא יניב קטן, ג'ון קולמה ובירם כיאל המוצהבים, לא התקשו הירוקים לשלוט לחלוטין במגרש, ולנצח בקלילות. האלופה פתחה חזק, ולאחר הפנדל המוצלח של שלומי ארבייטמן בדקה ה-29, גם השערים הנוספים לא איחרו להגיע. במחצית השניה מצא אלישע לוי זמן לשלב גם את חלוץ הרכש הגנאי סאדאת בוקארי, שבקצת יותר מחצי שעה הראה חלק מהפוטנציאל הרב שגלום בו, והקבוצה כולה המשיכה לשייט אל הניצחון הקליל. מי שצפה בקבוצתו מהיציע הערב היה אייל גולסה, שהתנצל מוקדם יותר היום בפני אוהדי הקבוצה בנוגע לכל פרשיית לאציו, והערב, כאמור, הוא כבר ישב לצידם.

מנגד, אין הרבה מה לומר על הפועל כפר סבא. להגנתו של תומר קשטן חשוב לזכור שמלך שערי הקבוצה, שלומי אזולאי, פצוע ולא שיחק הערב, אך גם בהיעדרו לא היתה קרובה אפילו הקבוצה מליגת המשנה להוות יריב שקול לאלופה מהכרמל. בליגה הלאומית העונה כפר סבא מדורגת במקום השביעי בלבד, תשע נקודות מהפסגה, ואולי אחרי הערב היא תוכל להתרכז באופן בלעדי בנסיונותיה הלא פשוטים להעפיל חזרה לליגת העל. מכבי חיפה, מנגד, שוב לא נתקלת בפייט של ממש - הפעם במעמד הגביע - אך שוב היא גם לא נותנת לזה להפריע לה. האמת, מדובר בתכונה לא פחות מרשימה מהיכולת שעל כר הדשא.

מהלך המשחק

דקה 5 - טעות בהגנת כפר סבא אפשרה לשלומי ארבייטמן להגיע ראשון להגבהה מאגף ימין, אך הבעיטה של החלוץ הלכה מעל המשקוף.

דקה 9 - ליאור רפאלוב הגיע ראשון להגבהה משמאל וניסה בעיטת מספרת יפה, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 29 - גול! ולדימיר דבאלישווילי קיבל כדור עומק יפה ונעצר בעבירה של אלירן סיימון בתוך הרחבה. השופט הצביע לנקודה הלבנה, ושלומי ארבייטמן בעט את הפנדל שטוח, לפינה השמאלית, ופנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 34 - גול! אייל משומר הגביה לרחבה מאגף ימין, ואחרי יציאה רעה של יניב מזרחי דחק אלירן סיימון לשערו הוא. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 51 - גול! ליאור רפאלוב מסר למסיללה באגף השמאלי, שהגביה בנגיעה אחת ודבאלישווילי שם את הראש ונגח פנימה. 0:3 למכבי חיפה.

דקה 59 - מוחמד גדיר השאיר כדור יפהפה עם החזה לסאדאת בוקארי, שבנגיעה הראשונה בכדור הפציץ מעל המשקוף.

דקה 78 - גול! רפאלוב העביר כדור רוחב משמאל, אותו בעט מוחמד גדיר בנגיעה אחת שטוח ופנימה. 0:4 למכבי חיפה.

דקה 82 - גול! מבצע קבוצתי שהחל בבוקארי המשיך ברפאלוב, והסתיים בדאלישווילי, שמקרוב לא התקשה למצוא את הרשת בפעם השניה הערב. 0:5 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה (שי מימון, 66), פיטר מסיללה, עלי עוסמאן, גוסטבו בוקולי (ישראל זגורי, 68), מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב, ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן (סאדאת בוקארי, 56).

הרכב הפועל כפר סבא: יניב מזרחי; רמי חליס, ג'ורג' בייסה, אלירן סיימון, סמי אלקיים; עידן שום, אוהד אלגרבלי, נתן שקורי (אסי וסיהון, 46), פטריק דופלה, בן מלכה (קרלוס גארסיה, 46); אחמד מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully