וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף נשים: אס"א ירושלים הפתיעה את רמלה

העולה החדשה גברה 54:56 על רמלה, ועלתה ל-0:1 בסדרה ביניהן. רמה"ש הביסה את חולון, אשדוד גברה על בנות השרון

העונה הרגילה של ליגת הנשים כבר הגיעה לסיומה, והערב (שני) נפתח שלב הפלייאוף, וכבר לאחר משחק אחד אפשר לסמן הפתעה מרעישה: אס"א ירושלים הקטנה גברה ברמלה על אליצור המקומית 54:56 ועלתה ל-0:1 בסדרה ביניהן. רמלה דווקא הוליכה בפתיחה, אבל יכולת נהדרת של האורחות הורידה אותן ביתרון 6 במחצית. ירושלים שמרה על ההובלה, ורבע אחרון נוראי של שתי הקבוצות, בו הן קולעות יחד רק 9 נקודות (!) איפשר לאורחות לנצח את המשחק.

רמת השרון של אורנה אוסטפלד, שסיימה את העונה במקום הראשון, לא התקשתה כלל מול אליצור חולון במשחק הראשון בין השתיים. כבר ברבע הראשון הוליכו המארחות ביתרון דו ספרתי, ובמחצית זה כבר 19:31. רמת השרון המשיכה בקצב הנהדר ולא עצרה עד לסיום, בדרך לניצחון גדול 61:84, ושליחת מסר ברור ליריבתה.

מכבי אשדוד גם היא עלתה ליתרון 0:1 בסדרה שלה, אחרי ניצחון ביתי גדול על בנות השרון. אשדוד תפסה פיקוד כבר מהפתיחה, והוליכה ביתרון 10 במחצית. בנות השרון עוד הצליחו לעשות מיני קאמבק ברבע השלישי, אבל לא פחות מ-40 נקודות של אשדוד ברבע האחרון, הביאה להן לא רק את הניצחון, אלא את הפער העצום בו הסתיים המשחק, 71:91.

מכבי רמת חן קיוותה להפתיע במשחק הראשון את אליצור מכבי נתניה, ובכך לגנוב ניצחון חוץ, אבל האורחות נכנעו לבסוף והפסידו 83:73. המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה, ובסיום הרבע הראשון היתה התוצאה שיוויון 14:14. נתניה החלה להיכנס לעניינים ברבע השני, ועלתה ליתרון 6 במחצית, אותו לא שמטה עד לסיום.

במשחק בפלייאוף התחתון:

מתנ"ס תל כביר - הפועל תל אביב 87:75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully