וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הקו אדום מתמיד

סנדרלנד ופורטסמות סיימו ב-1:1, במשחק סוער בו הורחקו שלושה שחקנים, ואברהם גרנט אחד. מנצ'סטר סיטי - בולטון 0:2

המחזור ה-26 בפרמיירליג נפתח כבר הערב (שלישי), עם דרמה עצומה בפראטון פארק. במהלך משחקה של פורטסמות, היה נדמה שהשבועיים האחרונים לא היו יכולים להיות גרועים יותר עבור אברהם גרנט. אחרי פרשת העיסוי והתבוסה (5:0) למנצ'סטר יונייטד, עמד הישראלי שוב בפני הפסד, ונאלץ לנהל אותו מהיציע לאחר שהורחק במחצית על ידי השופט, אבל שחקניו, במשחק הירואי בדקות האחרנות הצליחו למצוא את השיוויון, תודות לשער נגיחה בדקה ה-96 של דינדאן, וסיימו ב-1:1 מול סנדרלנד. באותה שעה במנצ'סטר ניצחה הסיטי את בולטון 0:2, כשתמיר כהן פותח בהרכב ורושם 74 דקות.

פורטסמות - סנדרלנד 1:1

קבוצתו של גרנט קיוותה לנצל את יתרון הביתיות שלה, ולמצוא נקודות חשובות, אבל כבר בדקה ה-9 התהפך עליה עולמה. דארן בנט פרץ מצויין את ההגנה של פומפי, חדר לרחבה, וספק הוכשל על ידי ריקרדו רושה. השופט לא המתין, סימן לפנדל ושלף כרטיס אדום דווקה ליבדה. האחרון השתולל, ולאחר הבהרה עם הקוון, הוחלף האדום, וניתן לרושה עצמו. אלא שהילוך חוזר הראה בבירור כי בנט נתקל ברגליו שלו עצמו, ושההרחקה או הפנדל שקבע השופט, לא היו מוצדקים.

נכון או לא, את בנט זה עניין, והוא שלח את הפנדל אל הרשת כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. הקהל של פומפי החל לשבת על גבו של השופט, ובתגובה החלה פורטסמות לסכן את שערה של סנדרלנד, שכלל לא ניצלה עד אותו רגע את היתרון שיש לה על השדה, אבל שחקניו של גרנט לא הצליחו למצוא את השער עד המחצית. עם פתיחת המחצית השניה, ניגש גרנט אל השופט, קווין פרנד, וצעק עליו את כל מה שעל ליבו, מה שזיכה גם אותו בהרחקה, ואת המשך המשחק הוא ראה מהיציע.

בדקה ה-53 איזן מעט השופט את מאזן ההרחקות, כשהראה את הכרטיס האדום ללי קאטרמול, שספג את הצהוב השני שלו, והותיר את שתי הקבוצות ב-10 שחקנים. פומפי כבר ראתה את עצמה מקבלת פנדל בדקה ה-56, כשפיקיון שלח כדור ארוך לאוהרה, וזה הוכשל ברחבה על ידי מקרטני, אבל השופט לא התרשם ונתן למשחק להמשיך. בדקה ה-65 קיבלה סנדרלנד שתי הזדמנויות נהדרת לסגור את המשחק, כשטעות בהגנה שוב איפשרה לבנט להגיע למצב של אחד על אחד מול דייויד ג'יימס, אבל הפעם ידו של השוער היתה על העליונה. חלפו 20 שניות והאורחים שוב כמעט וכבשו, כשהבעיטה של מתיו קילגלון הלכה מעל ג'יימס ומצאה את המשקוף.

בדקה ה-82 הגיעה פומפי להזדמנות הטובה ביותר במשחק, כשבלחאדג' הרים כדור מושלם לרחבה ומצא את ראשו של פיקיון, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה. פרנד לא הסתפק בשני אדומים והרחקתו של גרנט, ובדקה ה-87 שלף אדום נוסף, הפעם לדייויד מיילר, שרק נכנס שתי דקות קודם לכן, בגלל ששלח מרפק לפניו של פינאן. דווקא כשהיה נדמה שפומפי תרד שוב מנוצחת, הגיעה הדקה ה-96: פורטסמות לחצה בלי סוף, ואז הגיע ארונה דינדאן, ונגח את שער השיוויון, ששלח את אלפי האוהדים המקומיים מאושרים אל ביתיהם, והעניק לקבוצתו נקודה שעוד עשויה להתברר כקריטית.

מנצ'סטר סיטי - בולטון 0:2

תמיר כהן פתח בהרכבה של בולטון, שיקוותה להפתיע במנצ'סטר ואולי לגנוב נקודות שיסייעו לה במאבק התחתית, אבל דווקא המארחים היו אלו שפתחו חזק: בדקה ה-30 קיבלה הסיטי הזדמנות נהדרת כשאדם ג'ונסון פרץ אל הרחבה ליד קו הקרן, והוכשל על ידי פול רובינסון. המחאות של בולטון לא עזרו, וטבז ניגש לבעוט. יאסקליינן ניסה להטעות את הארגנטינאי וכמעט הצליח, כשהבעיטה של טבז הלכה היישר אל גופו של השוער הפיני, אבל פגעה לו בבטן ונכנסה פנימה כדי לקבוע 0:1 לסיטי.

בולטון נראתה אנמית מאוד באותן דקות, ולא ממש סיכנה את שערה של הסיטי עד למחצית. בדקה ה-53 קיבלו המארחים הזדמנות נוספות, כשנשרקה לזכותם בעיטה חופשית, אותה שלח טבז מ-25 מטרים במסלול נהדר היישר אל המשקוף. המארחים לא הרפו מבולטון בחיפוש אחר שער הניצחון, ובדקה ה-73 הם מצאו אותו, כשזאבלטה שלח כדור נהדר לעמנואל אדבאיור ששבר את מלכודת הנבדל, עצר אותו על החזה ובבעיטת יעף נהדרת הכניע את יאסקליינן.

משחקים נוספים:

וויגאן - סטוק סיטי 1:1
לוויגאן: פול שארנר (14)
לסטוק סיטי: טונצ'איי (74)

פולהאם - ברנלי 0:3
לפולהאם: דני מרפי (23), דייויד אלם (31), בובי זמורה (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully