וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פייטון: "לכל אחד בעיר יש חלק בתואר הזה"

8.2.2010 / 5:17

מאמן הסיינטס התרגש אחרי ה-17:31 על הקולטס והזכיה בסופרבול. בריס: "ההרגשה הזו הרבה יותר טובה משדמיינתי"

רויטרס

וידאו: רויטרס
תרגום ועריכת וידאו: דורון שטיין

הייתכן? הכצעקתה? האם לאחר 42 שנים של הליכה במדבר צעדה הלילה (בין ראשון לשני) קבוצת ניו אורלינס סיינטס לזכיה בסופרבול? מסתבר שכן. הסיינטס מיגרו את פייטון מאנינג ואינדיאנפוליס קולטס 17:31 וזכו לראשונה בתולדותיהם בגביע וינס לומבארדי, בעיקר הודות לתוכנית המשחק של המאמן שון פייטון.

"אני נרגש להיות חלק מההצלחה הזו", אמר פייטון בסיום, "אני גאה בבחורים האלה ובעיר הזו. לכל אחד בניו אורלינס יש חלק בתואר. אמרתי לשחקנים שמבט טוב על הכדור יהיה שווה חטיפה, וזה מה שקרה". על הקהל אמר פייטון: "הוא נתן לנו תחושה של משחק בית, ומאוד שמחנו על כך". בעלי הקבוצה טום בנסון, שלאחר סופת "קטרינה" צצו שמועות כי הוא מתכוון להעביר את הסיינטס מהעיר, הוסיף: "זו ניו אורלינס, מועדון גדול, ואנחנו חזרנו, חזרנו. הייתי מנשק עכשיו את פייטון".

ה-MVP של המשחק היה הקוורטרבק דרו בריס, שסיים עם 288 יארד ושני טאצ'דאונים: "הרגשנו שעיר שלמה, אולי מדינה שלמה תומכת בנו", אמר בריס בסיום, "היה מאוד אמוציונלי ואני שמח שעשינו את זה. ניסיתי לדמיין את ההרגשה וזה הרבה יותר טוב משחשבתי. אלוהים, כמה שזה טוב. זו שנה נפלאה שהחלה בהולדת הבן הבכור שלי. הוא נתן לי השראה".

אחר כך הפליג בריס בשבחים: "יש לנו את הבעלים הכי טובים בליגה, המאמן הכי טוב, הג'נרל מנג'ר הכי טוב והקבוצה הטובה ביותר והוכחנו את כל זה במשחק. רק לחשוב על כברת הדרך הארוכה שעשינו ובכמה קשיים שנתקלנו בדרך מעצים את תחושת ההישג, שיחקנו בעבור הרבה אנשים ולא רק עבור עצמנו. אחרי האסון, זה לא רק שהיינו צריכים לבנות ארגון וקבוצה מחדש, אלא עיר ואזור שלמים".

מרקוס קולסטון הוסיף: "אני מקווה שהאוהדים שלנו חוגגים ברחובות. הם עברו דרך ארוכה, ארוכה מאוד".

"לא רק החטיפה גרמה להפסד"

אצל המפסידים, מן הסתם, הפנים היו אחרות, והמאמן ג'ים קאלדוול לא התכחש לאכזבה הגדולה. "היו הרבה דברים שקרו במשחק וגרמו לנו בעיות", סיכם. "בעיטת האונסייד נתנה להם פוש רציני. אני לא חושב שזה רק מהלך החטיפה של פורטר. צריך לתת את כל הקרדיט לסיינטס. הם קבוצת פוטבול מדהימה והם היו נפלאים הלילה. כולנו פה מאוכזבים, היה קרב קשה, אבל אני גאה בצורה שבה שיחקנו ולחמנו. נהיה מאוכזבים לזמן מה, נעכל את זה ואז נתאושש ונגיע מוכנים ל-2010. שיחקנו טוב מאוד, רצינו לזכות בגביע אבל לא הצלחנו וחבל.

היה פייטון אחד שלא כל כך שמח במשחק הזה. זה לא ערב שפייטון מאנינג ישמח לזכור, אבל הקוורטרבק של הקולטס תמיד היה אדם בעל אופי אצילי. "זה הזמן של הסיינטס, הם אלה שצריכים לשמוח עכשיו", פרגן מי שהיה בילדותו אוהד נלהב של ניו אורלינס, בזכות אבא ארצ'י, ואף תושב המקום בעברו. "זו הבמה שלהם וזו האליפות שלהם. עם זאת, אין ספק שההפסד הזה מאוד מאכזב.

"אני בהחלט יודע כמה היינו נרגשים לפני שלוש שנים, כאשר אנחנו זכינו בתואר וכמה האוהדים שלנו שמחו בעיר אינדיאנפוליס", הוסיף מאנינג העצוב, "כך שאני יכול להבין כמה נפעמים שחקני הסיינטס, המשפחות שלהם והעיר ניו אורלינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully