וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "גולסה התנצל, כולנו משפחה אחת"

5.2.2010 / 14:05

יעקב שחר יישר את ההדורים עם אייל גולסה, שצפוי להישאר במכבי חיפה: "יועציו של אייל הטעו אותו. אנחנו לא מקבלים את אייל חזרה, מבחינתנו, הוא מעולם לא עזב. הוא שלנו". צפו בנחיתה של השחקן באדיבות אתר ערוץ הספורט

יותם רונן

צפו בגולסה נוחת באדיבות אתר ערוץ הספורט

מסתמן כי הסתיים המשבר בין מכבי חיפה לאייל גולסה. לאחר חמישה ימים בהם שהה בלאציו ולא הסכים להגיע לישראל, גולסה נחת הבוקר (שישי) בישראל, ולאחר מכן נפגש עם ראשי מכבי חיפה, על מנת לדון בפרטי החוזה שלו. בפגישה נכח מלבד יענקל'ה שחר גם פרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ'.

בסיום הפגישה מסר יעקב שחר הודעה רשמית ופייסנית: "לפנות בוקר נחת אייל בארץ. במהלך היום התקיימה פגישה בינינו, אייל התנצל והתנצלותו התקבלה. לא היה לנו ספק קל שבקלים כי ההסכם שנחתם בינינו תקף, לכן לא התלהמנו ולא יצאנו כנגד אייל. המתנו בסבלנות עד שכולם יבינו את האמת. אין לי צל של ספק כי יועציו של אייל הטעו אותו וגרמו לו להתנהג כפי שהתנהג. אנו במועדון אוהבים את אייל. הוא שחקן כישרוני ונעשה הכל על מנת שיתפתח ויגיע רחוק במכבי חיפה ובמועדונים גדולים אחרים בעתיד. אנו לא מקבלים את אייל חזרה, מבחינתנו, הוא מעולם לא עזב. הוא שלנו, כולנו משפחה אחת למען כדורגל הוגן בארץ ובחו"ל".

מדבריו של שחר ניתן להבין כי ההסכם בין גולסה למכבי חיפה תקף. הצדדים חתמו על מסמך הבנות לפיו החוזה הקיים של גולסה יישאר בתוקף עד תומו. בשל כך, מכבי חיפה תפנה להתאחדות בבקשה לבטל את הבוררות שדרשה בנוגע למעמדו של גולסה בקבוצה, לאחר שהשחקן טס לאיטליה.

במכבי חיפה, כאמור, הבהירו לשחקן כי עליו להישאר במועדון במסגרת החוזה עליו הוא חתום. ככל הידוע, חיפה תציע לו לחתום על חוזה ל-4.5 שנים (שנה וחצי שנותרו ושלוש שנים נוספות), כולל מענק חתימה שמן ומענק שחרור בסך 120 אלף דולר על כל עונה. בתמורה לזה שהוא יחתום, הקבוצה תקטין את העונש שלו על הנטישה הפתאומית. בכל מקרה, בחיפה לא מתכוונים להיכנס למשא ומתן בנוגע להצעה שקיבל מלאציו, כ-350 אלף דולר לעונה.

כזכור, מקורבי השחקן אמרו הבוקר כי "ברור שאייל מגיע למשא ומתן בעמדה של כוח אחרי מה שהציעו לו בלאציו". בחיפה, מנגד, הגיבו על כך: "הוא צריך לזכור מה שחר עשה בשבילו". אביו של אייל גולסה, אבנר, אמר היום: "שמח שאייל הגיע לתובנה שהוא צריך לחזור למכבי חיפה ולא לחתום בלאציו. זה מה שאמרתי מהתחלה".

מאז שחזר ארצה קיבל גולסה שיחות טלפון מאוהדי מכבי חיפה, בהן זעמו על התנהגותו. ארגון "הקופים הירוקים" של הקבוצה דרש כי גולסה יתנצל פומבית על התנהגותו כלפי המועדון.

ובינתיים, הסקאוטים אחרי זגורי

ובעוד שפרשת אייל גולסה מתחילה להתקרב לסיומה, הסקאוטים האיטלקים ימשיכו לעקוב אחר ישראל זגורי, המחזיק בדרכון גרמני. כזכור, שלשום פנו לשחקן נציגים של פיורנטינה האיטלקית והיום (שישי) יגיעו נציגים נוספים מהמועדון לצפות בשחקן, במהלך המשחק האחרון במסגרת מוקדמות טורניר ויארג'יו, המארח קבוצות נוער מכל העולם. למשחק מול בולוניה.

ההערכה היא שאם זגורי יבלוט במשחק הזה, כמו במשחק האחרון, מכבי חיפה תקבל בקשה רשמית לבחון אותו הקיץ. אם חיפה תנצח במשחק הזה, היא תוכל להעפיל לשמינית הגמר. יש לציין כי הקשר הראשוני של אייל גולסה עם ראשי לאציו נוצר במהלך אותו טורניר ויארג'יו בעונה שעברה, שם נכח גם אחיו. את זגורי מייצג סוכן השחקנים גלעד קצב.

בחיפה מקווים שג'ון קולמה יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע והתמונה תתבהר יותר היום, באימון המסכם. אם קולמה לא יהיה כשיר, גוסטבו בוקולי יתפקד כקשר אחורי. ליאור רפאלוב, יניב קטן וולדימיר דבאלישווילי יפתחו בכל מקרה, כשהמאמן מתלבט בין מוחמד גדיר לשלומי ארבייטמן. על פי התרגולים, לוי מעדיף את אייל משומר על עלי עוסמאן בעמדת המגן הימני, למרות שהאחרון מפגין יכולת טובה לאחרונה.

עדכון ראשון: 7:06
עדכון אחרון: 13:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully