וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט הוא המנג'ר שביקר בבית בושת

העיתון הלונדוני, "הסאן", חושף את שמו של המנג'ר מהפרמיירליג שערך ביקור בחודש דצמבר בבית בושת. מקור במשטרת לונדון אמר: "אנחנו בודקים את הפרשה ומחפשים אחר עדים פוטנציאליים". תגובתו של גרנט טרם הושגה

הצהובון הלונדוני, "הסאן", מדווח היום (חמישי) כי אברהם גרנט, המנג'ר הישראלי של פורטסמות, הוא המנג'ר מהפרמיירליג שנצפה בבית בושת בחודש דצמבר. לפני כחודשיים כאשר נחשפה הפרשה שמר העיתון על חוקי הפרטיות הנהוגים בממלכה ועקב צנעת הפרט מנע את פרסום שמו של המנג'ר. אלא שבעקבות כך שבית המשפט מנע את צו איסור הפרסום על חשיפת המקרה של בלם צ'לסי ג'ון טרי, שבגד בחברו לקבוצה לשעבר ווין ברידג' ביחד עם חברתו (ונסה פרונסל) שחרר הצהובון לאוויר העולם את שמו של גרנט.

כזכור, בסוף חודש דצמבר פורסמה ידיעה לפיה מנג'ר מהליגה הבכירה באנגליה ביקר בבית בושת. כתבי הצהובון חיכו למאמן ביציאה ממנו, כשזה חייך לעברם במבוכה ביציאה ממנו והודה כי בילה במועדון בשם "מסאז' פארלור", בית בושת השוכן בהורטון הית', סאות'המפטון, לא רחוק ממגרש האימונים של פומפי ומאוכלס על ידי בנות אסייאתיות. עוד דיווח העיתון אז כי המנג'ר היה אף לבוש בבגדי האימון של קבוצתו. בידיעה צוין כי זהו כנראה לא היה הביקור הראשון של גרנט במקום, כאשר חודשיים לפני כן, בחודש אוקטובר, הוא גם היה שם.

דובר המשטרה מסר בתגובה: "אנחנו בודקים לגבי המקום עצמו". מקור המקורב למשטרה הוסיף: "אנחנו מעוניינים לדבר עם מספר אנשים שהיו במקום ויכולים להיות עדים פוטנציאליים".

יצוין כי "הסאן" לא השיג את תגובתו של גרנט, וואלה! ספורט טרם קיבלה גם היא את תגובתו של גרנט.

צופית גרנט: "הוא מאמן ענק"

"גם כשאני אומרת לו שאני אוהבת אותו, אני לא מספרת, זה לא עניינו של אף אחד", אמרה צופית גרנט לתכנית "עושים ספורט" בגל"צ בתגובה לדיווח ב"סאן". "מה זה עניינו של מישהו אם הוא הולך לזונה או לא. זה ענייני אם בעלי הולך לזונה או לא ומה שיש לי להגיד אני אגיד רק לו. אני נשבעת בילדיי שאני לא כועסת עליו, ואם אני כועסת ובטח לא על השטויות האלה. אני כועסת עליו רק על דבר אחד ואמרתי לו את זה היום, שהוא לא עושה כל יום מסאז'. הוא מאמן פורטסמות, רבאק, יש עליו המון לחץ, הוא חייב לקבל כל בוקר וערב מסאז'. לתקשורת הבריטית אין דין ואין דיין, היא גם תקשורת מצוינת וגם תקשורת אלימה, ויש לה רבדים נמוכים ואיכותיים".

"אני לא יודעת אם הוא יעזוב את פורטסמות, אי אפשר לשאול אותו כל יום אם הוא הולך או חוזר. הוא מאמן ענק, הוא עשה בצ'לסי מה שאף אחד לא עשה בצ'לסי. הוא תקוע בקבוצה מחורבנת. הוא היה רוצה להישאר בפורטסמות, אבל בתנאים הנכונים שמתאימים לו. אני לא יודעת אם הוא יתפטר מפורטסמות, לא יודעת מה הוא יעשה, הוא צריך לעשות מה שהוא צריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully